En olisi uskonut, että tunsin yhdestä pitkästä katseesta sen, että voisi toimia tuon ihmisen kanssa erityisen hyvin makuuhuoneen puolella jutut. Se ei ollut edes flirttiä, kun hän vain kääntyi katsomaan syvälle silmiin kassalla minua, joka olin jonossa seuraavana.
Vähän rosoinen ulkonäkö, leveät hartiat ja suora katse hetkessä, jona en odottanut sitä kohtaavani, koska olin myöskin syventynyt katselemaan tätä ei-suomalaista vaaleaa miestä. Hän vain kääntyi ja kohtasi katseeni. Huh, katselin takaisin häpeilemättä ja kiinnostuneena. Näin ei ole käynyt koskaan ennen täysin tuntemattoman miehen kohdalla. Tunsin tuon miehen vetovoiman erittäin suurena. Eikä tilannetta auttanut lainkaan se, että hän ei ollut lähtenyt kaupan pihalta, kun sinne tulin. Tässä vaiheessa en enää kehdannut katsoa miestä. Sen verran hämillään heränneistä tunteistani olin.
Hän oli silmissäni erittäin miehekäs mies. En tiedä miksi, mutta jokin hänessä sai minut hetkessä tuntemaan itseni naiselliseksi, haluttavaksi ja kaikella tapaa ihanaksi.
Mielenkiintoista, olen ajatellut, että roikun vuosia eräässä toisessa naistenmiehessä, joka myös katseli silmiin joskus.
Mies kaupassa
Nainenjonossa
5
136
Vastaukset
- pyydäbylsimään
Matun kullit mielessä yhdessä SUOmiLehmällä (tm).
Tosi romanttista.
9 kuukauden päästä sitten voi pullistaa ulos kyykkypaskan. - nomikset
Sitte pannu sitä!?!?
- rosoinen
kuulostaapas tutulta tilanteelta, eräs nainen, ehkä 30-35v ikäinen tuijotti kaupassa ja kuvaus sopii itseeni, olenhan vaalea ja vähän rosoisen näkönen.
- Nainenjonossa
Ei ollut vaaleahiuksinen ja unohdin jo, miltä edes näytti.
Muistan vain yhden rosoisen. - rosoinen
no minun hiukset on kyllä sellaset vaalean ruskeat, mutta eipä ne lakin alta mihinkään näy ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211296Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373833Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092999Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042331Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin701996Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1941741Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143715- 53689