Bablo,Olli ja Mattikin,vaikka tosin Matti vaihteli paikkakuntaa sitä mukaan,kuin aviovaimojaan.
Olli oli Porinpoikia,mutta hän asusteli Tampereella kuollessaan.
Bablon matala ihana ääni, Taivas sinivalkoinen on niin koskettava.
Juice kaiketi lähti heille varaamaan aikoinaan paikan sieltä enkeleidenmaasta
Teiltä jäi ihanaa musaa joka puhuttelee!
Niin Olavi Virtakin eli viimeiset vuotensa Tampereella unohtamatta Mauno Kuusistoa,voi kuinka
hänen: Kertokaa se hänelle esitys saa vieläkin muistoja mieleen
Tampereen poikien äänet vaienneet!
6
119
Vastaukset
- victoriaaaa
Baplö ei ole kuollut, vaan Harri Marstio!! Raspikurkkuja molemmat.
Mikähän tossa musassa oli poistamisen arvoista? Huomasin vain,että joku oli lähettänyt sellaisen tälle aloitukselle?
Uskomattomia ovat valvonnan näkemykset!Poistot ovat varmaankin arvottu. Joskus olen pyytänyt poistoa jonkun törkyisen viestin vuoksi, mutta ei ole otettu huomautusta vastaan.
Mietin aina, miten kamala jonkun viestin pitää olla, että se poistetaan.
Onhan se uskomatonta,
että he nuoret,elämänsävireessä olevat nuoret miehet saavat ijäisyyskutsun?
Tuntuu kohtuuttomalta,mutta kiitos Olli musiikkisi kantaa,kuin myös Harri ja voi Matti sinua kantaa hyppysi ja kiitos Matti Jyväskylän suuri poika!Juise,hän legenda!
Norjalainen villapaita on se biisi,joka minua puhuttelee.
Ola taas oli komea,lähes Mario Lanzza mainen ihana ilmestys.
Olin kerran syömässä ,paikalliseessa ruokaravintolassa,jossa oli päivätanssit ja
Mauno Kuusisto saapui ruokailemaan.Pahin moka,jonka henkilökunta teki pyysivät ruokailevaa Kuusistoa esiintymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998