Minua oikein peloitti kun ajelin upealla länsiautollani Volvolla työmatka-ajoa, päivällä oli puuskainen kova tuuli, ja aina kun ohitin skoota ruppanan, se heijasi ja huojui koko kaistan leveydeltä. Taitaa olla kovin sivutuuliherkkiä nuo kotterot,voi voi........
Skodat huojahteli holtittomasti kovassa tuulessa!
14
<50
Vastaukset
- kädetonautonkorjaaja
Nuku yöllä, niin skodahuolet hellittää.
- Markkukx
Made in china, ei länsi
- Trollilla.Ei.VaraaAutoon
Mistä asti Geely on ollut A upea ja B länsiauto?
- Larvanto
No, monia vielä "huijataan" ruotsalaisella premiumilla. Siis todellisia asiakkaita. Vepsukkainen ei heihin lukeudu.
Nykyisin Kiinassa ja kiinalaisten omistuksessa toki tehdään paljon tavaraa kaikkiin hintaluokkiin... - Skodajulli
Kiinassa on vallassa kommunistinen puolue. Se näkyy nykyään jo selvästi Volvon muotoilussa.
- OnkoElämäsiTaakka
Skodajulli kirjoitti:
Kiinassa on vallassa kommunistinen puolue. Se näkyy nykyään jo selvästi Volvon muotoilussa.
No miten sen tunnistaa?
- skodajulli
OnkoElämäsiTaakka kirjoitti:
No miten sen tunnistaa?
Huomaat yhtäläisyyden, kun tutustut kiinalaiseen taiteeseen. Lisäksi jokaisen Volvon hanskalokerosta löytyvä Maon pieni punainen kirja kertoo totuuden kiinalaisesta tuotantotaloudesta ja lohikäärmeen ihanteita noudattavasta muotoilusta.
- VolvobyChina
Kiinalaisella pääsiäismunamuovilla koristellulla autolla ajelit, ja muut katsoivat sinua raassukkaa säälien kohtaloasi.
- kyllähuomaaheilumisen
Skoda on kiikkerä ja vaarallinen sämpylä. Se menee tuulettomanakin päivänä miten sattuu.
- ElssaEiOleBotti
Olitko Markku Tammistossa?
- winkare
skoda on neljällä renkaalla huterasti kulkeva kiikkerä syöksypakastin, upo hakee siitä innovaatiota uusiin pakastimiin, eivät ole vielä saaneet yhtä kylmää kehitettyä.
skoda on todellakin kehno ajettava, uraherkkä, tuuliherkkä ja tulee muutenkin mieleen että on kuin lossi ajettavuudeltaan, menee vähän minne sattuu ja hakee koko ajan.
- saureeni
No se on kyllä totta ainakin näissä vanhemmissa, 2000 luvun puolivälin octavioissa. Mutta siihen on tottunut, ja pysyy hyvin hereillä, kun täytyy koko ajan ohjastaa autoa. Kyllä rengasvalinnallakin on merkitystä. Itse olen ajellut Misukoilla niin kauan kuin muistan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5225659Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255289Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302630- 4092260
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401410Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761248- 701195
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111031Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958