yöllistäpohdintaa

babysteps

Sinä olet älykäs, sivistynyt, itseäsi kehittävä mies. Terve, urheilullinen, aikaansaava, energinen, määrätietoinen. Ystävällinen, kivan näköinen, sosiaalisesti lahjakas. Olet paljon fiksumpi kuin minä, ja se on todella, todella pelottavaa. En keksi mitään missä olisin sinua parempi, tuskin edes samalla viivalla - joten mitä hyötyä tai iloa minusta sinulle olisi? En uskaltanut puhua sinulle pikeastaan mitään, olin niin hämmentynyt ja pelkäsin vaikuttavani hölmöltä (mitä tietysti olenkin, ainakin sinuun verrattuna).

Kai minä muutenkin pelkään miehiä - ovat niin erilaisia, vahvempia, arvaamattomia - mutta sinun kanssasi tunsin olevani täysin aseeton, hyödytön. Aivan väärässä sarjassa. Olen niin pahoillani, uskon että olet hyvä ihminen, enkä tarkoita ajatella sinusta mitään ikävää. Ongelma on täysin täällä päässä, eikä se varmaan tämän elämän aikana korjaannu, pientä paranemista voi tapahtua. Itse tiedän edistyneeni vuosien mittaan monessakin asiassa, mutta ulospäin se ei varmaan juurikaan näy.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welcometotheclub

      Tervetuloa kerhoon, voit ehkä itsekin oppia jotain joskus...

      • vertaistukea

        Joku "pelätään yhdessä miehiä" kerho? ...Joo-oh, sopii kyllä. Lähtökohtaisesti pelkään ihmisiä, etenkin miehiä, ja stressaan sosiaalisia tilanteita, mutta sopivissa olosuhteissa homma meneekin sitten älyttömyydessään aivan överiksi... joskus oon vaan ottanut (muka) tukalasta tilanteesta ritolat, kun oon luullut ettei kukaan sitä huomaa - ihan järjettömän noloa kuulla sit jälkikäteen että jotkut on huolestuneet katoamisesta ja siellä on pyöritty etsimässä porukalla tms. kun mä vaan angstailen omiani ja oon löytänyt hyvän piilon (oon oikeesti aika hyvä siinä). Selittele siinä sitten että mitä tapahtui, no humalaa voi joskus helposti syyttää, sanoo että meni filmi poikki tms... :/
        Naurattaisi ellei hävettäisi.


      • Hehehauskaa

        heh toi on jotenki söpön kuulosta tommonen


      • 213456789
        vertaistukea kirjoitti:

        Joku "pelätään yhdessä miehiä" kerho? ...Joo-oh, sopii kyllä. Lähtökohtaisesti pelkään ihmisiä, etenkin miehiä, ja stressaan sosiaalisia tilanteita, mutta sopivissa olosuhteissa homma meneekin sitten älyttömyydessään aivan överiksi... joskus oon vaan ottanut (muka) tukalasta tilanteesta ritolat, kun oon luullut ettei kukaan sitä huomaa - ihan järjettömän noloa kuulla sit jälkikäteen että jotkut on huolestuneet katoamisesta ja siellä on pyöritty etsimässä porukalla tms. kun mä vaan angstailen omiani ja oon löytänyt hyvän piilon (oon oikeesti aika hyvä siinä). Selittele siinä sitten että mitä tapahtui, no humalaa voi joskus helposti syyttää, sanoo että meni filmi poikki tms... :/
        Naurattaisi ellei hävettäisi.

        Oletko asperger?


      • alkup
        213456789 kirjoitti:

        Oletko asperger?

        Eeeeiii, en oo. Oman analyysini ja nettitestien perusteella on kai vain jotain sosiaalisia pelkoja tms. En tiedä, enkä se helpottaisi itseä jos olisi joku selittävä nimike.

