Korpulle kuvien tallentaminen ja sieltä pois siirtäminen

Tytsy

Siirsin kansiostani kuvani korpulle, mutta nyt tahtoisin siirtää ne takaisin kansiooni, mutta se ei toimi. Se vain ilmoittaa jotain, että kyseiseltä ei voi siirtää tai jotain sellaista...en muista enää. niin miten saisin ne kuvat takaisin koneelle? äkkiä apua :)

18

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elav

Yritä uudestaan ja ilmoita se virheilmoitus. En minäkään muista....

• tietää

mitä se ilmoittaa?

• Tytsy

"Ei voi kopioida (tiedoston nimi tässä kohdassa): Määritetystä laitteesta ei voi lukea. Ja siinä sitten pitää painaa oK

• elav
        Tytsy kirjoitti:

"Ei voi kopioida (tiedoston nimi tässä kohdassa): Määritetystä laitteesta ei voi lukea. Ja siinä sitten pitää painaa oK

1) Korppuasema rikki.
        2) Tiedosto ei ole tallentunut alunperin oikein.

Koita saatko kuvan aukemaan suoraan korpulta.

• xyz
        Tytsy kirjoitti:

Korppu on sökö, ja kuvat mennyttä.Jos siinä korpulla oli niitä alun perinkään.

• Tytsy
        xyz kirjoitti:

Korppu on sökö, ja kuvat mennyttä.Jos siinä korpulla oli niitä alun perinkään.

Kyllä ne kuvat siinä korpulla aukee. oisko mitään keinoo saada niitä takaisin koneelle`?

• Tytsy
        Tytsy kirjoitti:

Kyllä ne kuvat siinä korpulla aukee. oisko mitään keinoo saada niitä takaisin koneelle`?

Niin mulla on aika paljon korppuja...vanhojakin niin mistä mä voin tietää onko ne jotenkin viallisia ennenkuin menen tallentelemaan tiedostoja siihen enkä saa niitä enää takaisin?

• elav
        Tytsy kirjoitti:

Arvailuksi.
        1) koita kopioida yksi kuva kerrallaan. Jos joukossa joku kpl mikä tökkii.
        2) Koita siirtää älä kopioi.

• Tytsy
        elav kirjoitti:

Arvailuksi.
        1) koita kopioida yksi kuva kerrallaan. Jos joukossa joku kpl mikä tökkii.
        2) Koita siirtää älä kopioi.

Oon koettanut siirtää ja kopioida. ei toimi. olen myös kokeillut yksi kuva kerrallaan mutta ei :(

• elav
        Tytsy kirjoitti:

Niin mulla on aika paljon korppuja...vanhojakin niin mistä mä voin tietää onko ne jotenkin viallisia ennenkuin menen tallentelemaan tiedostoja siihen enkä saa niitä enää takaisin?

Kirjoita pieni muistio ( notepad ) tiedosto ja testaa sillä.

• elav
        Tytsy kirjoitti:

Oon koettanut siirtää ja kopioida. ei toimi. olen myös kokeillut yksi kuva kerrallaan mutta ei :(

Avaa yksittäinen kuva ja tallenna nimellä.

• Tytsy
        elav kirjoitti:

Nyt ne kuvat ei aukee. kyllähän ne vähän aikaa sitten aukes korpulta mutta ei niitä nyt taida enää ollakaan olemassa. tai se korppukolo pitää hirveetä ääntä kun olen kaksoisklikannut tiedostoa ja sitten eka luulin että se oli vain hidas mutta ei se nyt niin pitkään voi kestää. taitaa vain pitää rikkoa koko korppu vai mitä?

• adolf
        elav kirjoitti:

Jos ne kerran aukeaa korpulta niin avaat-tallennat kovalevylle.
        Jätä korput pölyttymään ja osta usb-muistitikku.

• elav
        Tytsy kirjoitti:

Nyt ne kuvat ei aukee. kyllähän ne vähän aikaa sitten aukes korpulta mutta ei niitä nyt taida enää ollakaan olemassa. tai se korppukolo pitää hirveetä ääntä kun olen kaksoisklikannut tiedostoa ja sitten eka luulin että se oli vain hidas mutta ei se nyt niin pitkään voi kestää. taitaa vain pitää rikkoa koko korppu vai mitä?

Korput on herkkiä pölylle, vääntymiselle jne.... Luulisin rutinan tulevan itse korpusta. Testaa se asema toisella korpulla kuten ylemmässä ehdotan. Jos onnistuu, niin yritä vaan uudestaan kuvakorppua ja tallenna nimellä.

• Tytsy

niitä kuvia aukaisin ja ne aukesi mutta siinä näkyi vain jotkut kohdat kuvasta ja ihan niinkuin korppu olisi vahingoittanut kuvia? siinä vain sitten näkyy jotain epämääräisiä viivoja jne. mikä tämä juttu nyt on?

• adolf

kokeile nyt aukoa niitä uudestaan ja tallennat ne heti jos aukee kunnolla.

• Tytsy
        adolf kirjoitti:

kokeile nyt aukoa niitä uudestaan ja tallennat ne heti jos aukee kunnolla.

Kiitos vastauksista vaikka ei ne nyt tällä kertaa auttanutkaan valitettavasti. Tallensin kuvat jotka suostuivat aukeamaan mutta ne kuvat olivat melkein kokonaan tuhoutuneita. joissain kuvissa näkyi kuvan osiakin. mutta taidanpa nyt rikkoa tuon korpun kun sillä ei mitään enää tee. harmi vain. missä kannattaisi muuten säilyttää korppuja etteivät ne menisi rikki?

• adolf
        Tytsy kirjoitti:

Kiitos vastauksista vaikka ei ne nyt tällä kertaa auttanutkaan valitettavasti. Tallensin kuvat jotka suostuivat aukeamaan mutta ne kuvat olivat melkein kokonaan tuhoutuneita. joissain kuvissa näkyi kuvan osiakin. mutta taidanpa nyt rikkoa tuon korpun kun sillä ei mitään enää tee. harmi vain. missä kannattaisi muuten säilyttää korppuja etteivät ne menisi rikki?

Ei ne pitäisi peruskäytössä hajota kunhan et laita niitä mikroaaltouuniin :) eikä mielellään säilytetä minkään magneettikentän lähellä kuten vaikka kaiuttimet.
        Kannattaa mieluummin ostaa se usb-muisti kun ne on niin halpoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe