En kestä...

kirjoitankokirjeen

Joka aamu ajattelen, että tästä tulee hyvä päivä. Näen hänet ja tulee tilaisuus jutella kanssaan ja ehkä saan sanottua miten ihana hän mielestäni on.

No, jos tuleekin tilaisuus niin en saa sanottua mitään järkevää, sanat juuttuvat kurkkuun, tai sanon ihan muuta mitä haluaisin.
Välillä taidan antaa itsestäni jopa tylyn tai viileän vaikutelman.

Järkevää ja helpointa olisi vain unohtaa mutta ei sekään tunnu vaihtoehdolta, sillä niin hän on vallannut ajatukseni..... Miten voi tuntua niin ontolta ilman ihmistä ketä en edes kovin hyvin tunne.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeJokuKaipaa

      Kirjoita kirje, silloin ainakin saat sanottua mitä tahdot sanoa. Jotenkin tuo kuulostaa niin tutulta. On ollut monta kertaa lähellä, että sanoisin jotain, mutta aina be tärkeät sanat on jääneet sanomatta. Olen monta kertaa ajatellut silittää kättäsi. Tuloksena on ollut vain hipaisu. Olis tänäänkin tehnyt mieli aiemmin.... vähän villiintyä. Sun silmät on niin kauniit. Tätö tää elämä joskus on ;-)

      P.s. Olen edelleen siellä, missä olemme monesti kahden jutelleet rauhassa. Voi mennä pitkäänkin... täällä. Näet kengistä, että olen vielä talossa.

    • Nainenkukalie

      Ymmärrän hyvin. Mulla on sama tilanne, vaikkakaan en voisi kovin hempeäksi siellä heittäytyäkään missä hänet näen. Kirjoita ihmeessä kirje jos vain uskallat, oli kaivattusi sitten mies tai nainen. Itse olisin onnellinen tuollaisesta eleestä.

      • kirjoitankokirjeen

        Totta, että ympäristö on aika haasteellinen hempeilyyn. Kirje alkaa tuntua siitä syystä melkein ainoalta ratkaisulta. En vain oikeasti ole kirjeihmisiä...


      • Nainenkukalie
        kirjoitankokirjeen kirjoitti:

        Totta, että ympäristö on aika haasteellinen hempeilyyn. Kirje alkaa tuntua siitä syystä melkein ainoalta ratkaisulta. En vain oikeasti ole kirjeihmisiä...

        Ei sen tarvitse olla mitään ihmeellistä tai pitkäkään. Jos hän pitää susta, hän arvostaa elettäsi. Tärkeintä olisi tietää, että on toisen ajatuksissa ja merkitsee jotain. Siis ainakin mulle. Oi kun olisi kiva saada joskus tuollainen kirje, ja vieläpä siltä jolta sitä toivoikin.


    • enunohdakoskaan

      Sama täällä. Olen ihastunut ihmiseen jota en kuitenkaan uskalla lähestyä, koska en yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta, vaikka kerran olimmekin hieman läheisemmissä tunnelmissa.. Parhaita päiviä ovat silti ne kun näen hänet :)

      Kirjoita kirje hänelle <3

      • Mmikko75

        Tutulta tuntuu...olen mies,töistä tunnet hänet?voisitko olla hän?


      • enunohdakoskaan

        Töistä tunnen tän miehen, mutta ei ole Mikko kyseessä :)


    • TärkeätTunteet

      Samoja ajatuksia täällä myös. Ihmettelen, miten toinen voi tuntua niin tärkeältä vaikka en häntä juurikaan tunne.

      Välillä tosiaankin antaa itsestään viileän ja välinpitämättömän vaikutelman, mikä puolestaan hämmentää ja on ristiriidassa kirjoitetun sanan kanssa.

      Seuraavan tilaisuuden tullen toivon koko sydämestäni, että hän antaisi positiivista valoa minua kohtaan, sitä juuri nyt kovasti kaipaan. Ajatuksissani olet...ihana.

    • Se kirje ois kyllä oikeesti hyvä ja romanttinen idea! lähesty häntä, kaivattuasi perinteisellä vanhalla tavalla, lähetä se kirje, tai käy pudottamassa ja kolistelemassa postiluukusta se =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe