Loimaan liikkeiden ikkunoita ei nähtävästi pestä koskaan. Ikkunat ovat tasaisen, likaisen harmaita ja tylsiä.
Onko se välinpitämättömyyttä vai ovatko yrittäjät luovuttaneet?
Mitä ne maalatut matot auttaa jos ikkunoista ei näe läpi?
Tiimari on loppunut torin kulmilta kymmeniä vuosia sitten mutta kylttejä ei saada pois.
Ympäristölautakunta kyllä tarkkailee talojen takapihoja mutta nyt olisi syytä jalkautua keskustaan.
Ehkä liiketilatkin täyttyisivät jos niitä hoidettaisiin.
Epäsiistit ja tylsät näyteikkunat
13
381
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiimarin myymälä Loimaalla sulki ovensa 7.2. 2014. Täten vuonna 2019 Tiimari ei todellakaan ole ollut vuosi "kymmeniä" suljettuna.
Aina tiennyt Loimaalaisten olevan tyhmiä, mutta vielä laskutaidottomia. - Anonyymi00002
No jos eurolla myydään keskeiseltä paikalta liike kiinteistöjä niin ei ole ihme.
- Anonyymi00003
Markkinat määrää hinnan. Sama taloisssa jossa asut. Myymättömät ovat liian kalliita -kauppa ei ole toteutunut
- Anonyymi00004
Luulisi tulevan halvemmaksi laskea talon hintaa, jos kauppa ei kerran käy. Stagnaatio Loimaan asuntokaupassa kertoo siitä, että joku jossain ohjeistaa omistajia kiskomaan niin suurta hintaa, että kaupat jäävät tekemättä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luulisi tulevan halvemmaksi laskea talon hintaa, jos kauppa ei kerran käy. Stagnaatio Loimaan asuntokaupassa kertoo siitä, että joku jossain ohjeistaa omistajia kiskomaan niin suurta hintaa, että kaupat jäävät tekemättä.
Moni talo on yläkerrasta mitoitettu thaimaalaisia ajatellen eli pää kumarassa saa normisuomalainen kulkea. Ei tällaisesta kukaan mitään maksa.
- Anonyymi00006
Ennen mentiin käveleen ja katsomaan näyteikkunoiden somistuksia. Nykyään mikään liike ei tee somisyuksia
- Anonyymi00007
Niin tämä mulle tuli mieleen eli missä aloittaja oikeastaan edes näkee näyteikkunoita. Ai niin Ribbonissa ainakin taitaa olla
lajijasuris - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin tämä mulle tuli mieleen eli missä aloittaja oikeastaan edes näkee näyteikkunoita. Ai niin Ribbonissa ainakin taitaa olla
lajijasurisOnhan siellä,kangas peikko.ketunkerä,Amalian aarreaitta.mäkelän kultasepän liike,vaateliike vesikoskenkadulla, sit ei oikeastaan muita kuin pankin ikkunoita.
Torikebabbia vastapäätä on joku toinen pizzeria minkä takapiha on maailman aikaisin ja siellä voi olla vaikka rottia.
- Anonyymi00008
Ne on siistit
- Anonyymi00009
Loimaalaiset suurin osa epäsiistejä. Erottaa vaikka Milanon lentokentällä kaukaa.
Kodit epäsiistejä ja vanhanaikaisia.
Sit vaaditaan paikallisilta yrityksiltä… 😂😂 - Anonyymi00010
Torikebabbia vastapäätä tien toisella puolella on joku pizza juttu, mutta meepä katsoon sen takapihan kuin voi ruokapaikan takapiha olla niin kamala,varmaan siellä on jo rottiakin.
- Anonyymi00012
Ulkomaalaiset ravintolayrittäjät tuoneet kotimaittensa tavat mukanaan.
- Anonyymi00013
Mene katsoon FC-TORI KEBAB PIZZERIAN takapihan.siellä on kaikki tuolit.pöydät ja muut huonekalut heitetty vaan takapihalle, kun olis voinut tilata jätelavan johon laittaa ne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501