        Useimmiten arjessa pidän itseäni ihan normaalina, kunnes joku melko vähäpätöinen tilanne saa panikoimaan - ja useimmiten silloinkin onnistun nykyään feikkaamaan ja sietämään sitä epämukavuutta, niin tilanne menee ohi melko helposti, vaikka väsyttäväähän se on... Mä en usko että tää kauheesti näkyy päällepäin, yritän olla ihmisille fiksu ja ystävällinen, ja kokemuksista viisastuneena, tekemään katoamistemput vähän hienovaraisemmin, jos on "pakko" päästä pois


      • LuodutToisillemme
        alkup kirjoitti:

        Eeeeiii, en oo. Oman analyysini ja nettitestien perusteella on kai vain jotain sosiaalisia pelkoja tms. En tiedä, enkä se helpottaisi itseä jos olisi joku selittävä nimike.

        Useimmiten arjessa pidän itseäni ihan normaalina, kunnes joku melko vähäpätöinen tilanne saa panikoimaan - ja useimmiten silloinkin onnistun nykyään feikkaamaan ja sietämään sitä epämukavuutta, niin tilanne menee ohi melko helposti, vaikka väsyttäväähän se on... Mä en usko että tää kauheesti näkyy päällepäin, yritän olla ihmisille fiksu ja ystävällinen, ja kokemuksista viisastuneena, tekemään katoamistemput vähän hienovaraisemmin, jos on "pakko" päästä pois

        Joskus jotain vihjaillut tuonsuuntaisesta. Oletko R nainen Porin talousalueelta?


      • ujotonsellasia

        Älä nyt aloittaja mieti tollasia. Olet varmasti sen miehen milestä aivan samanlainen, kuin itse kuvittelet olevasi hänelle.


      • alkup
        LuodutToisillemme kirjoitti:

        Joskus jotain vihjaillut tuonsuuntaisesta. Oletko R nainen Porin talousalueelta?

        En ole Porista tai sieltäpäin, sorry. Mutta "lohdullista" kuulla että höperöistä naisihmisistä on tehty muuallakin havaintoja, en siis ole ehkä ihan ainut lajissani... :)


      • ikinä.voi.tietää
        alkup kirjoitti:

        En ole Porista tai sieltäpäin, sorry. Mutta "lohdullista" kuulla että höperöistä naisihmisistä on tehty muuallakin havaintoja, en siis ole ehkä ihan ainut lajissani... :)

        No kerrohan hieman miltä alueelta olet?


    • ristonpedofiilit

      ei ole varmastikaan tuollainen joku 5-tähti juttu sellainen vain sellainen joka yrittäisi suojella tyttöjä seksiehdotuksilta ja seillaisilta -kerho, luulisin.

      Minulla on nyt hauska tehtävä edessä, on pitänyt kuunnella noita tanssityttöjen juttuja ja miten hirvittävän voimakkaita ovat... sellaiselle kursille...

      En usko että pedofiileja tällä palstalla paljonkaan pyörii, paitsi tuo risto ja sen toinen nimi.

    • anteeksitiedonantamisest

      Kohta tulee jo aprillipäiväkin... mitähän sellaiseenkin sitten voivat palstalaiset keksiä, huvittaa vain itseä että mitä voitte keksiä.

      Itseni ei olisi pitänyt kertoa noin yksityiskohtaisia juttuja jostain kkk-ihmisten jutuista, mutta kun en ole niiden kanssa ollut tekemissä ollut yli 10-vuoteen, kerroin vain tyypillisistä toiminta tavoista, jotka ovat aika julmia.

    • Tosikivaaki

      Kieroa ja sittenkin huumoria. 😂😃😄😁😂

    • höpötysjanukutus

      Tuollainen että: höpöttää niin kauan kunnes nukuttaa, sitten voi mennä nukkumaan, eikä olisi edes vuorokausistakaan niin kiinni, menee nukkumaan sitten kun nukuttaa :D

    • Mitä jos kuvittelet väärin kaikki asiat mitä ihailet tässä ihmisessä?

      • aikapaistettavanaama

        Syötävä eläin possu eli joku Yön Timo taas siellä ýrittää laulaa omia laulujaan :D


      • aikapaistettavanaama kirjoitti:

        Syötävä eläin possu eli joku Yön Timo taas siellä ýrittää laulaa omia laulujaan :D

        Olen ihan kantasuomalainen arjalainen.


    • Selvähomma

      Ok, kivan näköinen. "kivan" näköinen tarkoittaa ettei todellakaan mikään Ritke Vorresteri.

      • ulkonäöstä

        Mitäh? No eihän sitä noin pidä lukea... :D.

        Mutta minusta toisen ulkonäön arvosteleminen tai ruotiminen on aina vähän mautonta ja arveluttavaa ja pinnallista, ja etenkin... no, olisi vähän turhan intiimiä ja hyvin tungettelevaa alkaa listata tänne että mistä siinä pitää tai mitä ajatuksia se herättää, ei tämä nyt mikään rakkauskirje ollut, sentään, vaikka ehkä läheltä liippaakin.

        Ja joka tapauksessa mä olen täysin puolueellinen ulkonäköasioissa - jos mä pidän jostakin ihmisestä, he ovat kauniita minun silmissäni, ja myös päinvastoin. Kaikki näyttävät joltakin, joten pelkka ulkonäkö voi olla kyllä esteettisesti kiinnostavaa, mutta siinäpä se.


    • peittäväkuoriko

      Oletko tuosta kuitenkaan varma. Suuri osa ihmisistä pikkaisen feikkaa. Et ehkä ole nähnyt kuoren alle?. Ei ole täysin uskottavaa.

    • Project.Monarch
    • thiswasnomistake

      tuollainenkin disco-juttu-tanssi pitäisi jotenkin tietää jos ennalta jos kurssille menen:

      https://www.youtube.com/watch?v=PI7CUAbZjbE

      Voisi todella olla aika hyvää "fysioterapiaakin" mennä tuollaisten tanssiopettajatyttöjen kurssille :D

    • yönhirviömannet

      Joo yölliset "hirviöt" niitä on ollut keskustelijoiden puolelta mutta ei yleensä ole nyt on ollut.

      • mustaenkelivastaa

        itse Lusifer vastailee palstalla viesteihin kun yöllä kirjoitteleepi

        Kuin Jammu-setä vastailee palsta nuortenlehdessä, siihen tyyliin vastailee


        Lusifer yövuorossa...


      • siinäpämysteeriä

        Ei vaan kaikki helvetin isoimmat demonit vastaavat kerralla kaikkiin.
        Lucifer on vain johtaja :D

        Näin jos kuvitellen, demonologisesti kuvitellen ajattelisi asioita.

        - Ei kannata todellakaan kuvitella että demoneita olisi olemassa, olen sanonut montakin kertaa tuon, mutta onko se sitten niin syvä salaisuus jota ei voi paljastaa että olisikin olemassa "elämiä tuohoava salaisuus" ?

        Siinäpä sinulle mysteeri mietintääsi, että, onko vai ei vai salaavatko jotkut niiden olomassaolon, oman hyödyn tavoittelun tarkoituksessa?


    • sängynvieressäkinenkeli

      Hirviö-kuvitelmia oli eilenkin joo kun yritin mennä nukkumaankin, niin eikös joku hirviö-niminen jakso jostain sarjastakin tuli, no en jaksanut sitä katsoa sitten, kun lapsille suunnattu joku :D

      Oikeasti... nukuin miten nukuin sitten kaikkien hirviö-keskustelujen jälkeen, ja kävin ulkoilemassa jäillä... mutta tuollaiset jutut ovat vähän että: jos joku ajattelee aivan toteta kaikkia niin saavat päänsä sekaisin varmasti tuollaisesta demonologiasta :D

    • demonisiavastauksia

      Hihhiö, ei Hirviö, vaan Luciferin oikea käsi, eli kärpästenherraksikin kutsuttu herra demoni Mephistophiles voi vastailla :D

    • oleterittäinperseestä

      Mä tunnistan sut kirjoitustyylistä ja kun käytät paljon sulkuja. Älä tule vastaan kadulla. Siitä nyt ei tosin ole pelkoakaan.

      • Säjasuntunnistelut

        Niitä on melkonen määrä joka päivä ))) ja kaikki osuu nappiin samalla tarkkuudella kuin tämäkin ))
        Kiitos toivotuksesta, minäkin toivon sulle hyvää alkavaa päivää.


      • oleterittäinperseestä
        Säjasuntunnistelut kirjoitti:

        Niitä on melkonen määrä joka päivä ))) ja kaikki osuu nappiin samalla tarkkuudella kuin tämäkin ))
        Kiitos toivotuksesta, minäkin toivon sulle hyvää alkavaa päivää.

        Ton naisen nimi on Sini, ja se on suistanut monen miehen elämän raiteiltaan. Vetäytyy aina ton kuoren alle, vaikka käyttäytyis miten tahansa. Ei ymmärrä tekojaan. Enpä viitsi tänne kirjoittaa, mitä tekisin, jos vielä tämän naisen kohtaisin face-to-face.


      • hahahahahhahaaaaaa
        oleterittäinperseestä kirjoitti:

        Ton naisen nimi on Sini, ja se on suistanut monen miehen elämän raiteiltaan. Vetäytyy aina ton kuoren alle, vaikka käyttäytyis miten tahansa. Ei ymmärrä tekojaan. Enpä viitsi tänne kirjoittaa, mitä tekisin, jos vielä tämän naisen kohtaisin face-to-face.

        uikuti uikuti uikuti lällälää valepukki siinä sinisissä sukissaan. voi saakutirallaa teitä pöljämyspölvändereitä kun sitten pitää koittaa kiemurrella ja seliselitellä. omg.


      • Aamuistapohdintaa

        Käyttää paljon sulkuja - aloituksessa oli tasan tarkkaan YKSI sulku ! Joten se ei liene sitten kovinkaan hyvä tunniste ja toisekseen jos vaikka hieman hillitsisi vanhan aataminsa riehuntaa heti aamutuimaan niin säästyisi aika monelta selittelyn yritykseltä.


      • Ammattilaisen_vastaus
        Aamuistapohdintaa kirjoitti:

        Käyttää paljon sulkuja - aloituksessa oli tasan tarkkaan YKSI sulku ! Joten se ei liene sitten kovinkaan hyvä tunniste ja toisekseen jos vaikka hieman hillitsisi vanhan aataminsa riehuntaa heti aamutuimaan niin säästyisi aika monelta selittelyn yritykseltä.

        1. ja 3. viesti tässä ketjussa selvästi samalta. Ootsä tyhmä.


      • entulehäiritsemään
        Ammattilaisen_vastaus kirjoitti:

        1. ja 3. viesti tässä ketjussa selvästi samalta. Ootsä tyhmä.

        "Ton naisen nimi on Sini, ja se on suistanut monen miehen elämän raiteiltaan"

        :D no enkä ole Sini. Enkä mä ole ollut läheisessä kontaktissa kovinkaan moneen ihmiseen, koska se tutustuminenkin on jo niin vaikeaa, eikä mun olemattomalla vaikutusvallalla suisteta ketään yhtään minnekään... :D mutta mielelläni kierrän sinunkaltaisesi kaukaa.

        Tossa sulle niitä sulkuja, valitse ihan vapaasti mieleisesi: (){}[]


      • Hassun.Hauskaa

        Kas kun ei punahilkka :))))


    • andsoitgoes
    • näintuollainenon

      Ja niin mikä nimitys on "neuvottelija", yleensä tarkoittaa sellaista että itsellä ei ole enää neuvotteluun mitään ehtoja jos tuollainen on paikalla, joku kkk-negotiator, esim.

      Eli neuvotteluja ei enää ole kun päätökset on jo päätetty, neuvottelija on silloin vain "tuomari".

    • eikahdettavatehtävä

      Olisi aika tympeää olla yksin moderaattorina jos tulee tuollaisia trolleja, ja niitä pitäisi jotenkin kovasti komentaen saada kuriin... olisi melkoinen tehtävä, yritin ja onnistuinkin pahimmat karkoittamaan kai pois.

      • Hyvinki

        Jep trolleja


    • harsojanilkansuojana

      Nyt huomasin että noilla nopeilla tanssijoilla kun pitää katsoa niiden videoita; niillä on kuten nyrkkeilijöilläkin tuollaiset erilliset tuet nilkkoihin, kuten nyrkkeilijöillä harsot ranteissa...

      Jaahah, hmm, kun pitää tutustua, niin...

    • Knainen

      Joskus mun on vaikeaa ymmärtää joidenkin ihmisten ajatuksenjuoksua.

      Miksi parisuhteissa pitäisi kilpailla toista vastaan paremmuudesta?
      Suhteissa yhdistyy kaksi ihmistä jotka tulevat erilaisista kasvuoloista, erilaisesta kodista, perheestä, taustasta, ovat eri sukupuolta ja tuovat suhteeseen kumpikin omat vahvuusalueensa, täydentäen näin toinen toistaan.


      Muistan itse vain lapsuudesta sellaisia kilpailu ja vertailuasetelmia ihmissuhteissani. Nekin keskittyi kilpailemaan sisarusteni kanssa paremmuudesta. Kumpi on parempi piirtään, saa koulusta paremman numeron, on isän suosikki, kummalla on nätimpi mekko. Kumpi osaa paremmin ajaa ilman käsiä, kumpi kasvaa pituutta nopeammin, kummalla alkaa menkat ekana

      Parisuhteeseen mennessä ollaan aikuisia ja suhteessa on kaksi aikuista ja aikuisesti ajattelevaa (ainakin pitäisi olla) joilla kummallakin omat vahvuudet osaamisessaan.


      Mietin vaikka oman ent. avoliittoni kohdalla vaikkapa tuota älykkyyttä.


      Minä olin parempi tunneälyssä. Tajusin vaivatta muita ihmisiä sanoitta. Exä tarvi sanoja ennenkö sillä alkoi sytyttään.


      exä taas oli todella älykäs matemaattisesti ja veti läpi aivan miellettömän nopeasti matemaattista päättelyä vaativia tehtäviä esim. mensa sivuilta. Minä taasen jäädyin niihin kokonaan ja tein niitä hitaasti.


      Kärsivällisyytemmekin jakaantui


      Minä olin kärsivällinen ihmisten kanssa ja exä koneiden ja laitteiden.
      Kun exä istutettiin kuunteleen ihmissuhdehuolia tai vain seuraamaan BB:tä tai saippuasarjaa telkkarista niin sillä paloi 5 minuutissa piuhat siihen asioiden ruotimiseen ja turhaan vaahtoamiseen.


      Telkkarin se kerran sammutti kiukustuneena sivusta kuuntelijana kun kyllästyi BB:n illanvieton kännitappelu ihmissuhdesotku tappelun selvitykseen. minä sille kiljasin kun telkkari yhtäkkiä vaan sammui että "hei!! mä katsoin sitä!" Se oli ihan hermona ja selitti et nyt katot jotain muuta kun hän ei jaksa kuunnella tota tappelua sivustakaan

      Minä taasen olen noissa aivan tyyni ja kärsivällisempi





      Minulle kai sama juttu kun minut esim. istutetaan tietokoneen eteen. Minulla palaa 5 minuutissa piuhat koneisiin ja laitteisiin. Ponnahdan ylös tuolista, kiroan netin hitautta tai sitä kun lataa niin vituran hitaasti ja häivyn meneen tai klikkaiden sataa eri nappia ja lähden sitten vasta meneen kun tietokone on mennyt sekaisin liian monesta käskystä samaan aikaan ja näyttää harmaata ruutua ja jotain lataus ympyrää.. Exäni jaksoi tuollaisia kärsivällisesti. Rauhallisesti se odotteli ja selvitteli mistä johtuu eikä hötkyilly nappien kanssa


      Minä olin tarkempi siivoaja. Exä otti vähän sinne päin


      Exä osasi korjata laitteita ja minä rikkoa.


      se osasi pitää kirjaa menoista kirjallisena ja minä taasen säästää tavoitteellisesti ilman kirjanpitoa


      Se osasi olla tunteeton niillä kohdin kun mä olin liian tunteellinen jne


      Muuttaessa minä olin hyvä järjesteleen käytännönasioita nopeasti. esim. etsiin asunnon, huolehtia muuton valmisteluista jne


      ex oli hyvä taasen näkemään uudessa asunnossa tilan koon ja sen miten sinne huonekalut mahtuu. Hän jotenkin pystyi silmillään paremmin arvioimaan tilavuuksia kuin minä. Minun piti aina sovittaa tavarat paikoilleen jotta sain todeta että ei mahdu. Exä myös jaksoi nostella sohvia ja kirjahyllyjä ja mä luhistuin niiden painon alle.

      Minä osasin puhua ajattelematta ensin ja ex osasi ajatella ja puhua vasta sitten.

      Täydensimme siis osittain toistemme puutteita ja toimme omia lisiä suhteeseemme
      Kumpikin osasi jotain ja oli hyvä jossain ja taasen jossain ei.

    • kukapyysituota

      Tuollainen oli englantilaisiltakin hyvä sanonta; "now who the hell called this one in", kaveritkin joo että on joo ihan julma kaveri joku kkk-neuvottelija kun on... mutta: minulla on lämmin sydän, en teloita rehellistä poliisiakaan, vain hirtän valhepoliisit.

    • Tykkäänitsestäni

      Ei tule muuta mieleen aloituksesta kuin, että arvosta itseäsi. Olet ainutlaatuinen ja jos joku ei arvosta sinua yhtä paljoa, ei hän ole hyvä sulle.

    • Jussiko

      Miksi pelkäät fiksuja ihmisiä? itse olen huomannut vähän samaa että ihmiset ovat varautuneita seurassani, johtuuko se sitten älyllisistä lahjoista ja hyvästä puhumisen taidosta.

      • fobioista

        Se on hyvä kysymys. Varmaan omalla kohdalla se on sitä, että mun näkökulmasta miehet _on_ ylipäätään vaarallisia ja arvaamattomia - siis, vaikka järjellä ajatellen useimmat eivät todellakaan ole, eikä ole reilua tai kohteliasta ajatella kaikista niin, niin se epäluuloisuus ja pelkoreaktio tulee jostain selkärangasta. Ja sit siinä on mukana omia komplekseja, ihan vaan sitä että on tottunut ajattelemaan että kohtuullisen nopea äly on ainoa hyvä puoli itsessä, ja se ainoa asia ylipäätään mihin voi elämässään luottaa, niin sitten kun huomaa olevansa ohuilla jäillä siinäkin, niin olo on aika turvaton. Sinänsä jännä miten muutama ikävät kokemukset, jostain lapsuudesta asti, voivat vinouttaa ajattelua, niin ettei sitä itse huomaakaan, ellei aktiivisesti tarkkaile. Joskus tuntuu että taisin viettää ison osan lapsuudesta ihan vaan peläten, onneksi sitä ei sentään enää aikuisiällä tarvitse oikeasti kärsiä, nämä pelot on lähinnä "flashbäkkejä".


    • ihanookoo

      Pelätä naisia.

      Niin pitääkin. 😁

    • kokenuttämän

      Vertailu ja alemmuudentunto keneen tahansa ihmiseen eivät vie eteenpäin. Vertaileminen on pahin hallin hammas ihmisen elämässä.

    • hihhiöeiolehirviö

      Yöllisistä pohdinnoista, hyvä sanonta "HIHHIÖ" = tarkoittaa jotain naurattavaa juttua.

    • eeeeeeer3r23

      niin mut sulla on järkkyn isot

    • inimerkkiHIHHIÖ

      Tuntuu kuin olisin ollut jossain "höpötys-huoneessa", kun otin happea hohhoijaa mitä juttuja.

      Joka tapauksessa tuo oli hauska sanonta "hihhiö" joka oli palstan oma juttu tuo, naurattava juttuja ja hirviö yhdistettynä.

    • ymmärtääristolta

      risto on taas sekaisin omien persooniensa kanssa että miten tulee ääniä ellu-kuvite hahmolleen jne..

    • ettäonisompiveli

      Tuo asia on kuitenkin varmasti tytöillekin tärkeä että on joku vahtimassa jos joku yrittää pedofilioida jne... en kyllä jokaista sekuntia pysty vahtimaan :D

    • yönhihhiöjutut

      jooh niin "hihhiö"-juttuja tulee aina kun väsyksissä jos kirjoittelee hassuja.

    • Yksikuuhullu

      Voisikohan kaipailemani nainen noin ajatella? Nostamatta itseäni jalustalle, niin sellaisen kuvan minusta saattaa saada. Uskallan tämä tänne kirjoitta, koska noita termejä olen kuullut itsestäni käytettävän. On kuitenkin sanottava, että nuo ovat asioita, joita ulkopuoliset näkevät. He eivät näe unettomuuttani, eivät näe sitä huonoa itsetuntoani, eivät sitä, että sosoiaalinen lahjakkuus on perintöä lapsuudesta. He eivät näe sitä, että määrätietoisuus on pikemminkin pelkoa siitä, että jos lähde asioita viemään eteenpäin, voi se kostautua myöhemmin. Ulkokuorihan ei ole aina sitä miltä näyttää. Minullakin joskus menneisyydessä terveys reistaillut ja pelko tästä ajaa urheilemaan.

      Sinun ei pidä väheksyä itseäsi,. Ihmistä ei tule arvottaa tai tuomita toisen ihmisen ominaisuuksien tai tekojen vuoksi. Koskaan ei pidä ajatella niin.

      Meissä kaikissa, minussa ja sinussa, on vikoja. Sinussa mm. taas on sitä sydämen lämpöä, mitä ihmisissä niin harvoin näkee. Ystävällisyytesi toisia kohtaan on ihailtavaa. Eritoten se hyvän olon tunne, minkä minussa saat aikaa lähelläni on jotain uskomattoman kaunista. Tieädn, että olet fiksu aivan niin kuin minäkin. Kun oikein tarkemmin ajattelee, niin olemme aika samanlaisia, mutta toisaalte erilaisia.

      Rakkaudella täältä kuunvalosta

      • täysikuujatyhjäpää

        Kauniisti kirjoitettu, kenelle sitten kirjoititkin (ts. en voi omia viestiäsi). Ja hyvinkin joku saattaa ajatella sinusta kuten minä kirjoitin, ei siinä minusta ollut mitään jalustalle nostamista. Jotkut ihmiset ovat tosi hyviä ja ihailtavia monissa asioissa, varmaan sinäkin.

        Enkä tarkoittanut ehkä niin suoranaisesti vertailla, vaan... tuolla aiemmin joku puhui "toistensa täydentämisestä". Mutta se edellyttää (loogisesti) kai sitä, että toisella on jostain vajausta, ja toisella sitä jotain liikaa/enemmän? Ja sitten, niin, no, en mä tiedä, mutta jotenkin vaikea kuvitella että olisin kovin hyödyllinen tai tarpeellinen tms, jollekin joka on jo itsessään niin pärjäävä, pikemminkin painolastia...

        "Eritoten se hyvän olon tunne, minkä minussa saat aikaa lähelläni on jotain uskomattoman kaunista."

        Tämä kuulostaa siltä että näette usein. Hyvä teille. :)

        "He eivät näe unettomuuttani, eivät näe sitä huonoa itsetuntoani, eivät sitä, että sosiaalinen lahjakkuus on perintöä lapsuudesta."

        Mitäs väliä sillä on, mistä se sosiaalinen lahjakkuus juontuu? :)

        Unettomuus on kyllä persiistä, siitä on jonkin verran kokemusta. Mä en joskus vaan nukahda, ja yleensäkin heräilen herkästi, ja n. 3-4 välein. Nukahtamiseen mulla on lääkettä, mutta se on vain kainalosauva, joka auttaa katkaisemaan negatiivisen kierteen. Käytän lääkettä ehkä kerran-pari kuussa, en uskalla kovin usein (pelkään koukuttumista), ja onneksi selviän aika vähällä. Mutta yöllä onkin sitten hyvää aikaa miettiä kaikenlaista, nukkumattia turhaan odotellessa. :/


    • sormistarosvoihin

      hmm niin muistankin sen tyttöjen oman jutun 5-tähden jutun, ei kannata huolehtia.
      On aika hyvä juttu tuollainen mielestäni.

      Oli hyvä keskustelu joka alkoi "sormesta" sitten jatkui merirosvoihin asti jutut.

    • jokuasiahäiritsi

      Joku asia on muuttunut kyllä nyt oikeassa elämässä, vaistoan sen, varmastikaan ole mitään kovin tärkeätä sitten sellainen, piti tsekata kaikki viestit että onko jotain, ei ole joten ei ole mitään muuta kuin ehkä siskon laittaminen perinnöttömäksi ehkä.

    • tytötvaraäiteinä

      Tuollainen voisi olla palstan tytöille hyvä sanonta: taisin mainitakin isällekin tuollaisesti: tytöt ovat minun "vara-äitejä", kun äitiä ei oikeasti ikinä ollutkaan suojelemassa :D

      • hellästiuneen

        Supertyttöset toivottelevat sitten kauniita unia iltaisin aina


      • voiollavainväsymystäkin

        Kun mietin että: joku asia on vialla, tarkisin kaikki asiat: täytyy olla tuo asia kun tuon yhden tanssiopettaja-tytön kanssa juttuja.

        Kun kaikki asiat pitäisi olla OK.... joku tuntemus vain..


    • TT696969

      Kauniita ja rohkeat tulee terveestä . Satuprinssiä ei ole . Hih minulla niitä riittää .

    • äläotasuihkurusketusta

      Onkin hyvä tuo ohjelma joo :D

      Taisin mainita sellaisesta että onko pakko tehdä tuollaista tehtävää: suojella tyttöjä jossain palstalla, kkk:n toimesta jotta "Oulua" ei tapahdu... en oikein olisi ottanut vastaan tuollaista tehtävää, kun noniin pitää höpötellä kaikkea myös sitten niiden kanssa juttuja.

      Lopuksi tuollainen tehtävä että pitää erossa nekrut tytöistä palstalla, kun... nojaa...

    • eisenkummallisempia

      Noniin sitten ei kukaan uskalla tulla lähellekään koko palstaakaan jos tietää että siellä joku Ku Kluxs Klanin Dragon paikalla.... mutta ei tarvitse pelätä, koska suojelu kohdistuu vain tyttöjen suojelemiseen, ei muuhun.

      Tehtävä on pelkästään suojella tyttöjä.

    • Vainsinuasivistynytmies

      Naisena en yhdy täysin tähän kirjoitukseen ja mielenkiintoiseen näkemykseen.
      Mutta sinua tuntematon arvostan miehenä ja sinua tulen aina rakastamaan!

    • Uteliaisuutta

      Ap:lle kysymys, onko pitkäkin aika, kun olette viimeksi olleet yhteyksissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe