Mun fetissi on olla huora, siis maksullinen nainen.

Elisa_John

Olimme mieheni kanssa kesän Lontoossa ja vierailimme fetissiclubilla. Näin siellä, kun eräs mies oli pukeutunut sutenööriksi ja hänen vaimonsa huoraksi. Mies kauppasi vaimoaan pantavaksi 5.llä punnalla. Ja kauppa kävi.

Kerroin miehelleni kotona, että minusta tuo oli kiihottavaa, olla siis maksullisena naisena, mutta kuitenkin vain leikisti siellä fetissiclubilla. Seuraavalla viikolla mieheni kysyi, milloin lähdemme kokeilemaan, miten tavara tekisi kauppansa ?

Tuttavamme tiesi tuollaisen yksitysclubin, jossa olisi tasokkaampaa väkeä. Siellä oli myös pakollinen testi tautien varalta. Sinne siis, mutta ensin clubikortti ja sitten seksikaupaan ostamaan asiaan kuuluvat asusteet. Ne löytyivät helposti. Korkkarit, sukat, sukkanauhaliivit, puolen kupin rintsikat ja pikkarit... ja kaulapanta ketjuineen.

Menimme kymmenenmaissa illalla tuonne clubille. Reilun puolen tunnin kuluttua kaikki jutut oli ok., myös pikatestit. Ihmisiä oli ehkä 150 henkeä, joista noin 30 naisia. Säännöissä oli, että jokainen pari saa tuoda yhden henkilön, yleensä miehen mukanaan. Taisi portsarin laskupää olla aika huono, koska tuo suhde ei kyllä pitänyt paikkaansa.

Mieheni näki siellä sellaisen keinun, jossa sai olla jalat levällään rennosti. No niitähän on joka paikassa. Hän laittoi minut siihen remmeillä kiinni, sekä jaloista, että käsistä. Ja alkoi kaupata 3minuutin panoa 10.llä punnalla. Ensin tuli hiukan vanhempi mies, joka lupasi 5 puntaa, jos saisi nuolla. No mikäs siinä, hyvin nuoli, ja olisi nuollut pidempäänkin, jollei olisi ollut aikarajaa.

Kohta keinuni edessä oli jono, useimmat tosin vain katselivat. Ensimmäisen puolen tunnin aikana minua pani kolme nuorta miestä, ilmeisesti kaveruksia. Sitten tuli pieni väli, kun minun piti käydä wc.ssä. Asettauduin taas markkinapaikalle. Kauppa kävi, tuosta 3 minuutin aikarajasta huolimatta.
Ja poikkeuksetta Lordit kiittivät, kohteliaita kun olivat.

Yhden aikaa laitoimme kaupan kiinni ja haimme siviilivaatteet säilytylokerosta. Tilasimme taksin ja menimme kotiimme. Mieheni laski, että rahaa oli 85,- puntaa, siis kahdeksan asiakasta. Ja toosa ei ollut edes arka ja olo oli "tyydytetty". Keväällä muutamme taas Lontooseen ja sovimme uudesta sessiosta.

11

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klubeja_löytyy

      Ihan hyvä juttu, jollei ollut ihan fantasiaa. Kyllähän te voitte Suomessakin tuota harrastaa.

      • EU_sex

        Ajattelin samaa, kun luin tuon, mutta kyllä täällä on vaikeaa. Sen verran seksikielteinen maa tämä Suomi. Tätä ei tarvinne todistella sen enmpää, kun lukaisee nuo tähänkin kirjoitetut kommentit.


    • Pannahan

      Tuossa naapurissa asui tuollainen tavallista vilkkaampi rouva. Pukeutui...hmm. huomiota herättävästi myös muulloikin, kuin vain juhliin. Vaarin 80v. syntymäpäiville oli hänet myös kutsuttu. Joku noista nuoremmista kosseista oli aika pöllyssä ja kysyi loppuillasta, saisko panna. Ja rouva vastasi, että ilman en anna, mutta markalla saat. Ja niinhän siinä sitten kävi. Kaverit maksoi senmarkan ja tuo uhoaja joutui lähtemään ns. saunantaakse. Ei siellä montaa minuuttia mennyt, kun rouva kipitteli takaisin.

    • Mulla on samaan fetissi aiheeseen, mutta niin että huora vaimona.

      • Huorallinen

        Ja minulla on ihan oikeesti huora vaimona, tosin hän on jo lopettanut nuo hommat. Ei särje päätä, ei haittaa onko anoppi kylässä jne. On kuin vanha taksimersu, miljoona kilometriä mittarissa, mutta edelleen hyrrää.


      • fgbnbn
        Huorallinen kirjoitti:

        Ja minulla on ihan oikeesti huora vaimona, tosin hän on jo lopettanut nuo hommat. Ei särje päätä, ei haittaa onko anoppi kylässä jne. On kuin vanha taksimersu, miljoona kilometriä mittarissa, mutta edelleen hyrrää.

        Ei ole kovin kaunista eikä kunnioittavaa kutsua vaimoaan huoraksi vaikka hän olisikin tehnyt joskus seksityötä. Onko hän sinulle huora vai vaimo?


      • Mies92v

        Mitä häh: "Ei ole kovin kaunista eikä kunnioittavaa kutsua vaimoaan huoraksi vaikka hän olisikin tehnyt joskus seksityötä. Onko hän sinulle huora vai vaimo? " Ja tuota kommentoit:"Ja minulla on ihan oikeesti huora vaimona." Sinulla on selvästi paha asennevamma. Huora on vakiintunut suomenkileåinen nimike maksusta seksiä harjoittavalle naiselle, siinä kuin siivooja, lääkäri, kirjastonhoitaja jne. Arvostan ja kunnioitan tuota ammattia harjoittavia naisia. Tekevät raskasta ja vaativaa työtä, vaikeissa olosuhteissa, yhteiskunnan sairaiden moralistien mollaamina ja pienellä palkalla.


    • Olisha se kiihottavaa jos sais jonkun huora vaimoa panna

    • hilkkaikonenröi

      ossi kun kuoli panetan taloyhtiön miehillä itseäni-

    • loramitten

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      19
      2173
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1615
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      9
      1557
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1502
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1276
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      5
      995
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      948
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      835
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      825
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      753
    Aihe