50-VUOTIAAN ÄIDIN SYNDEILLE OHJELMAA?

Tytär

Niin elikkäs minun rakkaan äitini 50-vuotis syntymäpäiville pitäisi saada ohjelmaa...Joten kaikki vinkit ja muut tänne vain!

KIITOS vastanneille!

9

2371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiru

      ..ne olis naisten bileet, niin paria IHANAA miestarjoilijaa olis mukava katsella : )

    • marja50v

      Hei!
      Minä täytin just 50 ja meillä laulettiin paljon. Hanuristi oli mukana ja laulettiin kaikkea, jokaiselle jotakin, myös lapsivieraille (minä soitan harmonikkaa...). Oli tosi kivaa, ja vieraat tykkäsivät myös. Siinä yx vinkki. Hyvää synttäriä äidillesi!

    • someone

      ns. polttarit...eli kaikkee kiwaa päiwän aikana,mistä äitisi pitää.Itsestäni se olisi aikas kiwa juttu.Täytän syksyllä.Ja onnea tietty

      • mies50+

        esim bensi hypystä,olisko kivaa mennä myymään jossain mageissa kuteissa kamaa torille jne???Hei me ollaan 50v muistetaan arvokkuus hah haa


      • someone
        mies50+ kirjoitti:

        esim bensi hypystä,olisko kivaa mennä myymään jossain mageissa kuteissa kamaa torille jne???Hei me ollaan 50v muistetaan arvokkuus hah haa

        meissä jokaisessa asuu jne. Ja ehken ihan tuota tarkoittanut vaan kiwaa päiwää ja juttuja mistä äiti pitäisi.Hah hah ..kaada itselles vaan


      • someone kirjoitti:

        meissä jokaisessa asuu jne. Ja ehken ihan tuota tarkoittanut vaan kiwaa päiwää ja juttuja mistä äiti pitäisi.Hah hah ..kaada itselles vaan

        Tostapa tulikin mieleen,tuo se mutsis tänne niin meiksi kaataa sen itelleen vaan ,siinäpä oiva ylläri mammalle??


    • Mirella

      Järjestä kaikkea ihanaa äidillesi. Tarkoitan kokemuksellista ja elämyksellistä.
      Tiedät varmaan mistä hän tykkää: kauneudenhoitoa,
      kaupungille syömään, kampaajalle, teatteriin, elokuviin. Ihaninta on saada aikaa lahjaksi, aikaa olla yhdessä rakkaidensa kanssa.

    • Mirtsi

      Minä täytin viime vuonna 50 v. Halusin viettää ne tavalla, josta itse eniten nautin. Se tapa ei kuitenkaan miellyttänyt minun miestäni. Hän sanoi kostavansa minulle ne juhlat.
      Tapani viettää juhlia oli ihan kunniallinen. Ei niihin liittynyt alkoholi eikä vieraat miehet. Se tapa ei vaan ollut sitä mitä minun mieheni olisi tahtonut.
      Hän siis halusi kostaa... Ja teki minun syksystäni helvetin.

      Toivoisin siis, että jollakin muulla vaimolla ja äidillä olisi onni viettää juhlansa omilla ehdoillaan. Antakaa hänen vaikka viettää viikko yksin erämaamökissä, jos hän niin haluaa. Itsekkäästi. Te jäisitte ilman juhlia. Te jäisitte ilman herkkuruokia. Te jäisitte ilman ilmaista kotipalvelua... mutta hän nauttisi ja lepäisi.
      Tai jos hän tykkää seurasta, niin hankkikaa hänelle tilaisuus viettää aikaa parhaiden ystäviensä kanssa... ihan mitä vain... Mutta hänen ehdoillaan, ei teidän.

    • Werneri

      Olen ollut yksillä synttäreillä, jossa sankari yllätettiin hauskalla runolla, joka vielä jotenkin sopi henkilöön. Lausuntataitoisia voisi kysellä vaikka harrastuspiireistä, tulevat ainakin jotkut ihan mielellään. Heillä voi olla myös hyviä ehdotuksia. Tietysti voi itsekin esittää... Ainakin joillain Martoilla on runonlausuntapiirejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe