hei tietääkö kukaan missä silattihemmot treenaa vai onko niitä ylipäätään??? en löydä mitään infoa suomalaisista silat-seuroista vaikka ainaki vanhemmissa budokoissa on ollut useampiakin juttuja lajista. anibody ?
Pentjak silat bukti negara - missä?
1
796
Vastaukset
- asdasdasd
joo. itsekkin etsiny aika paljon. kesti aikalailla aikaa saada tietoon seuraavaa: turussa harjoitti joskus muinoin pieni ryhmä. se vaan taisi kadota maan nielemänä.. ainut henkilötieto minkä heistä sain oli pääopettaja (jonka nimenkin olen sattunut unohtaan, kun sillä nyt ei ole enää väliä). ongelman tekee vain se, että pääopettajakin on sellainen maailmaakiertävää luontoa. viimeisin paikka minkä sain jäljiteltyä oli eräs norjalainen dojo, jonka nettisivuja ei enää ylläpidetty ja toimintakin loppunut. eli ei tietoa siitäkään. taas etsimässä.. tukholmassa on ainakin yksi silat ryhmä: http://www.bladearts.com/Links.aspx
onnea etsintään.
ilmoita jo löydät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069