https://www.docrates.com/potilastarinat/eturauhassyopa-lennartin-kokemus/?utm_source=strossle&utm_medium=native&utm_campaign=lennart&utm_term=V2
Toivoottavasti tuosta tiedosta olisi jollein apua.
Lutetium kukistaa laajankin eturauhassyövän
5
4761
Vastaukset
- Uus-syöpäläinen
Lohduttava ja toivoa antava kokemus. Olen ko hoitopaikasta kuullut aiemminkin, mutt kuinka kallis tuo palstusoperaatiosi oli?
Sinne ei taida päästä yhteiskunnan rahoittamana, niin kuin yliopistollisiin keskussairaaloihin? ...vai pääseekö?
Minulla kun on just todettu myös agressiivinen, luustoon levinnyt eturauhassyöpä?- Uus-syöpäläinen
Hyvä, että on hoitoa saatavissa ...joillekin... vaikk’ei mulle
Löysin nimittän ko Docrates-sairaalan hinnaston ...70 000€...
https://www.docrates.com/syovan-hoito/hinnasto/ - täsmähoito
Docrates ei nauti luottamusta. Kirurgini varoitteli kyseisen tahon hoitoja. Kaupallinen taho, joka nyhtää vain rahat, ja pimittää esim. sädehoitojensa ongelmia potilailta.
- Lääketiedekehittyy
Onneksi on vaihtoehto, maksaa tietysti, mutta pystyssä on senkin pysyttävä. Olisi mielenkiintoista kuulla tuosta pimittämisestä lisää. Lutetium -hoitoja annetaan myös HUS:ssa, mutta heilläkin on kriteerit ketkä kelpaavat. Vielä kun lääketiede onnistuu saamaan tuon hoitomuodon sopimaan kaikille, nyt se ei jostain syystä toimi kaikilla.
- Uus-syöpäläinen
Nyt tarviin jo ison ”toopin”! Tästä ei muuten selviä...
pitänee lähteä ihan Helsingistä hakeen, kun ei täältä tuppukylästä löydy ’riittävän isoa’... ’luteiden tappoon’ kykenevää
Eli, niinkos oon usein sanonut, ”kaikki ei oo sitä miltä näyttää”...
päältä komiaa, mutt sisältä silkkoo
Ja vaikk Suomessa ei enää viime vuosikymmeninä oo kuolemantuomioita annettu ...oikeudessa, niin nuo ’Jumalasta seuraaviksi’ sanotut, lääkärit kuiteskin moisia tuomioita jakavat ...niinkos mullekin - omasta mielestäni terveelle, mukavasti kuntoani kohottaneelle ja laihduttaneelle...
Ja vaikk alkoholiakaan en enää käytä, niin nyt taidan tarvita jo sen ”ison toopin”! Tästä ei muuten selviä...
pitänee lähteä ihan Helsingistä hakeen, kun ei täältä tuppukylästä löydy ’riittävän isoa’... ’luteiden tappoon’ kykenevää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851827- 431439
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
- 59971
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!44967Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35887
- 47876
- 37809