Kaipaisin toisten tyttöjen kokemuksia alapään karvoituksesta. Olen 14-v tyttö ja mun pillukarvoitus on melko tuuhea ja leviää reisien sisäpinnalle asti. Myös persereiän seutu on melko karvainen. Kyselisin nyt muilta tytöiltä; Onko teillä kokemuksia kyseisestä "ongelmasta"? Miten voin turvallisesti ajella alapääni? Ajeletteko itse omia pillujanne/pyllyjänne? Onko kokemuksia haittaako tai ällöttääkö karvainen pillu poikia? Mieluiten antaisin karvojeni kasvaa vapaasti, onko muita tyttöjä jotka ei ajele karvojaan?
Alapään karvat
26
4181
Vastaukset
- janette
heheh timo hyvä yritys=)
- Hairy Fairy
Ihan tosissani tässä kirjoittelen ja kipeästi neuvoja ja kokemuksia kaipaan...
- Jannu
Hairy Fairy kirjoitti:
En mä ainakaa tykkää karvasista naisista
- yxjonne
Hairy Fairy kirjoitti:
Elä ihmeessä ajele yhtään. Ala mun tyttikseksi minä tykkään tuuheista pillunkarvoista, ne on vain niin järisyttävän, sillälailla alkukantaisen seksikkäitä. En muista nähneeni koskaan seksikkäämpää kuvaa, kun oli yhdestä Italialaistytöstä joka seisoi sivuttain ja karvat pursusi sekä edestä että takaa.
Hengitystäni salpasi ihastuksesta.
- tyttö
mä en ainakaan rupea ajelemaan karvojani alapäästä! bikiniraja on tietysti eri asia, mutta muuten annan rehottaa miten ne vaan sattuu kasvamaan! siis todella tyhmää on ruveta ajelemaan itseään posliiniksi poikien takia---> jos ei tykkää, nii sit ei tykkää! se ei oo tyttöjen ongelma!
eli anna kasvaa jos et halua niitä ajella! se ei kuulu muille! ja sitäpaitti karvotus on kuitenki täysin normaalia niin teineillä ku aikuisillakin, mitä sitä turhaan yrittää näyttää enää vauvanpyllyltä!- Pantero
Hyi helvetti. Ei paljoo tee mieli nuolla. Ajelkaa ihmeessä, jos tahotte miesten tyydyttävän teitä
- tyttö
Pantero kirjoitti:
Hyi helvetti. Ei paljoo tee mieli nuolla. Ajelkaa ihmeessä, jos tahotte miesten tyydyttävän teitä
kuka käskee nuolla? tyydyttää voi kyllä monilla MUILLAKIN keinoilla! ja sitäpaitti tyhmää vaan yrittää miellyttää miehiä! eihän nekään muuta omaa ulkonäköään naisten takia!
- samaa mieltä
Pantero kirjoitti:
todellakin!!!!!!hyi helevetti........
- turhaantunutmies
tyttö kirjoitti:
kuka käskee nuolla? tyydyttää voi kyllä monilla MUILLAKIN keinoilla! ja sitäpaitti tyhmää vaan yrittää miellyttää miehiä! eihän nekään muuta omaa ulkonäköään naisten takia!
Kyllähä me katotaa joka päivä mikkä vaatteet sopis mite laittais hiukset laittasko vähä vahaa ja sit sheivaus on juttu toinen mitä me myös saatetaan tehä... et älä sä rupee siin sanoo et me ei muuteta omaa ulkonäköö naisten takii jos mä meen hengaa pelkkien kaverien kaa ni emmä sillo paljoo välitä että mitä vittuu mä vedän päälle tai miten hiukset on mut jos sattuu naisii olee lähelläkää ni kyl mä sit katon tarkemmin et miltä näytän
- ytyrtuy
tyttö kirjoitti:
"Eihän (miehetkään) muuta omaa ulkonäköään naisten takia!"
Ei pidä paikkaansa ja lisäks aika kova yleistys - yxjonne
turhaantunutmies kirjoitti:
Kyllähä me katotaa joka päivä mikkä vaatteet sopis mite laittais hiukset laittasko vähä vahaa ja sit sheivaus on juttu toinen mitä me myös saatetaan tehä... et älä sä rupee siin sanoo et me ei muuteta omaa ulkonäköö naisten takii jos mä meen hengaa pelkkien kaverien kaa ni emmä sillo paljoo välitä että mitä vittuu mä vedän päälle tai miten hiukset on mut jos sattuu naisii olee lähelläkää ni kyl mä sit katon tarkemmin et miltä näytän
Soon rumaa kun mies on koree! !
- Kielo
kaunis nainen on karvaton ripsiä ja kulmakarvoja lukuunottamatta,kaikki muut karvat on turhia.
toisaalta sehän on aika lailla makuasia,eikä normaalikarvoitus yleensä miehiä haittaa.- Nainen(ko)16
Mä olen posliini, en kokonaan vaan edessä on semmonen hämytupsu koska mun mielestä on kiusallista mennä esim. uimahalliin täysposliinina. Mun jätkäkamu varmasti myös nuolis myös karvasta, mutta ite tykkään olla karvaton. Varsinki menkkojen aikaan on huomattavasti siistimpi ja puhtaampi olo. Mä olen posliini siksi että haluan olla. Mulla ei oo tapana miellyttää miehiä, vaikka on mun poíkakaverillaki ollu välil karvat veks... ;)
Ajelussa on kuitenki se ongelma että ainakin mun karvan kasvuvauhdilla niitä saa nyrhiä joka helvetein päivä, että kannatta harkita tarkkaan ennen ku vetää pois. Se kasvava sänki ei oo mitään maailman kauneinta kateltavaa... :) - Kielo
Nainen(ko)16 kirjoitti:
Mä olen posliini, en kokonaan vaan edessä on semmonen hämytupsu koska mun mielestä on kiusallista mennä esim. uimahalliin täysposliinina. Mun jätkäkamu varmasti myös nuolis myös karvasta, mutta ite tykkään olla karvaton. Varsinki menkkojen aikaan on huomattavasti siistimpi ja puhtaampi olo. Mä olen posliini siksi että haluan olla. Mulla ei oo tapana miellyttää miehiä, vaikka on mun poíkakaverillaki ollu välil karvat veks... ;)
Ajelussa on kuitenki se ongelma että ainakin mun karvan kasvuvauhdilla niitä saa nyrhiä joka helvetein päivä, että kannatta harkita tarkkaan ennen ku vetää pois. Se kasvava sänki ei oo mitään maailman kauneinta kateltavaa... :)mäkin tykkäisin jos mun mies vetäis karvattomaksi,se ei vaan ite tykkää ajatuksesta ja mä hyväksyn sen.ja toisaalta miehellä karvat ei oo niin rumia kuin naisella,pitkät hiuksetkin sopii paremmin miehille kuin naisille.
- jenna-e
Kielo kirjoitti:
mäkin tykkäisin jos mun mies vetäis karvattomaksi,se ei vaan ite tykkää ajatuksesta ja mä hyväksyn sen.ja toisaalta miehellä karvat ei oo niin rumia kuin naisella,pitkät hiuksetkin sopii paremmin miehille kuin naisille.
Eräs naisgynegoloki on kirjoittanut pillunkarvoista että "Jos ne oilisivat tarpeettomia ei niitä siellä olisi, ne jättävät ihon ja alushousun väliin suojaavan ilmakerroksen, vähentäen niinollen virtsatulehduksia talvella."
- Jäppinen -84
Ei haittaa yhtään, päin vastikka. Karvaisuus tuo naiseen jotain eläimellistä. Ehkäpä jonain päivänä sun oma kultsu voi sit sanoa sulle: Oma pikku simpanssini =)
- Sohvi
Aikamoiset sanavalinnat sulla jos oot tyttö.
Mutta vastaan jotain silti, koska lukeehan näit monenlaiset ihmiset.
Mä en ajele muuta kun mikä tulee yli bikinirajasta. Käytän sitä Gileten Venus-höylää kun tuli sellanen hankituks. Noin pari kertaa viikossa kesällä useemmin.
Vähä outoo tuo posliini villitys toisaalta ku kait se joku eroottinen viestitarkotus niil on kun ne kerta kasvaa.- Karvainen uros
Minusta posliinipimppi on rivon kiihottava. Mutta niin voi olla myöskin tosi karvainen. Se on niin yksilöllistä, joten pidä karvoitus niin kuin se itsestäsi hyvältä tuntuu. Itse olen mies, muuten melko karvaton, mutta munakarvat on sitäkin runsaammat. Käydessäni uimahallissa ja yleensä uimahousuaikaan saatan siistiä karvoitusta hieman. (Munakin näyttää puolet isommalta ku on vähä ajeltu; sanoo tyttöystäväni). Eli anna karvojen kasvaa jos siltä tuntuu. Tärkeintä on et on itse itseensä tyytyväinen (tietysti jos seurustelee pitää ottaa myös toinen huomioon, mut kuitenki).
Saisimmeko kuvia aiheesta
- Mites
Meinasin sanoa että vitun pedari, mutta onhan toi jo 27 vuotta just.
Mites kirjoitti:
Meinasin sanoa että vitun pedari, mutta onhan toi jo 27 vuotta just.
Kutakuinkin vuoden mua nuorempi. Itse 87 ja hän 88
- 14.v
Vähän myöhässä mut ite sheivaan alapään. Tuntuu vaan paremmalta
- 244544
Ikivanha keskustelu... xD
- Anonyymi
Slurps! Ihanaa jos on karvoja paljon, itsekin olen persu.
- Anonyymi
80-luvulla oli vielä kunnon karvoitus naisilla, sitten sekin asia meni pilalle
- Anonyymi
Kyllähän naisella pitää olla luonnolliset karvat. Mitä se haittaa jos ne housusta tursuaakin ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225968Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745282059Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261366Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24914