Ääni persuille

hullupolitiikka

Mikäli kuulut pieni- tai keskituloisiin, niin kannattaa ehdottomasti antaa ääni perussuomalaisille. He edustavat sitä kantaväestöä ja eivät hyväksy, että pakolaiskuluihin uppoaa maassamme rahaa vähintään 6 miljardia euroa vuodessa. Miksei kunnat ja kaupungit muka suostu laittamaan matukuluja julkisiksi? Kansalla on kyllä oikeus tietää kulujen suuruus. Ainoastaan kaupungilla työssä olevat tietävät kulut. Ne ovat kuulemma erittäin mittavia summia!! Nyt järki käteen ja ääni perussuomalaisille. Ei ole oikein, että verovarojamme käytetään miljardeittain matuihin.

18

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarkkanaPolitiikassa

      Persujen näytöt ovat surkeita tai suorastaan naurettavia.
      Alternative right-pohjaista trollausta ja ihmeellistä "EU on NL" jupinaa eduskunnassa.

      Maahanmuuttoon liittyvät ongelmat on tiedostettu ja ratkaisuja työstetään koko ajan.

      Sauli Niinistökin sanoi, että näinä aikoina ei kannata uskoa puolueita, jotka lupaavat helppoja ratkaisuja kaikkiin ongelmiin. Hän viittasi tuolloin oikeistopopulismiin.

      • SauliSitäJaTätä

        TarkkanaPolitiikassa!
        Ei sitten sullakaan ollut mitään positiivista sanottavaa...
        Sitä jurinaa ja marinaa vaan...Kyllä ne muut hoitaa kun uskotaan vaan.


    • bggt

      Hallitus vain ottaa matuja lisää, jotta keskiluokka ja pienituloiset kurjistuvat lisää.

    • guimares

      Oikein. Pienituloiset, sun muut väliinputoajat, äänestä perussuomalaisia. Hyvä, että äänestitte viime vaaleissa heitä myös. Toki puolue hajaantui, mutta silloin he olivat perussuomalaisia ja hyvin ovat ajaneet meidän parempiosaisten asioita. Siitä ei päästä mihinkään, että perussuomalaiset ovat kokoomusta enemmän oikealla ja näin ollen ajavat vahvaa markkinataloutta. Maahanmuutto on heidän vaaliteema, mutta kuten jokainen tietää, suomen hallitus EI pysty vaikuttamaan maahan muuttoon millään lailla. Jos et usko katso tilastoja 3 vuoden takaa, tuli 30000 matua ja Perussuomalaiset olivat hallituksessa. En kerro tätä ilkeyttäni, tai muita loukatakseni, mutta pienituloiset pysyvät jatkossakin pienituloisina ja syrjäytyneet syrjäytyneinä, köyhät köyhinä jne. On aivan sama kuka on hallituksessa, minun tuloni nousevat edelleen ja pienituloisen tulot tippuvat edelleen. Jaa mistä tämä johtuu. Kukaan muu ei auta ihmistä, kuin ihminen itse ja kukaan ei pidä ihmistä köyhänä kuin hyväosainen, näin se menee. Olen pahoillani puolestanne, se ei nääs maksa mitään.

    • guimares

      Pieni selvennys ettei tule väärinkäsityksiä. En ole siis rikas, enkä edes varakas, mutta hyvin toimeentuleva. Ansio kuukaudessa 6500 euroa -- verot. Pääomatulot erikseen, mutta ei puhuta niistä.
      Eli perussuomalaiset ovat juuri minun puolueeni, mutta ajattelen eri tavalla kun viestin avaaja. Voin vannoa , että perussuomalaiset eivät aja teidän pienituloisten asioita, vann houkuttelee teidät äänestämään maahanmuuttoon, tai sen estämiseen vedoten. Viimeiseen kahteen vuoteen suomeen ei juurikaan ole tullut minkään sortin pakolaisia. Lähtenyt on kyllä yli 15000 pakolaista.

      • tienaava

        Olet pienituloinen luuseri. Minä tienaan 20000e/ kk.


      • Joksgsg

        "En ole siis rikas, enkä edes varakas"
        "Ansio kuukaudessa 6500 euroa"

        Juuh, ei muuta lisättävää.


      • Tännejäät

        Nuo päiväunet... Juuh...
        Täällä on niin kiva kerskailla olemattomuuksilla!


    • Juostumetri

      Suomella on varaa sataantuhanteen maahanmuuttajaan, mutta ei sataantuhanteen persuun.

    • coccoo

      Osittain jopa toivoisin persujen pääsyä valtaan niin nähtäisiin minkälainen soppa ja fiasko tästä maallemme syntyisi. Eipä tämän jälkeen tarvitsisi enää kuunnella tyhjän louskutusta.

      • Persupettääaina

        Persut olivat hallituksessa v 2015 ja pari vuotta sen jälkeen.
        Miten kävikään.
        Ennätysmäärä mamuja, pienituloisilta leikattin ja rikkaille enemmän.

        Kaikki persujen entiset ja nykyiset kansanedustajat olivat hallituksen linjoilla äänestyksissä.
        Polittinen muisti on lyhyt.


    • Pariskunnan_mielipide

      Mikäli kuulut pieni- tai keskituloisiin niin kannattaa ehdottomasti antaa ääni sosialidemokraateille. Niinhän mekin ja kaksissa vaaleissa vielä tämän kevään aikana.

    • sääilmiöt

      Ääni Vihreille, niin saadaan ilmastoatuhoavat firmat pois

    • sleepy-sleeper

      En äänestä Persuja.Tämä on lupaus joka on helppo pitää.
      Enpä äänestä mitään muutakaan.

    • Tiedoksi_vain_kaikille

      Uudet lukemat tulivat. SDPn etumatka kasvaa, persujen kannatus kääntynyt alamäkeen. Kyllä kansa tietää.

    • PS-tuleva-pääpuolue

      Ei tuo ole tuloluokka kysymys vaan oikeudenmukaisuus kysymys.
      Minä äänestän PS puoluetta koska se mahtuu oikeustajuuni.

    • 6y6yy

      Tulee ääni ehdottomasti perussuomalaisille, koska nyt on puikoissa osaava ja älykäs mies. Soinista jäi aina mieleen piirimyyjä, jonka sanaan ei pysty luottamaan ja niinhän siinä kävi, että "hurskain" söi sanansa.

      Nyt on enää pohdittavana, että äänestänkö Pasia vai Lauraa. Laura menee läpi ihan varmasti, mutta kai sitä täytyisi omasta kylästä saada myös edustaja. Suhteellisen vaalitavan mukaan ääni ei kuitenkaan mene hukkaan vaan se menee puolueen laariin.

    • näinseetenee

      varmaan jokainen on jo tajunnut kupletin juonen
      kaikki tarpeellinen on sanottu
      nyt on vain jäljellä se tärkein eli äänestys
      https://www.suomenuutiset.fi/antti-rinne-vielakaan-tieda-montako-miljardia-sdpn-vaalilupausten-toteuttaminen-maksaisi-haluaa-verottaa-asumista-liikkumista-ruokaa/#comment-501164
      Tuntemattoman sotilaan uusversio
      Halla-aho 11.4. ”Eiköhän mennä tuon rinteen yli että heilahtaa!”
      (Kuitenkin sikäli innostusta varoen, että tämän lauseen jälkeen kapteeni Kaarna kaatui)
      Mutta raiskaajia maahanpäästäneet kepulaisorpot kaatuvat
      kyllä kansa tietää
      Seiska-lehti (paras alallaan) 11.4. ”Helsingissä ei ole tänä vuonna vaadittu vangittavaksi yhtään seksuaalirikoksesta epäiltyä, jolla olisi suomalainen nimi – Poliisitarkastaja Seiskalle: huolestuttavaa ja hälyttävää! ”

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      237
      1639
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1328
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe