oon tässä nyt pari kuukautta ihmetelly ku mull painautuu kaikki jäljet ihoon esim. kun pidän vähän kireempää toppia edes jonkin aika,jättää se jälkeensä punaiset viivat, painautumat vai mitkä lie. alushousuissa sama juttu... samoin muutamissa muissakin vaatteissa. johtuuko tämä siitä että minulla on niin paljon läskiä? ihmettelen vain koska kun olin vielä läskimpi niin silloin ei oikeastaan jäänyt painauma jälkii,kun nyt niitä jää jopa kylkiluitteni päälle ja ne kuitenkin näkyvät niin etten luulisi siinä niin sikan läskiä olevan...
mien teillä muilla? tai tietääkö joku mist johtuu? kent. vaan läskistä.
painaumat
9
1658
Vastaukset
- Kato nääs.
Sulla on niin vähän enää lihaa luiden päälle, että pienetkin painumat tekevät ihon alaista verenvuotoa eli mustelmia.
Joku päivä sulta menee joku luukin poikki jos kaadut, kun ei sulla ole normaaleita pehmusteita. Ja muutenkin varmaan osteoporoosi, jos olet jättänyt maitotuotteet veke.- sentään..
, sillä eivät ne ole mustia tai muutenkaan mustelman värisiä :)
- blueberry
ihan normaalia. mullakin jää ja jääny aina. nehän häviää aika nopeesti, eikö? jos ne häiritsee, niin käytä vähän väljempiä vaatteita ainakin sillo, kun olet kotosalla/lenkillä tai muualla, missä ei tarvii näyttää 'hyvältä' kokoajan.
- painautuma
joo, hävii ja tulee nopeesti...
- että
Oksennatko tai käytätkö ulostuslääkkeitä, niin, että nestetasapainosi on sekaisin? Viittaisi minusta nesteen kertymiseen. Kun keho kerää nestettä syntyy painaumia. Eikä tämä tarkoita sitä, että nestettä pitäisi ryhtyä poistamaan, vaan ihan just toisinpäin, että luultavasti juot liian vähän tai aika ajoin tyhjennät itsesi keinotekoisesti, minkä seurauksena kuivut ja sen seurauksena nestetasapaino järkyy ja ryhtyy keräytymään turvotuksena, mistä ensimmäinen merkki on punaiset painaumaraidat.
- painautuma
ei, en oksentele enkä käytä ulostuslääkkeitä. joskus juon paljon vettä ja kahvia onnistuakseni pöntöllä, mutta ei sitä lasketa. aina ku syön jotain enemmän ni maha turpoo niin ett ihanku ois just synnyttääs eikä oikeen pysty kävelee ja ällättää eikä toppi tunnu mahtuvan päälle.. on siitä sitte kiva lähtee treeneihin, joissa ei aina tuu ees hiki :) :( , näinä päivinä painaumat onkin nopeemmin tulleet ja niit on enemmän.
onx kellään muuten tota pullotus ongelmaa, joskus ku menee huonosti? mitn saatte sen pois? ite en kyl sit lähe lenkille, mite te? treeneihinki nolottaa mennä, mut pakko.. naamaki turpoo heti ku jotain syö... - on ihan normaaleja...
painautuma kirjoitti:
ei, en oksentele enkä käytä ulostuslääkkeitä. joskus juon paljon vettä ja kahvia onnistuakseni pöntöllä, mutta ei sitä lasketa. aina ku syön jotain enemmän ni maha turpoo niin ett ihanku ois just synnyttääs eikä oikeen pysty kävelee ja ällättää eikä toppi tunnu mahtuvan päälle.. on siitä sitte kiva lähtee treeneihin, joissa ei aina tuu ees hiki :) :( , näinä päivinä painaumat onkin nopeemmin tulleet ja niit on enemmän.
onx kellään muuten tota pullotus ongelmaa, joskus ku menee huonosti? mitn saatte sen pois? ite en kyl sit lähe lenkille, mite te? treeneihinki nolottaa mennä, mut pakko.. naamaki turpoo heti ku jotain syö......kai. Jos on kyse sellasista, mitkä ilmestyy, kun käyttää liian kireitä vaatteita, ja häviää nopeasti, punaisia viivoja, niin mulle on tullut aina, olin laihempi tai lihavampi.
- kertyy
painautuma kirjoitti:
onx kellään muuten tota pullotus ongelmaa, joskus ku menee huonosti? mitn saatte sen pois? ite en kyl sit lähe lenkille, mite te? treeneihinki nolottaa mennä, mut pakko.. naamaki turpoo heti ku jotain syö...Kyllä sulla ihan selvästi jostain syystä kertyy liikaa nestettä elimistöön, turvotus ja painaumat ovat merkki siitä.
- merkit
Kunnon "ihoruhjeet" onkin ensimakua sit sun tulevasta (kuolleesta) ihosta...
...mee webbiin kattoon kuolleiden kuvia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733