A4 1,8 75tkm vie sen 2,5litraa 10tkm että näin: Seuraavaksi ostan hynyn ja pääsen eroon paskasta :))) ei koskaan enään ww konsernin autoja<<<<<<<<<<<<
Öljyä palaaaaaaa
16
67
Vastaukset
- JoopatiJoopa
No eihän se moottori tarvitse kuin uudet männänrenkaat.
Jos kustannukset pelottaa niin vaihdat itse parkkiksella.- Audistinen
öljypohja veks, kangen pultit auki, kansi veks ja männät ylös
noin se aikanaan tehtiin, miksei onnistuisi nykyisinkin
samalla saat uuden nokkahihnan paikalleen
parin päivän jobi itse tehtynä
sitten on taas toimiva auto
- Toyota_Hybrid1
erinomaisia neuvoja ihmisille, ostat suunnitteluvikaisen auton johon itse teet sen joka kuuluisi autonvalmistajalle...jep.
- Audistinen
jos tekee yhden virheen niin pitääkö niitä tehdä lisää?
viemällä ton merkkiliikkeeseen maksat 15 tonnia siitä että saat uuden moottorin
valmistaja nauraa partaansa ja on tyytyväinen kun sai senkin rahan tyhmältä pois - halvemmallakin.pääsee
Audistinen kirjoitti:
jos tekee yhden virheen niin pitääkö niitä tehdä lisää?
viemällä ton merkkiliikkeeseen maksat 15 tonnia siitä että saat uuden moottorin
valmistaja nauraa partaansa ja on tyytyväinen kun sai senkin rahan tyhmältä poisPyörii ainakin hyvät öljyt koneessa silloin niiden tummumisesta huolimatta, kun lisää öljyä.
- no.voi.voi
Eihän toi öljynkulutus ole edes paljon. Tietysti jos kaikki rahat on kiinni autossa eikä ole varaa öljyyn niin sitten sun täytyy vaihtaa siihen hynyyn.
- meggeri
Niin teki kauan sitten A6 surillisella 2.0tfsi koneellakin, voin sanoa että ei syö ainakaan enään minun ruokapöydässä tuo vehje.. merkki vaihtui ja murheet jäi.. Mese, the best or nothing
- 32rrerqw
Kerrotko mikä "mese" niin me osataan kertoa että mitä saat siihen vaihtaa. Tiesitkö että "mese" on muuten korjannut esim. 3.0v6 diesel moottorin eli OM642 öljynkulutus ominaisuuksia vuosien varrella mm. lohkon koneistus tarkkuudella, erilaisilla männillä, männänrenkailla jne.... Joko on vaihdettu jakoketju?
- BratwurstitPaaliinSäätiö
Kun vaihtaa saksalaisen ongelmapesän toiseen saksalaiseen ongelmapesään, niin ei pääse ongelmista koskaan, eroon!!!
- JoopatiJoopa
32rrerqw kirjoitti:
Kerrotko mikä "mese" niin me osataan kertoa että mitä saat siihen vaihtaa. Tiesitkö että "mese" on muuten korjannut esim. 3.0v6 diesel moottorin eli OM642 öljynkulutus ominaisuuksia vuosien varrella mm. lohkon koneistus tarkkuudella, erilaisilla männillä, männänrenkailla jne.... Joko on vaihdettu jakoketju?
Mutta jos hän ei ostanut tuota OM642 moottoria niin saattoi käydä niin että öljynkulutus on vähäistä, asia joka häntä häiritsi.
Ainahan näissä autoissa on omat ongelmansa, on merkkinä mikä vaan.
- hänAhertaaTänäänkin
Kannattaakin antaa "neuvo" ja varsinkin noin hyviä aloittaja provopetterille ja hänen monille vastauksilleen.
- urpojenvaltakunta
Hölmöläisten hommaa nykyaikana.
Kaikki tietää, että jotkut Audi mallit kuluttaa öljyä.
Silti tuo öljynkulutuksesta huolestunut valittaja ostaa Audin. Tai sitten on muka ostanut, näppäimistön takana.
Ja ryhtyy valittamaan.
Miksi?
Ootte te niin urpoja. - ffeww
Audin omistajalla itsetunto nousee kun se saa päästellä ylinopeutta. Täytyy olla koko ajan talla pohjassa ja ohitella, niin itsetunto nousee kohisten .Niin ja tuohan ne rinkulat maskissa vielä lisää itsetuntoa.
- Bigkusetus
Kakkia täynnä öljyrenkaat kun on liian kauan kierrätetty mootorissa?
- iojv866
saksalaiset autot on täyttä kurapaskaa.
- Öljyä.palaa
Perskuta palavat jo uutena, vaarallisia pelejä
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b1f8868d-15f1-47f6-82d8-30fcf0174a6b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984