Vuodenalbumi 2004 johdosta.
Onneksi olkoon! Kari Tapio
6
502
Vastaukset
- sama
sen verran, että kyseessä on tietenkin Vuoden Iskelmäalbumi.
Onnea! Onnea! Joo onnitelut vaan.
Oli se hyvä ,että Kari sai tuon yhden Emman. Olisi muuten varmaan pillahtanut itkuun.- XXX
???
- Maare
Terveisiä Karin Kuopion konsertista.
Kari sai sinne tiedon, että oli taas voittanut.
Komee konsertti. - anna.h
Maare kirjoitti:
Terveisiä Karin Kuopion konsertista.
Kari sai sinne tiedon, että oli taas voittanut.
Komee konsertti.Minäkin olin Kuopion konsertissa. Minulle se oli ensimmäinen Kari Tapion konsertti, aikaisemmin olen ollut tanssilavoilla ja ravintoloissa häntä kuuntelemassa. Oli mahtava elämys. Kyllä musiikkia on nautinto kuunnella paikassa, jossa on hyvä akustiikka. Mutta tanssilavoilla on tietysti sitten oma tunnelmansa.
Kari on kyllä Emma-palkinnon ansainnut. Hieno juttu :)
- Amppari
Joo sydämelliset onnittelut minultakin Karille vuoden 2004 iskelmälevy Emmasta :) Upeaa ,että siitä porukasta just Kari voitti. Ne muut ehdokkaat oli ihan ällöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454