Paras Volkswagen malli?

EiTietoa

Olen miettinyt VW:n ostamista ja kyseisen merkin ajajilta kiinnostaisi tietää parhaasta WV mallista. Eroja laadusta tai ekstrasta olisi myös hyvä tietää.

15

5012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhh

Hinta/laatu kerrankin kohdillaan!

• EiTietoa

Olen kyseistä mallia katsellut ostettavaksi, hyvä kuulla että laatu pelaa.

• Paras = Passat

Itse ainakin pidän Passatista.

• WV-Golf

Ensimmäinen VW-autoni oli Vento joka ei erityisemmin miellyttänyt mutta nyt ajan Golfia (melko uutta) ja siihen olen ollut erittäin tyytyväinen ja aion jatkossakin kannattaa Volkswagenia.

• Minun mielipiteeni

Minäkin olen Golfilla jonkin aikaa ajellut eikä ole kyllä korjaamokäyntejä kertynyt yhtään eli hyvä auto!

• EiTietoa
        Minun mielipiteeni kirjoitti:

Minäkin olen Golfilla jonkin aikaa ajellut eikä ole kyllä korjaamokäyntejä kertynyt yhtään eli hyvä auto!

Olisipa itselläni auto jolla ei olisi korjaamokäyntejä!!! Golf vaikuttaa hyvältä mutta lisää mielipiteitä? Mallin lisäksi voisi myös tarkentaa vuosimalliin.

• Lady66
        EiTietoa kirjoitti:

Olisipa itselläni auto jolla ei olisi korjaamokäyntejä!!! Golf vaikuttaa hyvältä mutta lisää mielipiteitä? Mallin lisäksi voisi myös tarkentaa vuosimalliin.

On Golf Tdi 1.9l 4motion.. Olen kyllä tyytyväinen, mutta pojat turhaan hehkuttavat Golffin ei korjaamokäyntejä.. Kyllä nykyautoissa vikoja löytyy oli se sit Tojo tai mikä tahansa. Minulla on 2003/ 11 otettu käyttöön. Lähinnä ongelmana on ollut pikku vikoja eli tyyliin avaimen lähettimet ovat menneet epäkuntoon ja maajohto on hapettunut, takalasin pissapojan moottori otti loparit jne.. Joten ihan pikku juttuja. Suosittelen lämpimästi Tdi ja vielä jos löydät 4 motionin, niin hyvä.
        Pidän todella tästä Golffista..

• Sakke
        Lady66 kirjoitti:

On Golf Tdi 1.9l 4motion.. Olen kyllä tyytyväinen, mutta pojat turhaan hehkuttavat Golffin ei korjaamokäyntejä.. Kyllä nykyautoissa vikoja löytyy oli se sit Tojo tai mikä tahansa. Minulla on 2003/ 11 otettu käyttöön. Lähinnä ongelmana on ollut pikku vikoja eli tyyliin avaimen lähettimet ovat menneet epäkuntoon ja maajohto on hapettunut, takalasin pissapojan moottori otti loparit jne.. Joten ihan pikku juttuja. Suosittelen lämpimästi Tdi ja vielä jos löydät 4 motionin, niin hyvä.
        Pidän todella tästä Golffista..

Ehdottomast uusi 2005 gti,punaisella värillä!

• Lady66
        Sakke kirjoitti:

Ehdottomast uusi 2005 gti,punaisella värillä!

TDI JA NELIVETO.. Hiljaa Sakke naiset on aina oikeassa ;O)

• tai Caravelle

Kannattaa koeaja!

Vakaa kulkija. Tilaa. Istut päätä ylempänä muita!

• Sam

Jos etsit nimenomaan toimivuutta ja luotettavuutta niin osta Vento. Vento vm 1992-1996 on todennäköisesti vähävikaisin malli koko volkkarin historiassa. Lisäksi sillä on hyvä ajettavuus, pieni kulutus ja halvat varaosat. Eihän siinä mitään ylellisyyttä ole mutta hyvä perusauto.

• Ventolla ajanut

Juu kyllä sun kannattaa ostaa vento se on todella hyvä ja ajamisesta nauttii aina. Talvellakin lähtee hyvin käyntiin vaikka ilman lämmitystä. Jos vento kuluttaa paljon bentsiinii niin voi kokeilla toista laatuu jolloin sekin ongelma korjaantuu. Eli jos ajat 95.lla niin vaihda 98.siin silloin kulutus pienenee, mikäli siis auto muuten kuluttaa paljon ei riipu sun kaasun käytöstä.
        Yleelisyyttäkin saa jos viittii vaan laittaa. Ei mullakaan ollut alkuun keskuslukitusta mutta semmosen asensin niin ny on. Ja lisävalot siihen nyt ainakin saa. Stereotkin voit ostaa itse.
        Vento on paras ,vuoden 1994 vuosimallin omaava.

• Saara

Olen omistanut Venton ja Boran, nyt ajan Tourania. Ventossa (vm -94) oli ihmeellisiä sähkövikoja ja käyntihäiriöitä, ei tullut koskaan kuntoon.
      Vaihdoin Boraan (vm. -99), viisi vuotta ja 100.000 km ilman vikoja. Erittäin hyvä ajettava. Kävi valitettavasti pieneksi.
      Touran on vielä niin uusi, etten osaa sanoa sen toimivuudesta. Mukava ajettava sekin on.

• tien päälle

Osta mikä vaan volkkari niin kyllä se aikansa kestää. Kaikissa autoissa on tyyppivikoja niille ei oo kukaan mahtanut mitään sillä ihmisethän ne autot suunnittelee. Sun kannattaa vaan mennä johonkin autoliikkeeseen KOE ajamaan niitä autoja ja kyllä se oma auto sitten nappaa kun ensin on pienen lenkin heittänyt. Ei kannata ajatella et mikä on paras siitä joko tykkää tai sit ei ja sustahan se osto on kiinni. Jos koko perhe tykkää ajaa sill mut sinä et on ostos luultavasti aika turha. Ajattele ominaisuuksia ja omaa mieltymystäsi kyseisiin autoihin. Laita kumminki kaikille tieto kun auton saat ostettuu.
      Rakkaudesta autoon Volkswagen.

• Buzz

Hinnalla ei sitten ilmeisesti ole väliä?
      Polo on erittäin laadukas, samoin Phaeton. Mä ottaisin jommankumman noista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3011
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2376
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1464
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe