Olen monta kertaa miettinyt yhtä asiaa kun olen esim.kaupungilla liikkunut ja on tullut nuoria poikia ja nuoria aikuisia (:mies puolisia) vastaan ja heillä on hiukset "roikkunut" edestäpäin silmillä "jakauksessa" ...,että mitä haluavat tuoda esille sillä?.
Ehkä he eivät halua tuoda esille kokonaan kasvoja,vaan ne hiukset ROIKKUVAT melkein suussa!!.
Itselläni on lyhyet hiukset ja olen tullut siihen tulokseen,että parempi näin,kun että hiukset "roikkuvat" silmillä eikä näe kunnolla,että mitä ympäristössä tapahtuu.
No,hiusmuotia on erillaista,MUTTA tätä ei voi enään sanoa muodikkaaksi!!.
Tämä on mielipiteeni ja jokaisella on omansa ja ne PITÄÄ hyväksyä.
Nuorten poikien,miesten hius-muoti. =/
2
1416
Vastaukset
- Don'tSayAWord
Ehkäpä sen ei ole tarkoitus olla muotia..? Jos jotkut vaan tykkää pitää hiuksia edessä?
- möö.
minulla on hiukset naaman edessä, mutta ei "melkein suussa" , vaan pidemmät, yli leukaperien tällä hetkellä. En pidä jakauksella, oikeastaa vältän jakauksia, sillä ne eivät sovi minulle. en yritä olla muodikas, tai en ainakaan sillä tavalla, mitä nykyään kutsutaan muodiksi.. mikä sitten on muodikasta ?? voihan tämmöinenkin olla muodikasta jossain päin maailmaa..kuitenkin näen yhtä hyvin kuin aina ennenkin. tai sitten olen vain tottunut. Osasyynä tähän voisi olla ainakin omalta osaltani hiusten kasvattaminen.. haluan pitkät myös edestä. jossain olen törmännyt semmoiseen väitteeseen, että ne ketkä oikeasti aluavat pitkät hiukset, niin joutuvat tämmöisenkin vaiheen läpi kokemaan..
have a nice day.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004383
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631713
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706