Olisiko vinkkiä johonkin aineeseen, joka edesauttaa kannon lahoamista. Joskus kuulin muurahaishaposta. Onko kokemuksia?
Kannon hävitys
6
96
Vastaukset
- pitäislähtee
Reikä poralla ja sinne rikkihappoa, saa autotarvikeliikkeistä akkuhapon nimellä.
- taidat.olla.kädetön
Jos et teetä alan firmalla etkä ole kädetön niin kaiva lapiolla/rautakangella kanto esiin ja katko juuret kirveellä. Kun sen jälkeen tasaat maan niin kaannosta ei ole mitään näkyvissä.
- pitäislähtee
Haluaisitko tulla näyttämään mallia, minun tontilla on vielä parikymmentä n. 20 senttistä kantoa, voisin vähän maksaakin.
- jalaton
pitäislähtee kirjoitti:
Haluaisitko tulla näyttämään mallia, minun tontilla on vielä parikymmentä n. 20 senttistä kantoa, voisin vähän maksaakin.
20 senttiset nyt saa pois melkein potkimalla. Voin näyttää jos maksat matkat ja harjakaiset tietysti.
- Niksitässä
Älä istuta tontillesi puita, niin ei tule kantojakaan, eikä tarvitse miettiä miten niistä päästä eroon.
- notblondi
Kiitos yhdestä vinkistä (pitäis lähtee). Kiva, kun löytyy eräs yksi fiksukin vastaaja :)
taidat.olla.kädetön, olen jokusen kaivanut noin, sekä osa vedetty liinojen kanssa. Ihan kaikki kun ei vaan noin lähde. Ja on sen verran kova duuni, että ei vaan aina onnistu... Eri asia on jos on joku pieni kanto juuristoineen.
Ja yhdelle kommentoijalle tiedoksi, jos et tiedä yksinkertaisuudeltasi, niin kaikki tontit mitä ostetaan, ei ole puuttomia... Että ihan voi olla jo valmiina .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi et katoa mielestäni
Pitäisikö minun yrittää unohtaa sinut? Pidän sinusta edelleen ja haluaisin kyllä selvittää välimme. Mutta tämä välimatk364742Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä
meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetke502829Mistä tunnistaa köyhät naapurit?
No siitä, kun sähkönhinta nousee ei pala sisällä valot eikä myöskään ulkona. Ainoastaan pieni kynttilän valon välke hei1301062Voisiko olla niin että olette kumpikin palstalla
Kaipaamansa toisianne, kenties rakastuneitakin toisiinne, mutta jostain syystä ette uskalla irl antaa palaa tämän asian931048- 54969
- 45954
Miestenkin partnereiden määrällä on väliä
Kukasta kukkaan hyppelevä mies ei saa pisteitä aviomiestä etsiessä. Juorut liikkuu eikä savua ilman tulta. Miehet voi us122893Riikka Purra meni halpaan
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011036701.html Jokaisen pitäisi viimeistään nyt ymmärtää. että perussuomalaiset on199889Hei sinä nainen
Jolla niin kauniit silmät etten ole eläissäni nähnyt. Minkä väriset ne edes on kun näytti eri valoissa aina eri värisilt30871- 49737