G23 tilalle e27

pekka123

Saako valaisimen sisään vaihtaa e27 kannan pienloistelamppujen 2kpl G23 kantaista tilalle (samalla lähtisi tietys muuntaja(kuristin pois). Tilalle laittaisin siis e27 10W led lampun.

8

580

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bvalaisin

Saa tietenkin, mutta jos syttyy tulipalo ja syylliseksi osoittautuu tuo valaisin, jää vakuutuskorvaus saamatta.

• 1000cen

Ikeasta saat 10€ plafondia. Ei pahs

• näin.on.jälleen.kerran

Omaan käyttöön saa rakentaa ihan minkälaisen sähkövirityksen tahansa. Jos toiselle haluaa luovuttaa tai myydä, niin sitten pitää piirtää tussilla kylkeen että CE.

• Anonyymi

Minulla on kylpyhuoneessa Enston valaisin missä 2kpl 9W pieloisteputkilamppua g23 kannalla sarjassa. Lamppujen välissä on kuristin. G23 kannan kehys lampun sisällä on muovia ja se on 'klipsi' kiinnityksellä lampun rungossa. Kannat siis voi vaihtaa esim. samanlaisella klipsi-kiinnityksellä oleviin E14/E27 kantoihin. Tällöin jätetään kuristin kokonaan pois ja johdotetaan suoraan uusiin kantoihin lampun 'sokeripalasta'.

• Anonyymi

Jos noin teet, niin silloin olet valmistanut uuden valaisimen, johon sinun on laitettava arvokilpi omissa nimissäsi. Kaikki vastuut valaisimen alkuperäiseltä valmistajalta siirtyvät sinulle, tämä on Tukesin kanta asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin teet, niin silloin olet valmistanut uuden valaisimen, johon sinun on laitettava arvokilpi omissa nimissäsi. Kaikki vastuut valaisimen alkuperäiseltä valmistajalta siirtyvät sinulle, tämä on Tukesin kanta asiaan.

Saako noita Kiinalaisia valmistajia muutenkaan minkäänlaiseen vastuuseen, joten käytännössä ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako noita Kiinalaisia valmistajia muutenkaan minkäänlaiseen vastuuseen, joten käytännössä ihan sama.

Juu, vastuiden selvittely on tänne tavaran tuoneen tahon ja Kiinalaisten välinen ottelu. Täällä paikallisesti tavarasta vastaa se joka on tavaran Kiinasta ostanut.

• Anonyymi

Ennen niitä kiinalaisia vastuita kysellään maahantuojalta. Komulainen jutuista voit lukea miten tuotevastuu toimii sähköpolkupyörän palossa.

Sähköhommat kuuluu ammattilaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      55
      1092
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      59
      874
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      691
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe