Mikä on kun kaikki kiusaa.

Hittovie

Olen liian kiltti enkä osaa ärähtää ihmisille jos he ylittävät rajan. Koko elämän jatkunut kiusaaminen on vienyt sen luontaisen puolustuskykyni.

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaminulle

      Chatissa kiusataan "kilttejä" , saman olen minäkin kokenut. Siellä jokaisella omat suosikkinsa joiden kanssa juttelevat, jos jotain kirjoittaa ylellä se tyrmätään täysin . Lopetin siellä käymisen .. minun puolesta saa olla viisaat rauhassa:)))))

    • iraira

      Minua on kiusattu jo kohta vuoden verran pienen vehjen takia ja tuskin leikkaus auttaa.

    • Nakkimies

      Naiset haaveilevat 15–18 sentin erektiopituudesta,Liian pitkä sattuu, eikä seksi ole rentoa ja nautinnollista, kun koko ajan pitää varoa. Pituutta tärkeämpää on todellakin paksuus. Sillä se nautinto irtoaa!

    • Mummokas

      Olen viriili 41v, kuolen toivottavasti maksakirroosiin, ei vaimoa ei lasta, ei mitään, ketä mun pitäis kiittää???

    • Monikonsti

      Kiusattu. mene urheiluseuraan harrastamaan nyrkkeilyä. Ei ole tarkoitus antaa ketään "turpaan", mutta hitunen tuota taitoa tuo ihan näkyvää itsevarmuutta ja kiusaaminen vähenee.

      Tiedän tapauksen, jossa pienikokoista nuorta kiusattiin ja hänellä teetettiin muulle porukalle kuuluvia töitä. Nyrkkeilyharrastuksen jatkuttua muutamia kuukausia salassa, häneen käytiin käsiksi. Normaali puolustautuminen onnistui tyylikkäästi ja kiusaaminen loppui.

    • ettänäin

      Jos sätti-kiusaamisest on kyse niin opettele ensinnä ruksin käyttö, koska sillä saat typerimmät pois silmistä. Ei oo järkee tuhlata aikaa niille koska niiltä puuttuu täysin empatia ja sivistys. Toiseks, älä kerro oikeesti henk.koht. asioita koska noi em. tyypit kääntää sun luottamuksen sua vastaan. No kolmanneks, vältä aikoja jollon epätoivoset on kierroksella, anna niiden repii toisiaan. Aina parempi jos löytys jotai muuta kivaa sillä sätti on perseest- nimäkseen

    • Anonyymi

      Toimittajien kuolema ja mahdollinen kituminen on musiikkia korvilleni.

    • Anonyymi

      Juomiseenhan liittyy se, että kaikki jää kesken. ... Olin pitkään poissa elämästäni, ja lopetettuani juomisen minulle on tapahtunut ihania asioita.Nykyään olen varkauden halutuin poikamies.

    • Anonyymi

      Miten vanhemmat voivat ehkäistä kiusaamista chatissa?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe