sairastakateutta

sairastakateutta

Kyllä täällä sysmässä on kateellista porukkaa kun kytätään kenen kanssa kuppilassa istuu sitten levitellään perättömiä puheita ympäri kylää hankikaa oma elämä ettei tarvi toisia kytätä oikein hävettää !!!

33

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myötähäpeä

      Toi on totta! Ilmeisesti levinnyt naapurikuntiin asti, ettei vaan olis epidemia? Laumarokotuksen paikka ja äkkiä. Mikähän piikki olisi paras, tähän tautiin?

      • kokemustaon

        Vilttikäärmeen purema 2 tai 3 kertaa viikossa vähintään 20 vuoden ajan on kuulema aika tehokas niin eiköhän kälkätys ainakin vähenisi !


      • kokemustaon

        Niin ja viikonloppuna tupla annos hääpuukosta niin ei toisten tekemiset tulis mieleen!


    • kokemustaon

      No juoruakat eikös ole mitään sanottavaa vai rupesiko hävettämään menkää nyt hyvät ihmiset vähän itseenne ja miettikää vähän ennenkuin avaatte suunne ja ottakaa ensin selvää mitekä asiat oikeasti on !

      • Anonyymi

        Sysmän juoruakat ne vaan jatkaa paskanjauhamista kuulopuheiden perusteella lopettakaa jo hyvänsään aikana eikö teitä edes yhtään hävetä ei ihmisiä saa kiusata pelkkien kuulopuheiden perusteella ja jos oma elämänne on viturallaan älkää sitä purkako toisten elämään ja levittäkö paska puheita jokaisella on oikeus omaan elämään ja yksityisyyteen ei pitäis kuulua muille !


    • Ompaoutoa

      Mitä ihmettä? Miksi täällä puhutaan?Kannattaisiko sanoa asianosaisille?Juoruilta pitää aina laittaa siivet poikki,muuten viattomat saavat turhaan kärsiä.

    • susm

      Etkö osaa kahvia kotona keittää? Ei juoruta silloin, saa vaimokin kahviseuraa!

    • kokemustaon

      Kyllä osaan kun olen yksinäinen ihminen ja kauppareissulla voi käydä kahvilla ei siinä pitäis mitään pahaa olla se vaan ihmetyttää että joidenkin mielestä se on väärin ei tietääkseni mikään laki kiellä kahvilla käymästä sitävartenhan kahvilat ovat tietääkseni !

    • kokemustaon

      Täällä ollaan kateellisia toisen onnellisuudesta ja jopa varallisuudesta ja rakkaudesta että silleen !!!

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset levitelkö ihmisistä perättömiä juoruja kuka kulkee kenen kanssa ja kuka asuu kenen kanssa ja kuka juo kahvia kennenkin kanssa jos viitsisette ottaa ensin selvää mikä on oikein ennenkuin lähdette juttujanne levitelemään tuntuu nämä juorut välillä saavan sellaiset mittasuhteet ettei voi uskoa kuka näitä keksii mieluummin pitäisette turvat kiini ?

    • Anonyymi

      Sysmässä mitään kytätä eikä juoruta. Koko viime viikon tiirailin naapurustoa sälekaihtimen raosta ja ketään en nähnyt kyttäämässä. Ja tämän olen kyllä kaikille kertonut.

      • Anonyymi

        Kateus se vie kalatkin vedestä ne ketkä näitä juttuja keksii hankkikaa oma elämä ja jos ei itsellä ole elämä kohdallaan älkää kadehtiko muita !


    • Anonyymi

      Maailman parasta huvia on antaa juoruakoille puheenaiheita. Seurata niiden ilmeitä ja kuunnella miten taitavasti puhuvat täyttä potaskaa. Niistä sadaan saunailtoihin parhaat naurut. Just lauantaina puhuttiin että seuraavalla kerralla yritetään olla niin kuin piiloteltais.

    • Anonyymi

      Eli hankikaa oma elämä vai oletteko itse puutteessa kun täytyy toisten elämään puuttua ei pidä olla kateellinen toisten onnesta huvittaa tälläinen touhu leskilläkin on oikeus olla onnellinen ja rakastettu että älkää jauhako paskaa !

    • Anonyymi

      Juuh niinpä kuka pani ja ketä...siinäpä pulma...ketä kiinnostaa

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan näkyy kiinnostavan !


      • Anonyymi

        Olen aina kirjoittanut vieraskirjaan, kun olen saanut vierasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan näkyy kiinnostavan !

        Kaikkia


    • Anonyymi

      Olettekos kuulleet. Mä näin eilen ,kun se oli siellä taas sen kanssa.

      • Anonyymi

        Kyllä ystävien kanssa voi kahvilla käydä ei siinä ole mitään pahaa ! Minullakin on paljon sukulaisia ja käyn heidän kanssa kahvilla on miehiä sekä naisia . Ei se aina tarkoita seurustelua salarakkaan kanssa ei tai edes seurustelusuhdetta , se on juoruakkain paska puheita ja kateutta kun oma elämä on hukassa ja väljähtynyttä . Ja sitä vartenhan kuppilat on että sielä käydään jollei ketään kävisi menisi ovet kiinni ja siitä alkaisi taas poru !


      • Anonyymi

        Joo minäkin näin ne kun ne istuvat siellä ja näky olevan pirun hauskaa kyllä niillä ihan selvästi on jotain vispiläkauppaa keskenään täytyy vaan kytätä lisää !


      • Anonyymi

        En mä oo kuullukoan kertokoappa se uuvvestoan. Mänköhän ne sinne ja tekköhän ne sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oo kuullukoan kertokoappa se uuvvestoan. Mänköhän ne sinne ja tekköhän ne sitä.

        Ja eikös se loppu mennyt näin että , ei tiennyt Ristokaan mutta minäpä kysyn Teuvolta !


      • Anonyymi

        Minäkin kävin kirjakahvilassa tänään , Mutta ei siellä niitä näkynyt jotka ovat tietävinnään kenen kanssa pöydässä istun tai " seurustelen " muka , että paskan jauhantaa sanon minä !


    • Anonyymi

      Heh, aika harmitonta on istua kahviossa samassa pöydässä jutellen ja nauraen, siihen ei todellakaan tarvita mitään suhdetta, pelkkä kaveruus tai ystävyys riittää, tai jopa vain satunnainen tuttavuus.

      Kyllä ne mahdolliset muhinat tehdään kylän juoruämmien/ukkojen katseilta piilossa, joten tähän aloitukseen sopinee sanonta: tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee.

    • Anonyymi

      Se sun kulunut värssysihän on, se koira kalahtaa kun kalikka älähtää!

    • Anonyymi

      Kyllä se jonkinlainen perä on kaikilla, jotka oon sen kanssa nähny.

    • Anonyymi

      Tulkaa tänne isolle kylälle Lahelaan katsomaan kuinka perusjuntti päivystää naapureita keskellä pihaa 24/7.

    • Anonyymi

      Aina kahvilaan mennessäni katson pöydän jossa kahvittelee yksin istuva vastakkaisen sukupuolen edustaja, siihen samaan pöytään suunnistan kahvin ja nisun kera. Keksin iloista jutunjuurta ja siinä sitten naureskellaan kuinka saa taas juoruakat/ukot kielenkantoihinsa kutinaa, pitäähän niilläkin olla jotain iloa elämässään.

      • Anonyymi

        Vanha sanonta on että kun pitää itse huolen leivästä niin kylän akat pitää huolen muusta !


    • Anonyymi

      Olen huomannut, että vanhat ihmiset eli mummot ja papat ovat Sysmän pahimpia juoruilijoit.

      • Anonyymi

        Ei nämä jotka täällä Sysmän kuppiloita kyttää mitään vanhoja ole vaan joko helvetin uteliaita tai sitten kateellisia koska oma elämä ilmeisesti väljähtänyttä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä jotka täällä Sysmän kuppiloita kyttää mitään vanhoja ole vaan joko helvetin uteliaita tai sitten kateellisia koska oma elämä ilmeisesti väljähtänyttä !

        Huomenna meen taas kahville tulkaa taas katsomaan kenen pöydässä istun !


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe