Etsimme meidän tiimiin muutamaa todellista tekijää ketkä haluaa alkaa luomaan uraa hampun parissa.
Hamppumarkkinat kasvaa hurjaa vauhtia ja Kannaway on ensimmäinen suoramyyntiyritys alalla.
Tiimiimme kasvaa jatkuvasti ja nyt on sinullakin mahdollisuus päästä mukaan!
Toimimme somessa sekä face to face, mikä työskentelytapa kenellekin parhaiten sopii.
Mitään myyntikokemusta et tarvitse!
Mitä sitten tarvitset?
- Halun menestyä
- Positiivisen mielen
- Puhelin / läppäri sekä nettiyhteys
Riskejä ei ole, ei varastoja. Vuosimaksu 47,80€ ja valinnainen aloituspaketti jolla takaat omakohtaisen kokemuksen tuotteista, joka on äärimmäisen tärkeä menestyksen kannalta. Saat oman kauppalinkin, jota pitkin asiakas tilaa tuotteet. Oma virtuaalinen toimisto, josta näet kaikki tarvittavat tiedot liiketoimintaasi liittyen.
- Valitse itse työaikasi
- Valitse missä teet töitä, ei väliä missä maassa olet, työ tapahtuu netin välityksellä
- Upea, muista poikkeava palkkiojärjestelmä
Laita viestiä ja tutustu meihin!
[email protected]
Uusi ura kokonaan netin välityksellä
Kwvv
1
135
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mielenkiintoista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479