Vuodenalbumi 2004 johdosta.
Onneksi olkoon! Kari Tapio
6
478
Vastaukset
- sama
sen verran, että kyseessä on tietenkin Vuoden Iskelmäalbumi.
Onnea! Onnea! Joo onnitelut vaan.
Oli se hyvä ,että Kari sai tuon yhden Emman. Olisi muuten varmaan pillahtanut itkuun.- XXX
???
- Maare
Terveisiä Karin Kuopion konsertista.
Kari sai sinne tiedon, että oli taas voittanut.
Komee konsertti. - anna.h
Maare kirjoitti:
Terveisiä Karin Kuopion konsertista.
Kari sai sinne tiedon, että oli taas voittanut.
Komee konsertti.Minäkin olin Kuopion konsertissa. Minulle se oli ensimmäinen Kari Tapion konsertti, aikaisemmin olen ollut tanssilavoilla ja ravintoloissa häntä kuuntelemassa. Oli mahtava elämys. Kyllä musiikkia on nautinto kuunnella paikassa, jossa on hyvä akustiikka. Mutta tanssilavoilla on tietysti sitten oma tunnelmansa.
Kari on kyllä Emma-palkinnon ansainnut. Hieno juttu :)
- Amppari
Joo sydämelliset onnittelut minultakin Karille vuoden 2004 iskelmälevy Emmasta :) Upeaa ,että siitä porukasta just Kari voitti. Ne muut ehdokkaat oli ihan ällöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002851
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss612410Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa221901- 681663
- 1381415
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1691374Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1091367- 901284
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1111253- 1211052