Minua hieman iäkkäämpi naisihminen on usein kyydissäni. Eilen kysyi yllättäen, että piiskattiinko minua kun olin pikkupoika ja kertoi samantien, että heillä oli kova kuri ja piiska oli ahkerassa käytössä. Oli mielenkiintoinen keskustelu aiheesta. Ilmeisesti aihe kiinnostaa rouvaa.
Oli suora kysymys
9
91
Vastaukset
- kurittaja
Paras kun avokämmenellä läsäyttelee pyöreille pakaroille takaa pannessa niin että alkaa punottaa..
Sinä seitsemänkympinen nainen!Minä olen yli 60 v mies ja haluan saada piiskaa,oletko kiinnostunut tapaa minua?
- Rrkk
Keski-ikäiset naiset 50-60 vuotta sitten kovasti tykkäsivät anraa vitsaa, omille lapsilleen ja vieraillekin. Ihmetyttää, että nykyään naiset eivät ole aiheesta kiinnostuneita ollenkaan. Mitähän on tapahtunut? Muistan n. 60 vuota sitten, kun menin hakemaan kaveriani ulos. Hän oli juuri saanut selkäänsä, eikä päässyt. Hänen äitinsä keksi, että yhdessä olette konnuuksianne suunnitelleet, saat vitsaa sinäkin, äitisi on antanut luvan. Otappas housut slas, kaikki, ihan paljaaksi. Hämmästyin ja rupesin inttämään. Hän huusi avuksi urheilevan tyttärensä Marjatan ja yhdessä he riisuivat minulta housut tuotapikaa. Vitsaa sitten tuli paljaalle pyllylle kikkelitkin paljaina äidin ja tyttären nähden. Tapahtuma lähti etenemään, ehkä joskus viitsin kirjoittaa siitä
- Ööghp
Vie hänelle kukkapuketti, jossa on lisäksi tuoreita vitsoja. Kysy, tietääkö hän niille käyttöä. Juovita mummun peffa
- masokistimies
Minä toivon että mummu juovita mun peffa!
- Ööghp
Etkö jo tiedä, halusiko mummo antaa vai saada, vai eos?
- seitenkymppinen
Enpäs tiedä kumpaa halusi, vai halusiko kumpaakaan. Eräässä toisessa tilaisuudessa sivuttiin myös aihetta, mutta kukaan ei oikein ottanut kantaa asiaan. Näen häntä taas ensi viikolla, ja voisin vastata hänelle, että piiska on tullut tutuksi. Ja kysyä samalla, onko pitkäkin aika edellisestä piiskauksesta. Minulla se on yksi päivä ja kohta ei sitäkään...
- Ööghf
seitenkymppinen kirjoitti:
Enpäs tiedä kumpaa halusi, vai halusiko kumpaakaan. Eräässä toisessa tilaisuudessa sivuttiin myös aihetta, mutta kukaan ei oikein ottanut kantaa asiaan. Näen häntä taas ensi viikolla, ja voisin vastata hänelle, että piiska on tullut tutuksi. Ja kysyä samalla, onko pitkäkin aika edellisestä piiskauksesta. Minulla se on yksi päivä ja kohta ei sitäkään...
Pidetään peukaloita. Ei muuta kuin tervettä kirvelyä peffaan
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825117Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73375SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun343093SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612977SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042266Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292127Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752105Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059