17v tyttö liikkuu 30v miesten kanssa

CARELES

herää väkisinkin kysymys missä tämäm tytön isä on kun pitänyt lähteä yli 30v miesten matkaan.
Tainu "isä"olla pelkkä siitäjä,yhden yön juttu.

20

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfsfg

      Ap sua ottaa vaan pannuun kun nyt havahdut siien ettet itse koskaan elänyt, vaan istuit kotisohvalla kypärä päässä jeesustelemassa muiden tekemisiä.

      • CARELES

        Sulle tiedoksi,että tätä mainittua 17v tyttöä epäillään vakavasta rikoksesta. Kuinka moni mies ja ehkä myös isä,makaa tälläkin hetkellä sohvalla päivittelemässä muiden päivityksiä=tekemisiä.
        Toivottavasti älyät seuraavan kerran,kun haluat pillua ja kondomin laitto on liian vaivalloista,tulla tisseille,ettet vahingossakaan tule "isäksi." Niin moni vatipääluuseri, olisi jäänyt syntymättä.


    • TämäOnNähty

      Jos tytöllä on ollut huono isäsuhde, hän päätyy etsimään isää ja löytää sitten näitä sugardaddyjä.

      Miehellä on suuri vastuu tyttärensä kasvatuksessa. Hyvien miesten tyttäristä kasvaa elämässään A-luokan menestyjiä. He eivät huoli huonoa miestä, koska vertaavat aina miessuhteissaan kumppania omaan isäänsä ja vanhempiensa onnistuneeseen parisuhteeseen. Kun mies osaa rakastaa vaimoaan ja arvostaa tyttäriään, ei tytär mitenkään voi valita retkua miehekseen. Se on sula mahdottomuus.

    • vierailia

      Tämä on nähty sulla on väärää tietoa mutta ei kokemusta mitä olet meille kertonut.
      Minä tunnen henkilö kohtaisesti likan joka oli hyvästä kodista ja sillä oli kaikki ovet auki maalimaan.
      Mutta se rakaistui retkuun ja se retku vain rahasti sitä likkaa. Sen jälkeen tuli seuraava retku ja likka sen perään. Sekin rahasti likan vanhempia kuten aikaisempikin retku. Ja retku numero ehkä 10-15 ei ole tietoa se lainaili likkoja muille eli oli sutenööri. Ja minäkin kävin sitä likkaa naimassa kuten moni muukin. Likka sai tarpeeksi ja tappoi itsensä. Eli ei kaikki kunnolliset likat edes tahdo kunnollista miestä vierelleen. Heistä on mukavaa kun on jätkällä särmää ja eivät tiedä missä ovat ensi yön.

      • TämäOnNähty

        No sinähän et osaa edes kirjoittaa, joten tuskinpa olet henkilökohtaisesti tuntenut yhtään perhettä, jossa asiat ovat todella kunnossa. Ehkä tytär ei kuitenkaan ollut ns. hyvästä perheestä, siten kun minä asian ymmärrän. Katsos raha ei ratkaise onko perheessä kaikki kunnossa. Kyse on siitä, miten perheessä arvostetaan perheenjäseniä, ei rahaa.


        Tytär ei rakastu retkuun, kun vanhemmilla on älyä kasvattaa lapsiaan järkeviksi yksilöiksi. Varakkuudella ja hyvänä isänä olemisella ei ole mitään tekemistä keskenään. Isän pitää rakentaa tyttärelleen niin hyvä itsetunto, että hän ei retkuihin retkahda.


        Tämä sinun tuntemasi perheenisä ehkä pahoinpiteli vaimoaan ja tytärtään henkisesti ja suhtautui heihin alentuvasti


    • alaikäinen

      17 VUOTIAS on lain mukaan ala-ikäinen, eli mitään sellaista ei saa sattua.
      Jos sattuu, niin on rikos kyseessä ja voi tehdä ilmoituksen.

    • ei-jumaa

      miksi joku 30v haluas seurustella 17 vuotiaan lapsen kanssa?

      • Piripää

        Kysy tuosta ikäerojutusta Dannylta tai Saulilta.


      • CARELES
        Piripää kirjoitti:

        Kysy tuosta ikäerojutusta Dannylta tai Saulilta.

        Mutta Erika Wikmannin ja Jenni Haukion isäsuhteet on kunnossa.


      • CARELES

        Niin kuka tosiaan? Tytöltä on turha kysyä,mitä hän saa. Ihmettelen tosiaan tän tytön vanhempia.
        Isä varmaan ollut pelkkä siitäjä ja äiti menttänyt kontrollin tyttöönsä ajat sitten.


      • TämäOnNähty
        CARELES kirjoitti:

        Mutta Erika Wikmannin ja Jenni Haukion isäsuhteet on kunnossa.

        Käsittääkseni Jennin isäsuhde ei ollut ihan ok. Tuskin Erikankaan, kun on niin rahan ja laulajanuran perään, että on isoisänsä ikäisen kanssa.


      • CARELES
        TämäOnNähty kirjoitti:

        Käsittääkseni Jennin isäsuhde ei ollut ihan ok. Tuskin Erikankaan, kun on niin rahan ja laulajanuran perään, että on isoisänsä ikäisen kanssa.

        No kenen isäsuhde on kunnossa? ainahan on kitkaa,ei kai mikään suhde voi olla aina arkena ja Sunnuntaina ikuista auringonpaistetta.


    • enootykännyt

      En oo ikinä tykännyt Dannysta.
      Jostain syystä.

      Olin silloin nuori kun Danny oli vauhdissa ja muut ihannoivat.
      Minä en.

      Oli naimisissa ja rupesi vehtaamaan Armin kanssa ja kävi kuten kävi.

      Mistä johtuu?
      Jotain kompleksia on jossain.

      • CARELES

        Danny on kaksnaamanen paska. Ei voinu taikoinaan jättää vaimoaan. Pyöritti Armia miten tahtoi ja nyt on kun viimein eronnut vaimostaan,niin on samanikäisen naisen,kuin mitä Armi oli aikoinaan,kannsa.
        Mulle koko Danny on ihan yhdentekevä.


    • Voihyväthyssykät

      Mistä oikein on kyse?

      Onko se sun oma tytär vai joku keksitty vai lehdestäkö luit? Outo alotus jokatapaukses...samoin vastaukset jos niitä kirjotuksia nyt voi sellasiks kutsua.

      • CARELES

        Parkanon tapaus-aseman takaa löytyi ruumis-kadonnut nuori mies. =Murha,josta SYYTETTYINÄ OVAT OLLEET:67v MIES,32V ja 35v MIEHET ja 17v TYTTÖ-niin herää kysymys:Miksi tämä TYTTÖ päätynyt tähän porukkaan?32v mies ja tämä tyttö EDELLEEN PIDÄTETTYINÄ. Eli mikä on ollut 17v tytön motiivi yllyttää 32v mies murhaamaan 21v mies?
        ottaisisit pääsi pois sieltä minne olet sen tunkenutkin,vai onko sinulla vielä mutsis****silmilläs?


      • CARELES

        Niin sulle Voihanhyväthyssykät tiedoksi en tunne ko.neitoa yhtään. Ja sinä ett kyselis mitään mitä oli aloitukseni taustalla jos yhtään lukisit lehtiä (tai selaisit nettiä).
        Suomi24/paikkakunnat/Parkano. Murha.Uhri 21v mies-Yhä pidätettyinä 32vmies ja 17 tyttö. eivät mitään sukua keskenään. Tuliko tämä nyt selväksi, siis sinullekkin?
        ja taidat olla nainen,eikai kukaan mies ottaisi nimimerkikseen Voihanhyväthyssykät.


    • KuinMinä

      Itsekkin aloin etsimään vanhempia miehiä kun täytin 16, koska se ei ole enää sen ikäisenä laitonta. Minulla on aina ollut hyvä suhde isääni. Ehkä kiinostus vanhempia miehiä kohtaan johtui siitä, että kuljin isän mukana hänen lentoharrastuksensa parissa. Siellä oli sitten isän ikäisiä miehiä. Nyt olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka on isää 2 vuotta nuorempi ja me olemme vasta saaneet ensimmäisen lapsemme.

    • samaasetelma
      • Anonyymi

        Olisi kannattanut odottaa vielä vuosi niin ei olisi tullut mitään rangaistuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe