Mikä ihmeen speed demons harjavalta?? Eilen koko holvi täynnä niitä??!
About 10 ihmisen porukka kaikilla jotkut kuviot päällä paidoissa? Harjavallassa joku uus jengi???!
Speed demons???
21
6642
Vastaukset
- 13f123123f13f
oisko michael jackson faneja.
- Jepjepje
Jännä juttu 😁😁
- wauhtipaholaiset
joku uus pöpilän sakki?
- mielenterweyspalvelujen
Alasajo hoowallan kuperkeikkatehtaalla ilmenee monin eri tavoin paikkakunnan julkiasussa....vertaistukiryhmiä laitapuolen kulkijoille ja syrjäytyneille syntyy näköjään ilman yhteiskunnan panostustakin.
- tayttä
ei mene holvillakaan hyvin kun 10 henkä on niin on jo täynnä
- Alasajo
Niin on. Harjavallan mielenvikaisia tuottavan tehtaan alasajo on yksi suurimpia saavutuksia sataan vuoteen.
Laitoksen superhullut psykiatrit saavat vilkuilla yli olkapäänsä lopun elämäänsä.
Kovalla palkalla hääräsivät, lopputili odottaa.
- muahhahaaa
Lisää elämänkoululaisia jotka haluu esittää kovaa poikaa :D
- ränrän
kyykkymopo kerho ja "pressana" se alamittanen fitness tukku poju.
- R.Eloma
Onko jotakin rikollisia.parempi pitää etäisyyttä vain eikä missään tekemisissä.voi olla että poliisia alkaa kiinnostaa.
- äiteekeijorunkkasmua
Onko Geijo Nakkilasta tiimissä. Se on entine 81,5%.
- Entinenasiakas
Älä jauha. Mitään holvi täynnä ollut niitä tai näitä.On nykyään aika tyhjä koko paikka jopa viikonloppuisin.Ei paljoa remontti auttanut. Nykyään on ihan vallan muualla jengi. Ja halvemmalla eikä tarvi maksaa portsarimaksuja taikka ottaa väärältä järkkäriltä pataan ihan suotta.
- Märkävako99
Se parta äijä on kyl seksikäs <3 ;)
- Geijothe81
Ei Holvissa uskalla kukaan olla, kun 10 spiidiä siellä.
- Anonyymi
Harjavallas on sit säikkyä porukkaa eivät edes omiaan enään tunne
- Anonyymi
Taisi olla pojilla kovat bileet viikonloppuna kun sen sortin meteliä kuulu aamuun asti
- Anonyymi
BTS fanipoikia
- Anonyymi
On kyl aika rajua meininkiä niillä. Välillä kuuluu sen sortin meteliä aamuyöstä et ikkunat tärisee
- Anonyymi
Turhia ukkoja. Epävirallinen bandidoksen supportti kerho eivätkä taida ihan kahvin voimalla kulkea, kun perjantaista sunnuntaihin jaksavat ryypätä ja sekoilla. No täytyyhän paikallisilla teineillä ja siiderivalailla olla paikka missä dokata. kannattaako holvin toiminta lainkaan, kun paikalliset "salakapakat" myyvät halpaa kaljaa avoimin ovin kaikille halukkaille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ihmeelliset harrastukset aikuisilla miehillä mietinpä vaan!
- Anonyymi
Tosimiehet ajaa polkupyörällä.
- Anonyymi
Harjavaltalaisia jätkiä pitkälti koko porukka. Muutama tyyppi naapurikylistä. Eiköhän tuo lie aika ryyppypaikka monille ukoille. Hoh hoh...
- Anonyymi
Kuka tarvii enää tänä päivänä näitä kalliita pubeja ja baareja Harjavallan keskustassa kun bileet on toisissa paikoissa esim halvempia juoda, vetää kovat kännit sekä olla ja istua aamuun?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569