hei tietääkö kukaan missä silattihemmot treenaa vai onko niitä ylipäätään??? en löydä mitään infoa suomalaisista silat-seuroista vaikka ainaki vanhemmissa budokoissa on ollut useampiakin juttuja lajista. anibody ?
Vastaukset 1
- asdasdasd
joo. itsekkin etsiny aika paljon. kesti aikalailla aikaa saada tietoon seuraavaa: turussa harjoitti joskus muinoin pieni ryhmä. se vaan taisi kadota maan nielemänä.. ainut henkilötieto minkä heistä sain oli pääopettaja (jonka nimenkin olen sattunut unohtaan, kun sillä nyt ei ole enää väliä). ongelman tekee vain se, että pääopettajakin on sellainen maailmaakiertävää luontoa. viimeisin paikka minkä sain jäljiteltyä oli eräs norjalainen dojo, jonka nettisivuja ei enää ylläpidetty ja toimintakin loppunut. eli ei tietoa siitäkään. taas etsimässä.. tukholmassa on ainakin yksi silat ryhmä: http://www.bladearts.com/Links.aspx
onnea etsintään.
ilmoita jo löydät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t961168Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83903Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237880- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75717Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34632- 58609
- 41580
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30555