Eduskuntavaalit on huhuhtikuussa. Kepun kannatus se vain jatkaa jyrkkää laskuaan. Sipilä-berner sekoilut vain syövät kannatusta.
Tuore Hesarin julkaisema puolueiden kannatusmittauksen tulos on kylmää kyytiä Kepulle: 14,7%!
Kepu räjäytti uudet pohjat: 14,7 %!
17
127
Vastaukset
- kannatuksessanäkyy
Luulempa että tuo maahanmuuttoaalto jonka seraamuksena tuli raiskausaalto vaikuttaa asiaan. Ihmiset potevat kiitollisuuden velkaa Sipilälle hänen kutsuvieraiden kautta ja tuo näkyy kannatuksessa
- TuoMustaSyyskuu
Spilä jää historiaan syyskuun 2015 kutsunsa seurauksien johdosta.
- Hamstancool
Todellakin positiivista. Suomella on toivoa. Kokoomuksen kannatusta viellä 5 % alas.
- Ex.kepu
Sipilä. Sinä tollisko tunari. Kiitosta vaan.
Juha ja Anne, aina tapahtuu. On se kuitenkin niin hellää heidän kemiat ja niin viatonta, ihan vaari herkistyy.
- siis.rinne
Voiko kuollut toimia pääministerinä?
- Majuriko.se.siellä
Ja mitenhän tuo pankkopöhelön outo avautuminen liittyi avaukseen millään lailla.?
- TeinoKetterä
Persut menee Kapusta ohi nimi, että heilahtaa.
- Voihanzyydas
Ihanat curbizin suihkut kepun haudalle.
- Kansa.viisastuu
Kyllä on hienoa lukea tällaisista upeista uutisista. Tuntuu kepujen kannatus laskevan n. prosentin verran viikossa joten eihän niillä taida vaalipäivänä enää olla kuin viitisen prosenttia jäljellä.
- EIkannatusta
Pidetään huoli, että huhtikuun vaaleissa keskustapuolueen prosentit ovat vielä paljon alempana! Nyt alkaa riittää jo Sipilän jengin täystuho ja kansan alistaminen Suomessa.
- sipilä.pettää.aina
Kansa on liian kauan syönyt kepulaista soppaa ja polttanut kielensä. Nyt se sanoo: EI KIITOS!
- historiikki
RKP:n soluttautuja jää historiaan henkilönä joka kaatoi keskustan. Ihmettelen miksi media ei uskalla käsitellä lastensairaalan säätiö kuppausta.
- kempeleenkotoavoin
Hyvältähän tuo näyttää
- Saa.nauraa
Sipilä kusi koko homman. Kaikki toivo on kepussa mennyttä.
- Inwin
Ääni väristen selitteli Parta-Lesta tuoretta gallup-tulosta.
- luottoOnMennyttä
Ei anneta kepulaisten kokoomuslaisten sairastuttaa koko yhteiskuntaamme RIKKAILLE RAHANHIMOSSAAN! Enää ei uskota jatkuviin muunneltuihin totuuksiin - KANSAN LUOTTO ON MENNYTTÄ KESKUSTAAN JA KOKOOMUKSEEN - vaikka nämä kaksi normikansaa riistävää puoluetta yrittäisivät suhmuroida ja kieroilla millä tavalla tahansa - EI USKOTA ENÄÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440