Mies maksaa liikaa

ikuinenkakkonen

omista lapsista, työtön exä ei mene töihin sen takia et pystyy laiskottelemaan kotona ja elämään meidän kustannuksella. Me maksetaan elareita kolmesta kakarasta hiki hatussa ja ostellaan urheiluvälineitä, vaatteita ja synttärilahjoja ja pidetään huolta, mutta mikään ei riitä.
Nainen usuttaa aina lapset soittamaan isälleen että pitäs saada sitä ja tätä, niin eihän mies kehtaa lapsiltaan mitään kieltää.
Minä olen sanonut että hei sulla on meidätkin elätetävänä että pitäs rahjottaa lasten vaatimuksia, mutta ei käy. Meillä ei ole edes omistus asuntoa eikä kuin yksi auto, mökistä puhumattakaan.
Elämä on rhan laskemista kun nuo kolme vievät isältään rahat ja exä myös.
Minä joudun maksamaan kaiken meillä, se ei ole oikein. En tosin ole nähnyt näitä lapsia kun pari kertaa, että en pysty oikein puuttumaan heidän asioihin, mutta eksälle oon vieestiä lähetäny et ottais elämänsä haltuun ihan itse ja maksaisi kaiken mikä sille kuuluu, ei meidän sitä kuulu tehdä.
Anoppiki on samaa mieltä että miehen pitää pitää huolta omista lapsista, ja sen takia en tahdo edes mennä sen noidan luokse. Miehen eksä kun oli hänen ja on yhä hänen ystävä, minä en halua tuommoisia kavereita. Mitä teen, kun rhat menee muualle kuin meille

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuOnFörbi

      Mene sinä töihin, että pystyt huolehtimaan omista lapsistasi.

    • jotaintolkkua

      Tuollainen lusmuaminen tulee vielä silmille, kun lapset muuttavat pois kotoaan ja elarit loppuvat. Mutta vaikka olettekin nyt uusperhe, ei se poista lapsien menoja. Eihän lapsilla ole mitään, jos ei vanhemmat maksa. Mutta sitä ihmettelen, että miksi lapsen päästessä töihin ja alkaen itse saamaan tuloja, pidetään kohtuuttomana edellyttää, että lapsi ottaisi kuluja itse vastuulleen? En tarkoita kaikkia kuluja mutta jos tienaa tonnin kuussa eikä tarvitse maksaa asumisestaan yhtään mitään ei ole minun mielestäni enää kohtuullista vaatia etävanhempaa maksamaan edelleen kaikkia kuluja. Mielestäni on vastuutonta sallia, että lapsen ansaitessa rahaa, on se vain yleensä "karkkirahaa". Minunkin tyttöni osti poikakaverillensa kaiuttimet sen uuteen bemariin ja vaati minulta edelleen kulurahaa vaikka mihin. Kun kieltäydyin, lopetti hän tulemasta enää joka toinen viikonloppu luokseni.
      Ja nyt minun pitää maksaa sitten edelleen hänen kaikki menonsa. Koska lain mukaan on kohtuutonta edellyttää, että lapsi osallistuisi pienillä tuloillaan omaan kulutukseensa. Täysin järjetöntä ja moraalisesti väärin opettaa nuorisolle, ettei heidän ansioillaan ole mitään vastuuta.

    • maksakoon

      Antaa sen tyhmän miehen maksaa jos kerran eroo ja on kakarat tehnyt. Häivy muualle laskemaan rahojasi. Mitä teet miehellä jolla on lapsia ja sinulla ei ole.

    • mistämaksaaliikaa

      Kakarat ovat kalliita ja uusi ämmä vieläkin kalliimpi niin että ihme että se äijän kurppa pystyy maksamaan. Täytyy olla rikas mies tai köyhällä ei ole varaa kustantaa uutta perhettä ja uutta lorvia ämmää elättää. Jos nainen elättää itsensä niin ei tarvitse miehen rahoja.

      Mitenkä ihmeessä sun rahoilla voi joku elää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe