Niin elikkäs minun rakkaan äitini 50-vuotis syntymäpäiville pitäisi saada ohjelmaa...Joten kaikki vinkit ja muut tänne vain!
KIITOS vastanneille!
50-VUOTIAAN ÄIDIN SYNDEILLE OHJELMAA?
9
2371
Vastaukset
- Miiru
..ne olis naisten bileet, niin paria IHANAA miestarjoilijaa olis mukava katsella : )
- marja50v
Hei!
Minä täytin just 50 ja meillä laulettiin paljon. Hanuristi oli mukana ja laulettiin kaikkea, jokaiselle jotakin, myös lapsivieraille (minä soitan harmonikkaa...). Oli tosi kivaa, ja vieraat tykkäsivät myös. Siinä yx vinkki. Hyvää synttäriä äidillesi! - someone
ns. polttarit...eli kaikkee kiwaa päiwän aikana,mistä äitisi pitää.Itsestäni se olisi aikas kiwa juttu.Täytän syksyllä.Ja onnea tietty
- mies50+
esim bensi hypystä,olisko kivaa mennä myymään jossain mageissa kuteissa kamaa torille jne???Hei me ollaan 50v muistetaan arvokkuus hah haa
- someone
mies50+ kirjoitti:
esim bensi hypystä,olisko kivaa mennä myymään jossain mageissa kuteissa kamaa torille jne???Hei me ollaan 50v muistetaan arvokkuus hah haa
meissä jokaisessa asuu jne. Ja ehken ihan tuota tarkoittanut vaan kiwaa päiwää ja juttuja mistä äiti pitäisi.Hah hah ..kaada itselles vaan
someone kirjoitti:
meissä jokaisessa asuu jne. Ja ehken ihan tuota tarkoittanut vaan kiwaa päiwää ja juttuja mistä äiti pitäisi.Hah hah ..kaada itselles vaan
Tostapa tulikin mieleen,tuo se mutsis tänne niin meiksi kaataa sen itelleen vaan ,siinäpä oiva ylläri mammalle??
- Mirella
Järjestä kaikkea ihanaa äidillesi. Tarkoitan kokemuksellista ja elämyksellistä.
Tiedät varmaan mistä hän tykkää: kauneudenhoitoa,
kaupungille syömään, kampaajalle, teatteriin, elokuviin. Ihaninta on saada aikaa lahjaksi, aikaa olla yhdessä rakkaidensa kanssa. - Mirtsi
Minä täytin viime vuonna 50 v. Halusin viettää ne tavalla, josta itse eniten nautin. Se tapa ei kuitenkaan miellyttänyt minun miestäni. Hän sanoi kostavansa minulle ne juhlat.
Tapani viettää juhlia oli ihan kunniallinen. Ei niihin liittynyt alkoholi eikä vieraat miehet. Se tapa ei vaan ollut sitä mitä minun mieheni olisi tahtonut.
Hän siis halusi kostaa... Ja teki minun syksystäni helvetin.
Toivoisin siis, että jollakin muulla vaimolla ja äidillä olisi onni viettää juhlansa omilla ehdoillaan. Antakaa hänen vaikka viettää viikko yksin erämaamökissä, jos hän niin haluaa. Itsekkäästi. Te jäisitte ilman juhlia. Te jäisitte ilman herkkuruokia. Te jäisitte ilman ilmaista kotipalvelua... mutta hän nauttisi ja lepäisi.
Tai jos hän tykkää seurasta, niin hankkikaa hänelle tilaisuus viettää aikaa parhaiden ystäviensä kanssa... ihan mitä vain... Mutta hänen ehdoillaan, ei teidän. - Werneri
Olen ollut yksillä synttäreillä, jossa sankari yllätettiin hauskalla runolla, joka vielä jotenkin sopi henkilöön. Lausuntataitoisia voisi kysellä vaikka harrastuspiireistä, tulevat ainakin jotkut ihan mielellään. Heillä voi olla myös hyviä ehdotuksia. Tietysti voi itsekin esittää... Ainakin joillain Martoilla on runonlausuntapiirejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638