Niin elikkäs minun rakkaan äitini 50-vuotis syntymäpäiville pitäisi saada ohjelmaa...Joten kaikki vinkit ja muut tänne vain!
KIITOS vastanneille!
50-VUOTIAAN ÄIDIN SYNDEILLE OHJELMAA?
9
2297
Vastaukset
- Miiru
..ne olis naisten bileet, niin paria IHANAA miestarjoilijaa olis mukava katsella : )
- marja50v
Hei!
Minä täytin just 50 ja meillä laulettiin paljon. Hanuristi oli mukana ja laulettiin kaikkea, jokaiselle jotakin, myös lapsivieraille (minä soitan harmonikkaa...). Oli tosi kivaa, ja vieraat tykkäsivät myös. Siinä yx vinkki. Hyvää synttäriä äidillesi! - someone
ns. polttarit...eli kaikkee kiwaa päiwän aikana,mistä äitisi pitää.Itsestäni se olisi aikas kiwa juttu.Täytän syksyllä.Ja onnea tietty
- mies50+
esim bensi hypystä,olisko kivaa mennä myymään jossain mageissa kuteissa kamaa torille jne???Hei me ollaan 50v muistetaan arvokkuus hah haa
- someone
mies50+ kirjoitti:
esim bensi hypystä,olisko kivaa mennä myymään jossain mageissa kuteissa kamaa torille jne???Hei me ollaan 50v muistetaan arvokkuus hah haa
meissä jokaisessa asuu jne. Ja ehken ihan tuota tarkoittanut vaan kiwaa päiwää ja juttuja mistä äiti pitäisi.Hah hah ..kaada itselles vaan
someone kirjoitti:
meissä jokaisessa asuu jne. Ja ehken ihan tuota tarkoittanut vaan kiwaa päiwää ja juttuja mistä äiti pitäisi.Hah hah ..kaada itselles vaan
Tostapa tulikin mieleen,tuo se mutsis tänne niin meiksi kaataa sen itelleen vaan ,siinäpä oiva ylläri mammalle??
- Mirella
Järjestä kaikkea ihanaa äidillesi. Tarkoitan kokemuksellista ja elämyksellistä.
Tiedät varmaan mistä hän tykkää: kauneudenhoitoa,
kaupungille syömään, kampaajalle, teatteriin, elokuviin. Ihaninta on saada aikaa lahjaksi, aikaa olla yhdessä rakkaidensa kanssa. - Mirtsi
Minä täytin viime vuonna 50 v. Halusin viettää ne tavalla, josta itse eniten nautin. Se tapa ei kuitenkaan miellyttänyt minun miestäni. Hän sanoi kostavansa minulle ne juhlat.
Tapani viettää juhlia oli ihan kunniallinen. Ei niihin liittynyt alkoholi eikä vieraat miehet. Se tapa ei vaan ollut sitä mitä minun mieheni olisi tahtonut.
Hän siis halusi kostaa... Ja teki minun syksystäni helvetin.
Toivoisin siis, että jollakin muulla vaimolla ja äidillä olisi onni viettää juhlansa omilla ehdoillaan. Antakaa hänen vaikka viettää viikko yksin erämaamökissä, jos hän niin haluaa. Itsekkäästi. Te jäisitte ilman juhlia. Te jäisitte ilman herkkuruokia. Te jäisitte ilman ilmaista kotipalvelua... mutta hän nauttisi ja lepäisi.
Tai jos hän tykkää seurasta, niin hankkikaa hänelle tilaisuus viettää aikaa parhaiden ystäviensä kanssa... ihan mitä vain... Mutta hänen ehdoillaan, ei teidän. - Werneri
Olen ollut yksillä synttäreillä, jossa sankari yllätettiin hauskalla runolla, joka vielä jotenkin sopi henkilöön. Lausuntataitoisia voisi kysellä vaikka harrastuspiireistä, tulevat ainakin jotkut ihan mielellään. Heillä voi olla myös hyviä ehdotuksia. Tietysti voi itsekin esittää... Ainakin joillain Martoilla on runonlausuntapiirejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653