Alapään karvat

Hairy Fairy

Kaipaisin toisten tyttöjen kokemuksia alapään karvoituksesta. Olen 14-v tyttö ja mun pillukarvoitus on melko tuuhea ja leviää reisien sisäpinnalle asti. Myös persereiän seutu on melko karvainen. Kyselisin nyt muilta tytöiltä; Onko teillä kokemuksia kyseisestä "ongelmasta"? Miten voin turvallisesti ajella alapääni? Ajeletteko itse omia pillujanne/pyllyjänne? Onko kokemuksia haittaako tai ällöttääkö karvainen pillu poikia? Mieluiten antaisin karvojeni kasvaa vapaasti, onko muita tyttöjä jotka ei ajele karvojaan?

26

3843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janette

      heheh timo hyvä yritys=)

      • Hairy Fairy

        Ihan tosissani tässä kirjoittelen ja kipeästi neuvoja ja kokemuksia kaipaan...


      • Jannu
        Hairy Fairy kirjoitti:

        Ihan tosissani tässä kirjoittelen ja kipeästi neuvoja ja kokemuksia kaipaan...

        En mä ainakaa tykkää karvasista naisista


      • yxjonne
        Hairy Fairy kirjoitti:

        Ihan tosissani tässä kirjoittelen ja kipeästi neuvoja ja kokemuksia kaipaan...

        Elä ihmeessä ajele yhtään. Ala mun tyttikseksi minä tykkään tuuheista pillunkarvoista, ne on vain niin järisyttävän, sillälailla alkukantaisen seksikkäitä. En muista nähneeni koskaan seksikkäämpää kuvaa, kun oli yhdestä Italialaistytöstä joka seisoi sivuttain ja karvat pursusi sekä edestä että takaa.
        Hengitystäni salpasi ihastuksesta.


    • tyttö

      mä en ainakaan rupea ajelemaan karvojani alapäästä! bikiniraja on tietysti eri asia, mutta muuten annan rehottaa miten ne vaan sattuu kasvamaan! siis todella tyhmää on ruveta ajelemaan itseään posliiniksi poikien takia---> jos ei tykkää, nii sit ei tykkää! se ei oo tyttöjen ongelma!
      eli anna kasvaa jos et halua niitä ajella! se ei kuulu muille! ja sitäpaitti karvotus on kuitenki täysin normaalia niin teineillä ku aikuisillakin, mitä sitä turhaan yrittää näyttää enää vauvanpyllyltä!

      • Pantero

        Hyi helvetti. Ei paljoo tee mieli nuolla. Ajelkaa ihmeessä, jos tahotte miesten tyydyttävän teitä


      • tyttö
        Pantero kirjoitti:

        Hyi helvetti. Ei paljoo tee mieli nuolla. Ajelkaa ihmeessä, jos tahotte miesten tyydyttävän teitä

        kuka käskee nuolla? tyydyttää voi kyllä monilla MUILLAKIN keinoilla! ja sitäpaitti tyhmää vaan yrittää miellyttää miehiä! eihän nekään muuta omaa ulkonäköään naisten takia!


      • samaa mieltä
        Pantero kirjoitti:

        Hyi helvetti. Ei paljoo tee mieli nuolla. Ajelkaa ihmeessä, jos tahotte miesten tyydyttävän teitä

        todellakin!!!!!!hyi helevetti........


      • turhaantunutmies
        tyttö kirjoitti:

        kuka käskee nuolla? tyydyttää voi kyllä monilla MUILLAKIN keinoilla! ja sitäpaitti tyhmää vaan yrittää miellyttää miehiä! eihän nekään muuta omaa ulkonäköään naisten takia!

        Kyllähä me katotaa joka päivä mikkä vaatteet sopis mite laittais hiukset laittasko vähä vahaa ja sit sheivaus on juttu toinen mitä me myös saatetaan tehä... et älä sä rupee siin sanoo et me ei muuteta omaa ulkonäköö naisten takii jos mä meen hengaa pelkkien kaverien kaa ni emmä sillo paljoo välitä että mitä vittuu mä vedän päälle tai miten hiukset on mut jos sattuu naisii olee lähelläkää ni kyl mä sit katon tarkemmin et miltä näytän


      • ytyrtuy
        tyttö kirjoitti:

        kuka käskee nuolla? tyydyttää voi kyllä monilla MUILLAKIN keinoilla! ja sitäpaitti tyhmää vaan yrittää miellyttää miehiä! eihän nekään muuta omaa ulkonäköään naisten takia!

        "Eihän (miehetkään) muuta omaa ulkonäköään naisten takia!"

        Ei pidä paikkaansa ja lisäks aika kova yleistys


      • yxjonne
        turhaantunutmies kirjoitti:

        Kyllähä me katotaa joka päivä mikkä vaatteet sopis mite laittais hiukset laittasko vähä vahaa ja sit sheivaus on juttu toinen mitä me myös saatetaan tehä... et älä sä rupee siin sanoo et me ei muuteta omaa ulkonäköö naisten takii jos mä meen hengaa pelkkien kaverien kaa ni emmä sillo paljoo välitä että mitä vittuu mä vedän päälle tai miten hiukset on mut jos sattuu naisii olee lähelläkää ni kyl mä sit katon tarkemmin et miltä näytän

        Soon rumaa kun mies on koree! !


    • Kielo

      kaunis nainen on karvaton ripsiä ja kulmakarvoja lukuunottamatta,kaikki muut karvat on turhia.
      toisaalta sehän on aika lailla makuasia,eikä normaalikarvoitus yleensä miehiä haittaa.

      • Nainen(ko)16

        Mä olen posliini, en kokonaan vaan edessä on semmonen hämytupsu koska mun mielestä on kiusallista mennä esim. uimahalliin täysposliinina. Mun jätkäkamu varmasti myös nuolis myös karvasta, mutta ite tykkään olla karvaton. Varsinki menkkojen aikaan on huomattavasti siistimpi ja puhtaampi olo. Mä olen posliini siksi että haluan olla. Mulla ei oo tapana miellyttää miehiä, vaikka on mun poíkakaverillaki ollu välil karvat veks... ;)
        Ajelussa on kuitenki se ongelma että ainakin mun karvan kasvuvauhdilla niitä saa nyrhiä joka helvetein päivä, että kannatta harkita tarkkaan ennen ku vetää pois. Se kasvava sänki ei oo mitään maailman kauneinta kateltavaa... :)


      • Kielo
        Nainen(ko)16 kirjoitti:

        Mä olen posliini, en kokonaan vaan edessä on semmonen hämytupsu koska mun mielestä on kiusallista mennä esim. uimahalliin täysposliinina. Mun jätkäkamu varmasti myös nuolis myös karvasta, mutta ite tykkään olla karvaton. Varsinki menkkojen aikaan on huomattavasti siistimpi ja puhtaampi olo. Mä olen posliini siksi että haluan olla. Mulla ei oo tapana miellyttää miehiä, vaikka on mun poíkakaverillaki ollu välil karvat veks... ;)
        Ajelussa on kuitenki se ongelma että ainakin mun karvan kasvuvauhdilla niitä saa nyrhiä joka helvetein päivä, että kannatta harkita tarkkaan ennen ku vetää pois. Se kasvava sänki ei oo mitään maailman kauneinta kateltavaa... :)

        mäkin tykkäisin jos mun mies vetäis karvattomaksi,se ei vaan ite tykkää ajatuksesta ja mä hyväksyn sen.ja toisaalta miehellä karvat ei oo niin rumia kuin naisella,pitkät hiuksetkin sopii paremmin miehille kuin naisille.


      • jenna-e
        Kielo kirjoitti:

        mäkin tykkäisin jos mun mies vetäis karvattomaksi,se ei vaan ite tykkää ajatuksesta ja mä hyväksyn sen.ja toisaalta miehellä karvat ei oo niin rumia kuin naisella,pitkät hiuksetkin sopii paremmin miehille kuin naisille.

        Eräs naisgynegoloki on kirjoittanut pillunkarvoista että "Jos ne oilisivat tarpeettomia ei niitä siellä olisi, ne jättävät ihon ja alushousun väliin suojaavan ilmakerroksen, vähentäen niinollen virtsatulehduksia talvella."


    • Jäppinen -84

      Ei haittaa yhtään, päin vastikka. Karvaisuus tuo naiseen jotain eläimellistä. Ehkäpä jonain päivänä sun oma kultsu voi sit sanoa sulle: Oma pikku simpanssini =)

    • Sohvi

      Aikamoiset sanavalinnat sulla jos oot tyttö.
      Mutta vastaan jotain silti, koska lukeehan näit monenlaiset ihmiset.
      Mä en ajele muuta kun mikä tulee yli bikinirajasta. Käytän sitä Gileten Venus-höylää kun tuli sellanen hankituks. Noin pari kertaa viikossa kesällä useemmin.
      Vähä outoo tuo posliini villitys toisaalta ku kait se joku eroottinen viestitarkotus niil on kun ne kerta kasvaa.

      • Karvainen uros

        Minusta posliinipimppi on rivon kiihottava. Mutta niin voi olla myöskin tosi karvainen. Se on niin yksilöllistä, joten pidä karvoitus niin kuin se itsestäsi hyvältä tuntuu. Itse olen mies, muuten melko karvaton, mutta munakarvat on sitäkin runsaammat. Käydessäni uimahallissa ja yleensä uimahousuaikaan saatan siistiä karvoitusta hieman. (Munakin näyttää puolet isommalta ku on vähä ajeltu; sanoo tyttöystäväni). Eli anna karvojen kasvaa jos siltä tuntuu. Tärkeintä on et on itse itseensä tyytyväinen (tietysti jos seurustelee pitää ottaa myös toinen huomioon, mut kuitenki).


    • Saisimmeko kuvia aiheesta

      • Mites

        Meinasin sanoa että vitun pedari, mutta onhan toi jo 27 vuotta just.


      • Mites kirjoitti:

        Meinasin sanoa että vitun pedari, mutta onhan toi jo 27 vuotta just.

        Kutakuinkin vuoden mua nuorempi. Itse 87 ja hän 88


    • 14.v

      Vähän myöhässä mut ite sheivaan alapään. Tuntuu vaan paremmalta

    • 244544

      Ikivanha keskustelu... xD

    • Anonyymi

      Slurps! Ihanaa jos on karvoja paljon, itsekin olen persu.

    • Anonyymi

      80-luvulla oli vielä kunnon karvoitus naisilla, sitten sekin asia meni pilalle

    • Anonyymi

      Kyllähän naisella pitää olla luonnolliset karvat. Mitä se haittaa jos ne housusta tursuaakin ulos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe