Meitä suomessa kiinnostaa vaan suomalaiset asiat .
lopeta ulkomaisten linkien lähettely, koska emme ymmärrä ulkomaakieliä
linkkejä voit sitten lähetellä ulkomaisille palstoille
Meitä kiinnostaa vain suomesta saatavat paneelit ja hinnat, muilla asiolla voi pyykiä perseitä !
OPETTELE KIRJOITTAMAAN JA LÄHETTELE SUOMALAISIA LINKKEJÄ
Hei markkina lue tämä !
11
279
Vastaukset
- 1-Markkinat
Valoe Oyj osti MegaCell Srl: llan konkurssipesältä miljoonalla tuotantolaitteita. MegaCell oli aiemmin ostanut ne Helios yhtiön konkurssipesältä 3 miljoonalla.
Frank Traverso ei saanut laitteita valmiiksi ja wafereiden saanti kaatui rahoitukseen.
https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=auto&tl=fi&u=https://solarpowermanagement.net/article/94561/MegaCell_Snaps_Up_Helios_Production_Lines{featureExtra} - 1-Markkinat
Homma kaatui Italiassa. Nyt suomalaiset yrittää Liettuassa.
https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=it&tl=fi&u=http://ricerca.gelocal.it/mattinopadova/archivio/mattinodipadova/2016/04/09/padova-dopo-helios-chiude-anche-megacell-39.html?refresh_ce - GlobalVision
Kato, mitä nurkkakunta majuri? Viemärit tukos?
- 1-Markkinat
Enel investoi Cataniaan Sisiliaan yli 100 miljoonaa euroa.
https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&tl=fi&u=https://www.enelgreenpower.com/media/news/d/2018/03/3sun-20-production-launch-for-cutting-edge-bifacial-photovoltaic-panels - 1-Markkinat
On hyvä ymmärtää tämän Enel yrityksen taustat...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Enel_(yritys) - BauHerr
Olisi jokaisen hyvä ymmärtää että tänne tarvitaan ylläpito- eli turhia viestejä ettei tämä keskustelun osa-alue hyydy!
- 1-Markkinat
Kotimainen VALOE aurinkopaneeli !
https://www.uusiteknologia.fi/2019/02/21/suomalaisyhtio-laajentaa-aurinkokennovalmustaan-liettuaan/
https://www.kauppalehti.fi/porssi/porssikurssit/osake/VALOE - 1-Markkinat
Sunpower ja LG panostaa N-tyypin IBC paneeleihin... Sunpowerin taustalla on ranskalainen öljyjätti Total.
Panasonic ja Enel valmistaa N-tyypin heteroliitoskennoja.
https://www.enelgreenpower.com/stories/a/2018/07/egp-ethiopia-new-energy-era
Enel yhtiön omistama 3SUN tehdas Cataniassa Sisiliassa on varsin pieni. Vuosituotanto on 80 megawattia ja sitä on tarkoitus laajentaa 200 megawattiin .
Rahaa investointiin on palanut jo 100 M€ . On selvää, että Euroopassa se ei voi kannattaa.
Enel yhtiön tase kyllä kestää... Konserniavustuksilla .
https://www.enelgreenpower.com/3SUN - 1-Markkinat
Enel on yrittänyt myydä myös suomalaisia ohjattavia kytkimiä....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nokia-taustainen-yritys-paasi-uusille-markkinoille/b0b15ea6-038f-3e50-bc24-1583fbe735b1
Yritys on kuralla...
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/there-corporation-oy/22626346/taloustiedot Josnon niin s***anan tyhmä, että ei osaa englanninkieltä, niin kannattaako sitä mainostaa??
- Herr
S***tana osaa kaikki kielet ja hallitsee ajatuksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558