Oletteko jo alkaneet juomaan viinaa?

Viinamies

Sitten illalla yökerhoon jossa tapaatte naisia. Vaikka ei halua viinaa juoda niin sitä pitää juoda jotta sen kumppanin löytää. Suomalaiset ei ole sosiaalista porukkaa selvänä eikä tutustuminen ole helppoa kun naiset ei halua jutella selvänä miehille. Mutta kun nainenkin juo viinaa niin lähestyminen on todella helppoa ja niin sitä tutustuu ja parisuhteita syntyy.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä tule läträttyä enää viinan kanssa. Siihen baareiluun tuli kyllästyttyä. Saunaoluen saatan juoda välillä tai kuumana kesäpäivänä kun on puuhastellut kasvimaalla vaikka tai jotain muuta vastaavaa, silloin siitä nauttii enemmän.

• PäivänPertti

Ehkä huilin tämän viikonlopun, viime viikonloppuna tuli kipattua kunnolla.

Olin naisseurassa, seuranani oli kaksi pikkusiskoani ja nuorimman sisareni mies. Ei silleen tutustuttu, muisteltiin lapsuutta ja nuoruutta.

• 36mies

Naiset on nykyään tinderissä eikä yökerhossa.

• ViiniMies

Joka ilta olen viinaa juonut, kuten olet neuvonut, mutta yökerhoon en ole koskaan päässyt, kun olen sammunut lähtötelineisiin eteiseen....

• Se0nMoro

Raittiille sinkulle yökerho on maailman pelottavin paikka.
      Siellä on paljon naisia tanssilattialla heiluvine tisseineen ja jännämiehiä näitä mimmejä pokaamassa. Raitis mies ei ole koskaan tanssinut naisen kanssa.
      Raitis sinkku haluaisi olla sohvan takana piilossa kotona syyttelemässä yhteiskuntaa omasta kurjuudestaan.
      Jos tälläinen tylsimys joskus uskaltautuukin ravintolaan, hän puhuu siitä monta vuotta. Kuin jostain urheilusuorituksesta.
      Raittiin miehen syntymäpäiville ei tule kukaan.
      Naiset nauravat tälläisille raittiille nynnyköille, jättävät heidät omaan arvoonsa, poistuvat yöhön jännämiehen kainalossa. Raitis mies itkee itsensä uneen jälleen kerran.

• Todella0uto

Mies jolla ei ole naista on epäilyttävä. Kaikki pitävät outona. "varmaan päässä jotain vikaa" kaikki ajattelee, pikkuhiljaa kaveritkin häipyvät elämästä.
      Työpaikasta tulee potkut jostain syystä, uutta ei löydy. Rekrytoija huomaa haastattelussa olevansa tekemisissä luuserin kanssa. Varmistaa vielä asian kysymällä perhesuhteista. Niitä ei ole!
      Loppuelämä kiljua ja sosiaaliturvaa.
      Alemman tason miehen kohtalo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      225
      1968
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1237
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe