Imatran Linnanneito

muovisydän.muistona

Miksi olet yhä sydämessäni?
Sanoit tahtovasi mut, sanoit tahtovasi MEIDÄT muita vastaan, sanoit tahtovasi mut jakamaan loppuelämän kanssasi.
Mutta sanat olikin vain sanoja.
Miksi sitten vieläkin asut sydämessäni?

135

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venkulako

      Joku entinen linnabööna

      • Muovisydän.muistona

        Ei liity vankilaan millään tavalla.


    • Gedw

      Tapasitteko Imatralla vai asuuko toinen siellä?

      • Muovisydän.muistona

        Emme tavanneet Imatralla, eikä kumpikaan asu Imatralla.
        Mutta Linnanneito on asunut Imatralla ja sieltä on peräisin tuo Linnanneito "sanaleikki".


    • Gfdd

      Kerroppa lisää? Linnanneidosta? Saatan olla hän ?

      • Muovisydän.muistona

        Tästä viimeistään Linnanneito tunnistaa itsensä; kun palautin tavaroitasi postitse, laitoin mukaan sydämeni muovikopion❤


      • munaasetarttee
        Muovisydän.muistona kirjoitti:

        Tästä viimeistään Linnanneito tunnistaa itsensä; kun palautin tavaroitasi postitse, laitoin mukaan sydämeni muovikopion❤

        Mikset laittanut munasi muovikopioo, olis varmaan ollu enemmän iloo


      • Muovimuna.muistona
        munaasetarttee kirjoitti:

        Mikset laittanut munasi muovikopioo, olis varmaan ollu enemmän iloo

        Ja vielä.vähän liioitellu:)


      • Anonyymi
        munaasetarttee kirjoitti:

        Mikset laittanut munasi muovikopioo, olis varmaan ollu enemmän iloo

        Se ei mahtunut laatikkoon😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei mahtunut laatikkoon😆

        Olipas pieni laatikko.


    • Gghg

      Ei osu

    • Tatjanako

      Joku osuu nyt aika lähelle. Ootko ollut vieraana "linnassa"?

      • Muovisydän.muistona

        Oon ollut vieraana siinä hotellissa, mutta Linnanneito-nimitys, ei johdu siitä linnasta.


      • phuuaaah
        Muovisydän.muistona kirjoitti:

        Oon ollut vieraana siinä hotellissa, mutta Linnanneito-nimitys, ei johdu siitä linnasta.

        Käynks mä, kun mua on sanottu linnankummitukseks?


      • hämyselli
        phuuaaah kirjoitti:

        Käynks mä, kun mua on sanottu linnankummitukseks?

        On sellinhämy seuranain.......


      • hämyselli

        Päivää, olen Hämy Selli....


      • Pateonpop
        hämyselli kirjoitti:

        Päivää, olen Hämy Selli....

        Toi on Popedan vankilalaulusta:)


      • Pateonpop

      • Popedaonrock

    • Haavetta.vain

      Ihana kaipausviesti, kaipaispa minuakin joku noin❤

      • muovisydän.muistona

        Ehkä viesti on "ihana", mutta sisintä raastava ikävä, epätietoisuus, toivottomuus ja tieto siitä, ettei Linnaneito enää koskaan mua halua....... ei ole ihanaa.


      • tuumasta-toimeen
        muovisydän.muistona kirjoitti:

        Ehkä viesti on "ihana", mutta sisintä raastava ikävä, epätietoisuus, toivottomuus ja tieto siitä, ettei Linnaneito enää koskaan mua halua....... ei ole ihanaa.

        Kannattaisiko laittaa viesti suoraan sille naiselle, löytäis varmaan paremmin perille.


      • muovisydän.muistona
        tuumasta-toimeen kirjoitti:

        Kannattaisiko laittaa viesti suoraan sille naiselle, löytäis varmaan paremmin perille.

        Kerroin viimeisen viestin olleen jäähyväiset, enhän enää sen jälkeen voi laittaa hänelle viestiä.


      • muovisydän.muistona

        Ellei miehen sanaan voi luottaa, niin mihin sitten voi?


      • tuumasta-toimeen
        muovisydän.muistona kirjoitti:

        Ellei miehen sanaan voi luottaa, niin mihin sitten voi?

        En usko että naisesi sen takia ei louttais suhun.


      • muovisydän.muistona
        tuumasta-toimeen kirjoitti:

        En usko että naisesi sen takia ei louttais suhun.

        Ehkä noin, mutta mulla kyse on aika pitkälti periaatteesta.


      • tuumasta-toimeen
        muovisydän.muistona kirjoitti:

        Ehkä noin, mutta mulla kyse on aika pitkälti periaatteesta.

        Kannattaako juuri nyt olla noin jääräpäinen? Olisko viisaampaa nöyrtyä ja ottaa yhteyttä ihan henkilökohtaisesti.


      • Muovisydän.muistona
        tuumasta-toimeen kirjoitti:

        Kannattaako juuri nyt olla noin jääräpäinen? Olisko viisaampaa nöyrtyä ja ottaa yhteyttä ihan henkilökohtaisesti.

        Olis varmaan viisaampaa, mutta on asioita, joissa viisaus jää periaatteen taakse.


      • Tuumasta-toimeen
        Muovisydän.muistona kirjoitti:

        Olis varmaan viisaampaa, mutta on asioita, joissa viisaus jää periaatteen taakse.

        Joskus kannattais kuunnella järjen ääntä.


      • Anonyymi
        Tuumasta-toimeen kirjoitti:

        Joskus kannattais kuunnella järjen ääntä.

        Uutta kalaa koukkuun vaan.


      • Anonyymi

        Varmasti olisi viisasta siirtyä eteenpäin, mutta sydän ei toimi järjellä, vaan tuntee sen, minkä tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti olisi viisasta siirtyä eteenpäin, mutta sydän ei toimi järjellä, vaan tuntee sen, minkä tuntee.

        Tiedän tuon tunteen, itsellänikin on toivoton rakkaus:) huoh......


      • Anonyymi
        Tuumasta-toimeen kirjoitti:

        Joskus kannattais kuunnella järjen ääntä.

        Päätin sitten romuttaa periaatteena ja kirjoitin kirjeen.
        Vastaus oli tyhjentävä, hänen mielestään kohtalo oli päättänyt näin.
        😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätin sitten romuttaa periaatteena ja kirjoitin kirjeen.
        Vastaus oli tyhjentävä, hänen mielestään kohtalo oli päättänyt näin.
        😥

        Olet 8 kuukautta myöhässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet 8 kuukautta myöhässä

        Parempi myöhään, kun ei milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet 8 kuukautta myöhässä

        En ole yhtään myöhässä.
        Pitkään harkitsin kirjeen lähetystä ja kun sen viimein tein, sain sen vastauksen jonka pelkäsinkin saavani.
        Vastaus oli tietenkin kohtelias, kuten hän fiksuna naisena vastaa, mutta kuitenkin selvä.
        Hän uskoi, että kohtalo oli tarkoittanut meidät vain hetkeksi yhteen.
        Minä löysin hänestä rakkauden, jonka uskoin jatkuvan elämäni loppuun.


      • Anonyymi
        muovisydän.muistona kirjoitti:

        Ehkä viesti on "ihana", mutta sisintä raastava ikävä, epätietoisuus, toivottomuus ja tieto siitä, ettei Linnaneito enää koskaan mua halua....... ei ole ihanaa.

        Ei kai kun jakelit pyllyäs. Sil on muuten ruma suu ja ikenet ja lapsenomainen kroppa. Toi viimeinen kaikilla sun hoidoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yhtään myöhässä.
        Pitkään harkitsin kirjeen lähetystä ja kun sen viimein tein, sain sen vastauksen jonka pelkäsinkin saavani.
        Vastaus oli tietenkin kohtelias, kuten hän fiksuna naisena vastaa, mutta kuitenkin selvä.
        Hän uskoi, että kohtalo oli tarkoittanut meidät vain hetkeksi yhteen.
        Minä löysin hänestä rakkauden, jonka uskoin jatkuvan elämäni loppuun.

        Mulla on ihan samanlainen kokemus samoilta seuduilta olevan naisen kanssa. Tein niinkuin sinäkin ja lopputulos oli samanlainen. Voi meitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihan samanlainen kokemus samoilta seuduilta olevan naisen kanssa. Tein niinkuin sinäkin ja lopputulos oli samanlainen. Voi meitä..

        Juu, elämä on kovaa.
        Mutta kuten eräs kaverini joskus totesi, ellei elämä olis kovaa, ei se myöskään olis kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, elämä on kovaa.
        Mutta kuten eräs kaverini joskus totesi, ellei elämä olis kovaa, ei se myöskään olis kivaa.

        Niinhän se on. Sitä kivaa meinaa olla vaan vähemmän. Itse olen riutunut jo puolitoista vuotta tämän jutun jälkeen. On helppoa sanoa toiselle, että pitää mennä eteenpäin elämässä. Mutta ei se kovin helposti onnistu jos joku on ehtinyt viedä sydämen. Ymmärrän kyllä sen toisenkin näkökannan, että jos toinen ei vaan siinä mielessä kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Sitä kivaa meinaa olla vaan vähemmän. Itse olen riutunut jo puolitoista vuotta tämän jutun jälkeen. On helppoa sanoa toiselle, että pitää mennä eteenpäin elämässä. Mutta ei se kovin helposti onnistu jos joku on ehtinyt viedä sydämen. Ymmärrän kyllä sen toisenkin näkökannan, että jos toinen ei vaan siinä mielessä kiinnosta yhtään.

        Sen verran pitää selventää, että kaipaamani nainen asuu nykyään aivan eri puolella Suomea. Imatra liittyy vain tuohon "Linnanneito" nimeen, parilla eri tavalla.

        Totta on, että on vaikea antaa itseään uuteen suhteeseen, jos sydän on jäänyt edelliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran pitää selventää, että kaipaamani nainen asuu nykyään aivan eri puolella Suomea. Imatra liittyy vain tuohon "Linnanneito" nimeen, parilla eri tavalla.

        Totta on, että on vaikea antaa itseään uuteen suhteeseen, jos sydän on jäänyt edelliseen.

        Joo, sama juttu täälläkin. Tiedän vain, että hän on sieltä lähtöisin. Eikä itsellänikään ole mitään tekemistä tuon paikan kanssa. Eikä "Linnanneidon". Mutta kohteliaasti minun hänkin tyrmäsi oman lähtymiseni. Lieneeköhän opetettu tuon seudun naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sama juttu täälläkin. Tiedän vain, että hän on sieltä lähtöisin. Eikä itsellänikään ole mitään tekemistä tuon paikan kanssa. Eikä "Linnanneidon". Mutta kohteliaasti minun hänkin tyrmäsi oman lähtymiseni. Lieneeköhän opetettu tuon seudun naisille.

        Nyt alkaa kuulostaan niin tutulta, että voisiko kyse olla samasta naisesta.
        Voisitko kertoa hänen nimikirjaimet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkaa kuulostaan niin tutulta, että voisiko kyse olla samasta naisesta.
        Voisitko kertoa hänen nimikirjaimet?

        En Pysty kyllä kertomaan, mutta en ihmettelisi vaikka hänelle olisi tyrmättäviä kertynyt jonoksi asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En Pysty kyllä kertomaan, mutta en ihmettelisi vaikka hänelle olisi tyrmättäviä kertynyt jonoksi asti.

        Ellet nimikirjaimia pysty kertomaan (mikset pysty?) niin voitko kuvailla naista?
        Hiusten väri, naisen pituus, vartalon malli, auton merkki ja väri, yms.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellet nimikirjaimia pysty kertomaan (mikset pysty?) niin voitko kuvailla naista?
        Hiusten väri, naisen pituus, vartalon malli, auton merkki ja väri, yms.?

        Hän on pitkähiuksinen blondi, 170cm pitkä ja aivan upea urheilullinen kroppa.
        Autona hänellä on valkoinen Audi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on pitkähiuksinen blondi, 170cm pitkä ja aivan upea urheilullinen kroppa.
        Autona hänellä on valkoinen Audi.

        Eipä sitten ole kyse samasta naisesta. Tuntomerkkien on vaikea kauemmaksi osua:)
        Ehkä asia on niin kuin aiemmin arvelit, että tuo toimintatapa opetetaan kaikille sen alueen naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitten ole kyse samasta naisesta. Tuntomerkkien on vaikea kauemmaksi osua:)
        Ehkä asia on niin kuin aiemmin arvelit, että tuo toimintatapa opetetaan kaikille sen alueen naisille.

        Ei ollut minulta tuo blondijuttu. Tietääkseni hänellä ei ainakaan silloin ollut autoa. Sellainen jalat maassa oleva nainen, joka tietää mitä itse haluaa. Toivottavasti hän on onnellinen mitä sitten mahtaa tehdäkään nykyään. Hyvää jatkoa myös sinulle ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta tuo blondijuttu. Tietääkseni hänellä ei ainakaan silloin ollut autoa. Sellainen jalat maassa oleva nainen, joka tietää mitä itse haluaa. Toivottavasti hän on onnellinen mitä sitten mahtaa tehdäkään nykyään. Hyvää jatkoa myös sinulle ap.

        No eipä siltikään ole sama nainen. Hänelle auto oli hyvin tärkeä asia ja hän toi sen hyvin selvästi esille, vaikka ei autoista ymmärtänyt läheskään niin paljoa, kuin itse luuli.

        Mukavaa jatkoa sinullekin.


      • Anonyymi
        muovisydän.muistona kirjoitti:

        Kerroin viimeisen viestin olleen jäähyväiset, enhän enää sen jälkeen voi laittaa hänelle viestiä.

        Miksi jäähyväiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jäähyväiset?

        Jäähyväiset siksi, koska uskoin että niin pystyn jättämään hänet taakseni ja olisin valmis jatkamaan uuteen elämään.
        Mutta ei se onnistu.
        Rakastan häntä edelleen.
        Olen yrittänyt seurustella muiden kanssa, mutta ne on "ihan kivoja".
        Yrittämällä rakastua, ei rakastu. Rakkaus herää silloin, kun oikea ihminen osuu kohdalle.


    • aceofhearts

      Vähän ehkiö sanat menneet jo alussa vähän sekioihin, tai sikiöihin kun puhuu ME, minä olen ME kaikki.

      Hyvillä korttipakoilla on mukavaa kyllä plarata ja pelata, joskus itsekin. Belgialaiset tekevät hyviä kortteja ja biljardipalloja.

      Tytöillä oli hirveästi jotain tunnepuolen juttuja mielessään, yritin auttaa, mutta en kertonut mitään julmia juttuja, vain pieniä ehdotelmia, jotka voisivat auttaa ehkä.

      - Jäi mietityttämään että autoinkohan sitten ollenkaan noita tyttösiä ja mitä kerroin niille, mutta aika iloisia tyttösiä näytti olevan palstalla.... ajattelen liikaa noista tytöistä.

      • muovisydän.muistona

        Sanat on lainattu häneltä. Hänelle oli hyvin tärkeää, että ME olemme yhtä, vain ME kaksi, vastaan muu maailma.
        Se sopi hyvin myös minulle, koska erittäin parisuhdekeskeisenä miehenä, tahdon pitää suhteessa sellaisen tunteen, että oma nainen on kaikki kaikessa ja että nainen tuntee asian olevan niin.


      • Anonyymi
        muovisydän.muistona kirjoitti:

        Sanat on lainattu häneltä. Hänelle oli hyvin tärkeää, että ME olemme yhtä, vain ME kaksi, vastaan muu maailma.
        Se sopi hyvin myös minulle, koska erittäin parisuhdekeskeisenä miehenä, tahdon pitää suhteessa sellaisen tunteen, että oma nainen on kaikki kaikessa ja että nainen tuntee asian olevan niin.

        Me vastaan muut. Kuulostaa creepyltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me vastaan muut. Kuulostaa creepyltä.

        Ei oikeastaan, ellei sitä ota aivan kirjaimellisesti.
        Ajatuksena on, että vaikka maailma kuinka potkisi päähän, löytyy toisesta aina se turva johon voi luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan, ellei sitä ota aivan kirjaimellisesti.
        Ajatuksena on, että vaikka maailma kuinka potkisi päähän, löytyy toisesta aina se turva johon voi luottaa.

        Voiko joku mies ihan oikeasti olla tollanen, ihana <3


    • kammottavapelotus

      Viimeinen Hirviö voisi olla sellainen kun jotkut menevät kummalliseen ja mysteerilliseen taloon katsomaan mitä siellä on, niinjoku papparainen erää unestä ja sanoo: mitä teette täällä?

      Olisi "Viimeinen Hirviö".

      • menikö-väärään-paikkaan

        ?????


    • Minna.annim

      Jos ne oli pelkkiä sanoja, niin mikset vaan unohda. Maailma on täynnä rehellisiä, aidosti tuntevia naisia.

      • muovisydän.muistona

        Voi kun se olisikin noin helppoa.
        Vaikka olen jo aikuinen mies, niin nyt vasta tiedän, miltä tuntuu rakastaa ja menettää.


      • Minna.annim
        muovisydän.muistona kirjoitti:

        Voi kun se olisikin noin helppoa.
        Vaikka olen jo aikuinen mies, niin nyt vasta tiedän, miltä tuntuu rakastaa ja menettää.

        Siis oliko teillä pitkäkin suhde, vain mikä?


      • Muovisydän.muistona
        Minna.annim kirjoitti:

        Siis oliko teillä pitkäkin suhde, vain mikä?

        Ei kovin pitkä, muutaman kuukauden mittainen vain, mutta kukaan ei ole koskaan aikaisemmin saanut samanlaista tunnetta syttymään.


      • Minna.annim
        Muovisydän.muistona kirjoitti:

        Ei kovin pitkä, muutaman kuukauden mittainen vain, mutta kukaan ei ole koskaan aikaisemmin saanut samanlaista tunnetta syttymään.

        Tunsiko naisesi samoin, oliko ne "pelkkiä sanoja"?


      • Anonyymi
        Minna.annim kirjoitti:

        Tunsiko naisesi samoin, oliko ne "pelkkiä sanoja"?

        Et varmaan enää ole täällä, mutta vastaanpa nyt vielä kuitenkin.
        Kyllä hän kertoi, että hänen tunteensa oli voimakkaat ja aidot, eli ei vain sanoja. Mutta edelleen, mulla ei ole muuta, kuin hänen sanansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan enää ole täällä, mutta vastaanpa nyt vielä kuitenkin.
        Kyllä hän kertoi, että hänen tunteensa oli voimakkaat ja aidot, eli ei vain sanoja. Mutta edelleen, mulla ei ole muuta, kuin hänen sanansa.

        Samanlaisia kusettajia ne on kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia kusettajia ne on kaikki.

        Siksikö harrastat nykyään vain poikaseksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö harrastat nykyään vain poikaseksiä?

        Joo, homppeliksi aloin, vaikka yhtä vaikeita nää neiditkin on😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, homppeliksi aloin, vaikka yhtä vaikeita nää neiditkin on😄

        Ei kai yksikään nainen jaksa kiinnostua hinarista.


    • Anonyymi

      Kannattaisiko soittaa sille neidolle itselleen ja kysyä?

      • Anonyymi

        Kannattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa

        No soititko jo, mikä oli tulos?


      • Anonyymi

        En soittanut, vaan kirjoitin kirjeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En soittanut, vaan kirjoitin kirjeen.

        No saatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saatko?

        Enpä kysynyt, kun en "saannin" perässä juokse. Kyse on rakkaudesta, se on hiukan isompi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kysynyt, kun en "saannin" perässä juokse. Kyse on rakkaudesta, se on hiukan isompi juttu.

        Hieno juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu

        Mikä voisi olla suurempaa kuin rakkaus?
        Niinpä, ei mikään.
        Mutta tässä rakkaus on ikäväkseni yksipuolista :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voisi olla suurempaa kuin rakkaus?
        Niinpä, ei mikään.
        Mutta tässä rakkaus on ikäväkseni yksipuolista :(

        Onki hän kertonut tunteista, kuinka varma voit olla. Oletko jutellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onki hän kertonut tunteista, kuinka varma voit olla. Oletko jutellut

        Lähetin hänelle kirjeen (paperisen) jossa kerroin, mitkä mun tunteet on edelleen.

        Hän vastasi myös paperisella kirjeellä.
        Kertoi, että kun hän yhdessäolomme aikana sanoi rakastavansa mua, hän todella tarkoitti sitä.
        Mutta jostain syystä hän kuitenkin päätti, ettei meitä ole tarkoitettu yhteen.
        Että meidät oli tarkoitettu toisillemme vain vähäksi aikaa.

        Ilmeisesti hänen tunteet ei olleet niin voimakkaat, kuin mun tunteet.
        Mun rakkauteni jatkuu vieläkin........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetin hänelle kirjeen (paperisen) jossa kerroin, mitkä mun tunteet on edelleen.

        Hän vastasi myös paperisella kirjeellä.
        Kertoi, että kun hän yhdessäolomme aikana sanoi rakastavansa mua, hän todella tarkoitti sitä.
        Mutta jostain syystä hän kuitenkin päätti, ettei meitä ole tarkoitettu yhteen.
        Että meidät oli tarkoitettu toisillemme vain vähäksi aikaa.

        Ilmeisesti hänen tunteet ei olleet niin voimakkaat, kuin mun tunteet.
        Mun rakkauteni jatkuu vieläkin........

        Mikä vitun Imatra????? Oo ikinä käynytkäään.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun Imatra????? Oo ikinä käynytkäään.......

        Olen tietämättömyydestäsi pahoillani. Ellei ole mahdollisuutta matkustella, niin lukemallakin voi oppia uusia asioita. Kokeile joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun Imatra????? Oo ikinä käynytkäään.......

        Lapsi ei ole edes kuullut Imatran ajoista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetin hänelle kirjeen (paperisen) jossa kerroin, mitkä mun tunteet on edelleen.

        Hän vastasi myös paperisella kirjeellä.
        Kertoi, että kun hän yhdessäolomme aikana sanoi rakastavansa mua, hän todella tarkoitti sitä.
        Mutta jostain syystä hän kuitenkin päätti, ettei meitä ole tarkoitettu yhteen.
        Että meidät oli tarkoitettu toisillemme vain vähäksi aikaa.

        Ilmeisesti hänen tunteet ei olleet niin voimakkaat, kuin mun tunteet.
        Mun rakkauteni jatkuu vieläkin........

        Olis niin romanttista saada rakastetulta oikea käsin kirjoitettu kirje❤️
        Mun täytyy sanoa, etten ymmärrä sen naisen käytöstä. Itse arvostaisin sinut korkealle, kun selvästikin näet vaivaa naisen eteen. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis niin romanttista saada rakastetulta oikea käsin kirjoitettu kirje❤️
        Mun täytyy sanoa, etten ymmärrä sen naisen käytöstä. Itse arvostaisin sinut korkealle, kun selvästikin näet vaivaa naisen eteen. 😘

        Sen verran pitää myöntää, etten kirjoittanut kynällä, vaan tietokoneella.
        Alunperin piti kyllä kirjoittaa kynällä, mutta kun nykyään niin vähän enää kynällä kirjoitan, niin käsiala ei ole kovinkaan kaunista katseltavaa.
        Mutta ihan paperisen kirjeen kuitenkin lähetin😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran pitää myöntää, etten kirjoittanut kynällä, vaan tietokoneella.
        Alunperin piti kyllä kirjoittaa kynällä, mutta kun nykyään niin vähän enää kynällä kirjoitan, niin käsiala ei ole kovinkaan kaunista katseltavaa.
        Mutta ihan paperisen kirjeen kuitenkin lähetin😇

        Siinä se romanttisuus onkin. Kun tietää, että mies on sen kirjeen kirjoittanut, etsinyt kirjekuoren, kirjoittanut kirjekuoreen nimen ja osoitteen, etsinyt postimerkin ja vienyt kirjeen laatikkoon.
        Siinä on niin paljon osoitusta aidosta tunteesta, verrattuna persoonattomaan sähköpostiin.

        Ja vielä se tunne, kun saa kirjeen ja voi pitää sitä kirjettä kädessään ja lukea sen vaikka useampaan kertaan❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se romanttisuus onkin. Kun tietää, että mies on sen kirjeen kirjoittanut, etsinyt kirjekuoren, kirjoittanut kirjekuoreen nimen ja osoitteen, etsinyt postimerkin ja vienyt kirjeen laatikkoon.
        Siinä on niin paljon osoitusta aidosta tunteesta, verrattuna persoonattomaan sähköpostiin.

        Ja vielä se tunne, kun saa kirjeen ja voi pitää sitä kirjettä kädessään ja lukea sen vaikka useampaan kertaan❤️

        Sain kyllä vastauksenkin kirjeenä, se lämmitti mieltä, vaikka kirjeen sisältö ei ollutkaan toivomani.
        Hän kertoi välittävänsä musta, mutta kohtalo oli kuulemma määrännyt, että olemme yhdessä aikamme ja sen jälkeen jatkamme eri suuntiin.

        Se on vaan siksi niin vaikea ymmärrettäväksi, koska viikko ennen hänen eropäätöstään, hän kertoi ettei voi elää ilman mua, että minusta on tullut hänelle välttämättömyys, olemme sielunkumppanit jotka viimeinkin on löytäneet toisensa.

        Hän on mun sielunkumppani, ehkä hänellä kuitenkin oli joku parempi odottamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä vastauksenkin kirjeenä, se lämmitti mieltä, vaikka kirjeen sisältö ei ollutkaan toivomani.
        Hän kertoi välittävänsä musta, mutta kohtalo oli kuulemma määrännyt, että olemme yhdessä aikamme ja sen jälkeen jatkamme eri suuntiin.

        Se on vaan siksi niin vaikea ymmärrettäväksi, koska viikko ennen hänen eropäätöstään, hän kertoi ettei voi elää ilman mua, että minusta on tullut hänelle välttämättömyys, olemme sielunkumppanit jotka viimeinkin on löytäneet toisensa.

        Hän on mun sielunkumppani, ehkä hänellä kuitenkin oli joku parempi odottamassa.

        Aika ihmeellisiä on naiset. Toisinaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihmeellisiä on naiset. Toisinaan..

        Kyllä naiset on ihmeellisiä aina. Ei naista pysty ymmärtämään edes toinen nainen, miten siis mies siihen mitenkään voisi pystyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä vastauksenkin kirjeenä, se lämmitti mieltä, vaikka kirjeen sisältö ei ollutkaan toivomani.
        Hän kertoi välittävänsä musta, mutta kohtalo oli kuulemma määrännyt, että olemme yhdessä aikamme ja sen jälkeen jatkamme eri suuntiin.

        Se on vaan siksi niin vaikea ymmärrettäväksi, koska viikko ennen hänen eropäätöstään, hän kertoi ettei voi elää ilman mua, että minusta on tullut hänelle välttämättömyys, olemme sielunkumppanit jotka viimeinkin on löytäneet toisensa.

        Hän on mun sielunkumppani, ehkä hänellä kuitenkin oli joku parempi odottamassa.

        Aloittaja, oletko vielä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja, oletko vielä täällä?

        Huomenta,
        Kyllä mä täällä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta,
        Kyllä mä täällä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti😊

        Sun kirjoitukset jotenkin osuu mun sydämeeni. Tahtoisitko tutustua, vaikka en se etsimäsi olekaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoitukset jotenkin osuu mun sydämeeni. Tahtoisitko tutustua, vaikka en se etsimäsi olekaan?

        Haluaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin

        Minkä ikänen olet ja missä päin asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikänen olet ja missä päin asut?

        Olen jo aikuinen mies (isältäni) ja asun Pirkanmaalla.
        Entäs sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo aikuinen mies (isältäni) ja asun Pirkanmaalla.
        Entäs sinä?

        Olen ihan kauniiksi kehuttu 33 v , Etelä-Suomessa asustelen. Voisin kertoa enemmän jos annat spostisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan kauniiksi kehuttu 33 v , Etelä-Suomessa asustelen. Voisin kertoa enemmän jos annat spostisi.

        Taidat olla hiukan liian nuori mulle. Olen 20 vuotta vanhempi kuin sinä.
        Imartelevaahan huomiosi on, mutta kaipaan ihan oikeaa parisuhdetta ja siihen olet mulle liian nuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hiukan liian nuori mulle. Olen 20 vuotta vanhempi kuin sinä.
        Imartelevaahan huomiosi on, mutta kaipaan ihan oikeaa parisuhdetta ja siihen olet mulle liian nuori.

        Ei ikäero mua haittaa, mä olen ikäisekseni kokenut aika paljon kaikkee.
        Voitaisko tutustua paremmin, niin muodostaisit vasta sitten mielipiteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ikäero mua haittaa, mä olen ikäisekseni kokenut aika paljon kaikkee.
        Voitaisko tutustua paremmin, niin muodostaisit vasta sitten mielipiteesi?

        Edelleen, kiitos, mutta ei kiitos.
        Meidän maailmat on liian erilaiset. Jos muistelisin jotain asiaa nuoruudestani, se olisi tapahtunut ennen syntymääsi.
        Varmasti löydät ikäisesi, joka on sinulle parempi vaihtoehto.
        Minä jään kaipaamaan Linnanneitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen, kiitos, mutta ei kiitos.
        Meidän maailmat on liian erilaiset. Jos muistelisin jotain asiaa nuoruudestani, se olisi tapahtunut ennen syntymääsi.
        Varmasti löydät ikäisesi, joka on sinulle parempi vaihtoehto.
        Minä jään kaipaamaan Linnanneitoa.

        Ihmeellinen mies kun ei nuori nainen kelpaa.


    • Anonyymi

      Ei taida Linnanneito olla vastaamassa?

      • Anonyymi

        Mistä linnasta pitäisi olla, käykö jos on Hämeenlinnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä linnasta pitäisi olla, käykö jos on Hämeenlinnasta?

        Jos Hän on muuttanut Hämeenlinnaan, niin sitten käy:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Hän on muuttanut Hämeenlinnaan, niin sitten käy:)

        Ja punainen matto. Avot. En kyllä ole muuttamassa. Tulis liian ikävä omia lapsia:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja punainen matto. Avot. En kyllä ole muuttamassa. Tulis liian ikävä omia lapsia:))

        Piti olla :((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti olla :((

        Hänen lapsensa on jo muuttanut pois kotoa ja muutto Hämeenlinnaan veisi hänet lähemmäksi lastaan:)


      • Anonyymi

        Miks sen pitää olla joku vankilan nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sen pitää olla joku vankilan nainen?

        Ei liity vankilaan millään tavalla. Linnanneito itse tietää, mistä sana on peräisin.


      • Anonyymi

        Lusimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lusimassa?

        Ei ole "lusijaneito" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole "lusijaneito" :)

        Lusijaneito :)))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lusimassa?

        Ei ole luomassa, nimellä on aivan eri asiaan pohjautuva alkuperä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole luomassa, nimellä on aivan eri asiaan pohjautuva alkuperä.

        Tuleeko se jostain kaupungista, SavonLiNNA, yms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko se jostain kaupungista, SavonLiNNA, yms?

        LINNAnmäestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko se jostain kaupungista, SavonLiNNA, yms?

        Turunlinna ja nainen Turusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turunlinna ja nainen Turusta?

        Tai Hämeenlinna ja nainen Hämeenlinnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Hämeenlinna ja nainen Hämeenlinnasta?

        Näiltä parilta unohtui tuo Imatra :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turunlinna ja nainen Turusta?

        Turku osuu, Turunlinna ei osu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turku osuu, Turunlinna ei osu.

        Turkulainen 99... täällä, moi!

        Minua yhä kaipaat, rakas♥️🔥🔥?

        Olet ihana, elämäni mies! 💝🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulainen 99... täällä, moi!

        Minua yhä kaipaat, rakas♥️🔥🔥?

        Olet ihana, elämäni mies! 💝🤩

        Kiitos vastauksestasi, mutta tuo 99, ei oikein sovi kaipaamaani naiseen mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulainen 99... täällä, moi!

        Minua yhä kaipaat, rakas♥️🔥🔥?

        Olet ihana, elämäni mies! 💝🤩

        Vaikka hän asuu Turussa, hän ei ole turkulainen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka hän asuu Turussa, hän ei ole turkulainen😉

        Olisko turkulaisuudessa jotain vikaa? Miksi ei ole turkulainen kun asuu Turussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko turkulaisuudessa jotain vikaa? Miksi ei ole turkulainen kun asuu Turussa?

        Ei kai turkulaisuus oikein kehumisenkaan aihe ole :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko turkulaisuudessa jotain vikaa? Miksi ei ole turkulainen kun asuu Turussa?

        Hän joutui muuttamaan olosuhteiden pakosta, ei kai sinne kukaan muuten muuta.
        Hänen sydän on edelleen muualla, vaikka asuu Turussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän joutui muuttamaan olosuhteiden pakosta, ei kai sinne kukaan muuten muuta.
        Hänen sydän on edelleen muualla, vaikka asuu Turussa.

        Harmi vaan, ettei hänen sydän jäänyt mun luokse😪


    • Anonyymi

      Kauniita unia kaikille.

      • Anonyymi

        En ole koskaan käyny Hämeenlinnassa. Onko siellä joku erikoinen kohde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan käyny Hämeenlinnassa. Onko siellä joku erikoinen kohde?

        Et sitten varmaan ole historiantunneillakaan ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten varmaan ole historiantunneillakaan ollut?

        Objektiseksuaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Objektiseksuaali?

        Mikä on objektiseksuaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan käyny Hämeenlinnassa. Onko siellä joku erikoinen kohde?

        Hämeenlinnassa on Hämeenlinnna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa on Hämeenlinnna.

        Onhan siellä mm. Aulanko, Ahveniston, linna, yms!


    • Anonyymi

      Näin itsenäisyyspäivänä tuli mieleen kahden vuoden takainen itsenäisyyspäivä, kun osoitit että kättelyn katsominen telkkarista, oli tärkeämpää kuin minä.
      Se satutti.

      • Anonyymi

        Sitä naista on sitten turha ikävöidä, ei varmasti rakastanut sinua, jos TV on tärkeämpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä naista on sitten turha ikävöidä, ei varmasti rakastanut sinua, jos TV on tärkeämpi

        Niinpä, itse olen kuitenkin sen verran naivi, että kun nainen sanoo rakastavansa mua, niin uskon sen.
        Mutta näin sitä viisikymppinen mies saa vielä oppia uusia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, itse olen kuitenkin sen verran naivi, että kun nainen sanoo rakastavansa mua, niin uskon sen.
        Mutta näin sitä viisikymppinen mies saa vielä oppia uusia asioita.

        Kaikki ne valehtelee rahan perässä ne juoksee.
        Luulis aikuisen miehen sen tuetävö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne valehtelee rahan perässä ne juoksee.
        Luulis aikuisen miehen sen tuetävö.

        Hänellä ei ole tarvetta juosta rahan perässä. Tienaa ehkä jopa enemmän, kuin minä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe