Syöttölautanen vai Grilli Pikkirilli?
Kumpi on parempi?
11
2907
Vastaukset
- Maketsi
Pikkirilli ehdottomasti. Hyvää grilliruokaa pizzaa ja asiakaspalvelu pelaa.
Syöttiksen kierrän kaukaa. Safkasta ei ole mielikuvia, mutta pari vuotta sitten meni boikottiin, koska myyjä/kokki oli kahdella peräkkäisellä kerralla niin hapan, että ei kiitos. Useampi kaveri menee muualle samasta syystä. - Anonyymi
En käy kummassakaan. syön kasviksia. älä säkään syö lihaa.
- Anonyymi
Kasvikset on homoja varten hetero miehet syö lihaa.
- Anonyymi
Tällä kylällä ei ole yhtään kunnollista ruokapaikkaa.
- Anonyymi
pikkirilli menis muuten mut pienet ja kalliit annokset
- Anonyymi
Mitä ihmettä, onko Pikkirilli tehnyt paluun. Hyviä muistoja 50 vuoden takaa.
- Anonyymi
Onkohan tällä nykyisellä Pikkirillillä mitään oiketa tekemistä sen kanssa, joka oli keskustassa joskus vuosikymmeniä sitten?!
- Anonyymi
Pikkirillillä annoksen koko ja maku vaihtelee kokista riippuen.
- Anonyymi
siilinjärven pikkirillin tuhdista puuttui monta eri ruoka ainetta
- Anonyymi
tai myyjä saattoi antaa vääränkin annoksen
- Anonyymi
Saako molempia maistaa Kehvon rampin tuntumassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262476- 1142106
- 1221769
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?681647Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91517Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161261074Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959