Oikein kiva uutinen.

Eiköollut

Perussuomalaiset voi ohittaa keskustan, sanoo tutkija - Halla-aho: ”Pidän todennäköisenä”

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanko-on

      ihanko porin alueen juttuja, kovin on "porilaisia" nimetkin aloituksessasikin, vissiin porin kaupungin hallituksessakin vaikuttavia ovat

      ihan vain perusporilaiselle palstavalintaa aloitukselleen palstaa valitessaan, pori ei ole kaikki, on muutakin ja muita palstoja eri asioille keskustelua varten. ei tuollainen yhdenpalstan (juttu) asia vaan toimi

      monikohan jutustasi kiinnostunut mahtaa osata hakea kirjoitustasi puoluekannatuksesta eduskuntavaalit huomioiden porin alueen (juttuna) asina kirjoiteltuna

      oikein "osuva ja kiva" palstavalinta kirjoituksellasi,
      saa hymyn huuleen porilaisen valinnoista palstavalinnoilleen

      • Vaimitä

        Mää en kyllä ymmärrä sinua. Liittyy Perussuomalaiset Poriin. Onhan Porissa myös omat edustajat.. Ja asun Porissa niin kirjoitan Porin sivuille.. Koska haluan keskustella porilaisten ihmisten kanssa enkä raumalaisten..


      • ihanko-on
        Vaimitä kirjoitti:

        Mää en kyllä ymmärrä sinua. Liittyy Perussuomalaiset Poriin. Onhan Porissa myös omat edustajat.. Ja asun Porissa niin kirjoitan Porin sivuille.. Koska haluan keskustella porilaisten ihmisten kanssa enkä raumalaisten..

        Kuhan hymyilin perusporilaista yhden palstan logiikan juttuanne
        ollaan tasoissa, itse en usko tuollaisen perusporilaisen logiikkasi toimimiseen,
        mutta ongelmahan on vain omasi, ja sille on helppoa hymyilla
        vain perusporilaisena koet tappion katkeran kalkin muiden sinulle hymyillessa palstavalinnoissasi

        liittyy, mut sopiiko vaalipolitiikka eduskuntavaalien kohdalla porin alueen asioihin,
        vai olisko laajempikin kuin vain porin alueen asioita

        rauma kateuttakin porilaisella on, onko muita kadehdittavia kuntia perusporilaisella suomessa


      • Sivullinen

        Toivottavasti Harjavallasta karannut toimitetaan pian takaisin.


      • Kaikkonen_Harjavallasta

        Älkää nyt vaan tänne sitä enää tuoko!


      • Eiksjeh
        Vaimitä kirjoitti:

        Mää en kyllä ymmärrä sinua. Liittyy Perussuomalaiset Poriin. Onhan Porissa myös omat edustajat.. Ja asun Porissa niin kirjoitan Porin sivuille.. Koska haluan keskustella porilaisten ihmisten kanssa enkä raumalaisten..

        Kyllä raumalaiset ja muutkin saavat keskustella Porin asioista, vaikka sinua Porin asiat eivät kiinnostakaan.


    • Vai.mitä

      Kumma kun "persutpettääaina" ei ole kommentoinut..

      Taitaa olla myös huomannut uutisen..?

      • Persupettääaina

        Luulen, että useimmat porilaiset ovat jo huomanneen persujen olevan petturipuolulue.

        Seteliselkärankaisia.


      • Vaimitä
        Persupettääaina kirjoitti:

        Luulen, että useimmat porilaiset ovat jo huomanneen persujen olevan petturipuolulue.

        Seteliselkärankaisia.

        Eikö ne ollut siniset..? Jotka ovat siellä "hillotolpalla"


      • Vaihäh
        Persupettääaina kirjoitti:

        Luulen, että useimmat porilaiset ovat jo huomanneen persujen olevan petturipuolulue.

        Seteliselkärankaisia.

        Ne petturit alkoivat sinisiksi. Mutta eihän aina voi odottaa täyttä ymmärrystä tuolta persufobistilta.


      • persuttuuliviirinä
        Vaihäh kirjoitti:

        Ne petturit alkoivat sinisiksi. Mutta eihän aina voi odottaa täyttä ymmärrystä tuolta persufobistilta.

        Mutta 2017 syksyyn asti persut ja siniset äänestivät joka asiasta täysin samoin.

        Persut käänsivät takkinsa, kunnei Hakkaraista päästetty ministeriksi, vaikka hän jo antoi haastatteluja miksi ministeriksi alkaa.
        Laurasta kai olisi tullut ulkoministeri ja ponihäntäpojastakin olisi leivottu joku ministeri.
        (Mikä kauhuskenaario)

        Tästä syystä hallitusta voi ainakin kiittää yhdestä päätöksestä.


      • hillotolppailua
        Vaimitä kirjoitti:

        Eikö ne ollut siniset..? Jotka ovat siellä "hillotolpalla"

        Eiköhän mestari Jussi ole varsinainen hillotolppapolitiikko.
        Ollut Brysselissä vuositolkulla lihapatojen ääressä suurella palkalla ja runsailla muilla eduilla.

        Ainoa "työ" mitä hän on tehnyt on twiittien kirjoittelu posket punaisina ja voimakkaasti nieleskellen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe