Seuraa, seksi keskusteluja

Haen seuraa viestittelyyn aluksi

130

57

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustelu

      Olisi ihanaa keskustella ja kiihottua viesteillä ja myöhemmin himojen karttuessa tavata livenä!T. 40v nainen

      • Juuri näin! Ihan parasta ikinä. 😃. Ihanaa että samat mietteet👍


      • Piristäis kummasti! Kevät on jo ovella. Himot vaan kasvavat!


      • Joo, jossain määrin joskus harrastanut, viime aikoina vähemmän... Mutta joo on se kivaa....


      • Anonyymi

        Mistä päin olet?
        Mies Päijät-Hämeestä 53v


    • Kuuskymppinen mies vailla juttuseuraa pirkanmaallla. Posti kulkee nimimerki ja suomisivut .

    • Sinulle nimimerkki keskustelu, eli nainen 40v. Täällä on vajaa viisikymppinen mies. Haluan kiihottaa sinua ja saada sinut märäksi viesteilläni. Odotan jo innolla milloin voidaan aloittaa keskustelu!

      • Keskustelu

        Ihanaa! Avaudun sinulle täysin, kuitenkin että yksityisyys pysyy turvattuna molemmilta. Viimein me jäämme koukkuun toisistamme ja haluamme samaa livenä. Olen kerran aloittanut samalla viisiin ja hetken päästä rakasteltiin täysillä joen rannalla.. paras kokemus ikinä. T. Tuula


      • Keskustelu kirjoitti:

        Ihanaa! Avaudun sinulle täysin, kuitenkin että yksityisyys pysyy turvattuna molemmilta. Viimein me jäämme koukkuun toisistamme ja haluamme samaa livenä. Olen kerran aloittanut samalla viisiin ja hetken päästä rakasteltiin täysillä joen rannalla.. paras kokemus ikinä. T. Tuula

        Tuula laita viestiä mun nimimerkkiin niin katsotaan kuinka nyt käy:)


      • Keskustelu
        old kirjoitti:

        Tuula laita viestiä mun nimimerkkiin niin katsotaan kuinka nyt käy:)

        Olisitko mihin aikaan huomenna kuulolla? Töissä juuri nyt kiire en pysty nauttii täysillä sinusta.. T. Tuula


      • Huomenna aamupäivällä hyvin aikaa. Sen jälkeen matkalla ja vähän huonommin kuulolla. Sunnuntaina iltapäivästä taas vapaa.
        T: Juha


      • Keskustelu
        jkl71 kirjoitti:

        Huomenna aamupäivällä hyvin aikaa. Sen jälkeen matkalla ja vähän huonommin kuulolla. Sunnuntaina iltapäivästä taas vapaa.
        T: Juha

        Kiitti vastauksesta! Huomenna aamupäivällä sopii.. jos nautimme aidosti niin käy hyvin..


      • Hei Tuula
        Miten saan sinuun yhteyden niin että pääsemme nauttimaan vaan kahden?


      • Keskustelu kirjoitti:

        Olisitko mihin aikaan huomenna kuulolla? Töissä juuri nyt kiire en pysty nauttii täysillä sinusta.. T. Tuula

        Aamupäivän aikana olen netinäärellä


      • Keskustelu
        Keskustelu kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta! Huomenna aamupäivällä sopii.. jos nautimme aidosti niin käy hyvin..

        Hei! Ollaan yhteydessä maanantaina oli ajatuksena pitää etä päivä, jouduin lähtee työ paikalle kun sijaiseni sairastui. Haluaisin ensin keskustella täällä ei meitä kukaan tunne jos joku tunnistaa niin samalla asialla on.. onhan tämä aikuisten keskustelu palsta ja moni varmaan nautti lukea myös näitä. Minustakin kiehtovaa ajatus siitä! Tietenkin tämä on minun fantasiani ja löytää myös live seuralainen jonka tunnen täysin kirjoituksien perusteella, hänen halut ja mistä tykkää.. T. Tuula Keskustelu


      • Hei Tuula
        Maanantai sopii hyvin. Keskustellaan vaan täällä ensin.
        Harmi kun jouduit töihin, hauskaa viikonloppua siitä huolimatta 😊.
        Jatketaan keskustelua maanantaina, maltan tuskin odottaa sitä!
        Juha


    • Puutteessaelävä67

      Oispa noin kiihkeä nainen vierellä.
      Kun se on näin kun kerran saa naista ,niin aina tekis mieli.Pitkäs sessiot parhaita,toki pikainenkin ,kun molemmat käy kostiana.Hyvä jos etelä-pohjamaalla ois puutteellisia naisia.

      • Vastaus

        Kiitti ihanasta vastauksesta 67! Meitä naisia aika paljon puutteessa mutta moni ei uskalla kokeilla jotain uutta.. T. Tuula


      • Puutteessaelävä67

        Moi..Täss kulutan aikaani kuumeessa ja lueskelen mitäs kaikkee täss on ajatuksia pistetty maailmalle.Tässäkin palstalla ykx..Tuula.
        Herättää tiettyä sympatiaa,että tohitaan ilmaista ajatuksia ja ..hmmm


      • Vastaus
        Puutteessaelävä67 kirjoitti:

        Moi..Täss kulutan aikaani kuumeessa ja lueskelen mitäs kaikkee täss on ajatuksia pistetty maailmalle.Tässäkin palstalla ykx..Tuula.
        Herättää tiettyä sympatiaa,että tohitaan ilmaista ajatuksia ja ..hmmm

        Kiitos ihanasta viestistä sinulle ja toivottavasti kuume on hellittänyt Puutteessa 67! Suukkoja sinulle T. Tuula


    • Hei Tuula
      Mihin aikaan sinulla on mahdollisuus aloittaa keskustelu?
      T:Juha

      • Vastaus

        Tulin juuri hiihto lenkiltä käyn suihkussa.. mitä sinulla mielessä? Oletko kotona vai..


    • Kotona olen, sinä olet mielessä ja ihan valmiina aloittamaan

      • Vastaus

        Ihana lämmin suihku ja päälläni läpikuultava valkoinen kylpytakki, löhöilen lepo tuolissa jossa valkoinen silkki peitto. Oletko minkä kokoinen mies..


    • Olen keskimittainen mies, ikäisteni tapaan en omista keskivartalokumpua. Tukka on tumma ja lyhyt. Alapään varustus on normaalin kokoinen.
      Oletko ihan pelkässä kylpytakissa?

      • Vastaus

        Olen.. luulin että pelästyit kun vastausta ei kuulunut.. entä itselläsi mitä päälläsi..


    • Harmi kun ehdit jo suihkuun. Olisin halunnut riisua sinun hiihtolenkin jälkeiset hikiset vaatteet ja viedä sinut suihkuun

    • Avaisi suihkun, laittaisin veden ihanan lämpimälle ja antaisin sinun hetken nauttia virtaavasta vedestä. Sitten ottaisin pesusienen johon laittaisin hyväntuoksuista pesuainetta. Aloittaisin niskasta ja selästä, pitkiä pyyhkäisyjä pesusienellä ylhäältä alaspäin ja joka kerran hipaisten rintojasi sekä pakaroitasi. Sitten polvistuisin pesemään pakarat ja jalat. Levitän hieman pakaroitasi saippuoidessani, jolloin näen sinun ihanan lemmenpesäsi ja myös pyllynreikäsi. Pyyhkäisen pestessäni molempien päältä ihan kevyesti. Sisäreisiäsi pesen tarkoituksella erityisen huolella ja pitkään, jolloin horjahdat nautinnosta.

      • Vastaus

        Ihana olet.. nojaan käsillä seinään ja avaan reisiäni saat pestyä kunnolla.. tärisen ja odotan, hapuilen sinun miehuuttasi että saan tuntea sen kädessäni AAH olen aivan märkä Juha. Arvaa mikä surisee jalkojeni välissä parhaillaan..


    • Täällä olen, puhelin temppuili, nyt kaikki kunnossa.
      Päällä vain ohkaiset shortsit ja t-paita. Housuissa on terhakas kalu, joka heti innostui tuosta sinun läpinäkyvästä kylpytakista.
      Millainen karvoitus sinulla on? Itse tykkään ajaa pussit ja varren paljaaksi. Päälle jätän siistin lyhyen karvoituksen

      • Vastaus

        Ihana kun toinen valmis heti.. minulla pieni kolmio muuten sileä.. tosi siisti kun pussit ja varsi karvaton.. tykkään imeksiä molempia ja karvat eivät tunnu hyvältä silloin.


    • Olisi ihanaa ohjata sitä mikä surisee sinun jalkovälissäsi. Haluan pitkittää nautintoasi ja saada sinulle mahtavan orgasmin!

      • Vastaus

        Tee se kulta.. nostin jalkani istuimelle olen ihan auki ja sain äsken ihanan orgasmin ja peittokin kastui.


    • Käännän sinut suihkussa toisinpäin. Pesen jalkojasi ja lähestyn häpyhuuliasi. Levitän niitä ja pesemiin erityisen huolella sieltä. En malta olla suutelematta vatsaasi ja liikun siitä alaspäin häpykummulle ja edelleen huulille. Vesi kastelee myös minut ja vähän rauhoittaa kasvavaa kiihkoani. Siirryn pesemään rintojasi, nännit kovettuneena asumieni edessä on todella kiihottavaa. Värähtelet kun näykin nännejäsi, suutelen niitä ja välillä pesen niitä sienellä.

    • Pieni kolmio on minusta tosi kiihottava!
      Entä millaiset rintasi ovat?

      • Vastaus

        Terhakat B..


    • Olipa mukava saada sinulle ihana orgasmi!
      Toivottavasti tehdään sama hyvin pian uudelleen.
      B on suosikkini.
      Joudun poistumaan linjoilta valitettavasti. Palataan
      Juha

      • Vastaus

        Olit ihana Juha! Kiitos raukeasta olotilasta. Tuula


      • megamunaa
        Vastaus kirjoitti:

        Olit ihana Juha! Kiitos raukeasta olotilasta. Tuula

        Mä voisin tulla liukkaille jos olet vielä vailla kunnon paksua kyrpää?


      • Vastaus
        megamunaa kirjoitti:

        Mä voisin tulla liukkaille jos olet vielä vailla kunnon paksua kyrpää?

        Ihanaa varmaan tekisi! T. Tuula


      • megamunaa
        Vastaus kirjoitti:

        Ihanaa varmaan tekisi! T. Tuula

        Kun olet suihkussa aiemman panon jälkeen , voisin yllättää sut takaa päin ...painaisin paksun kullini sinun selkääsi vasten ja hyväilisin sun selkää kullillani ...ottaisit kullistani kiinni ja ohjaisit sen sun pilluusi hieman kumartuen ja kullini liukuu sun pimpissä kuin öljyttynä kun aiemman miehen spermat on siellä liukasteena . Hyväilen sun selkääsi samalla kun nain sua takaa päin kohta puristelen sun rintojasikin suihkun valuessa päällemme kokoajan …...nainti kiihtyy kokoajan kiivaammaksi ja sinä uikutat ja huudat nautinnoista ….saat orkkuja useampiakin ja kohta laukean sun sisään saaden aikaan valtaisan molemminpuolisen nautinnon. Vedän kullini pois pimpistäsi ja lähden pois …..et koskaan saa tietää kuka sun takanasi oli...


      • Vastaus
        megamunaa kirjoitti:

        Kun olet suihkussa aiemman panon jälkeen , voisin yllättää sut takaa päin ...painaisin paksun kullini sinun selkääsi vasten ja hyväilisin sun selkää kullillani ...ottaisit kullistani kiinni ja ohjaisit sen sun pilluusi hieman kumartuen ja kullini liukuu sun pimpissä kuin öljyttynä kun aiemman miehen spermat on siellä liukasteena . Hyväilen sun selkääsi samalla kun nain sua takaa päin kohta puristelen sun rintojasikin suihkun valuessa päällemme kokoajan …...nainti kiihtyy kokoajan kiivaammaksi ja sinä uikutat ja huudat nautinnoista ….saat orkkuja useampiakin ja kohta laukean sun sisään saaden aikaan valtaisan molemminpuolisen nautinnon. Vedän kullini pois pimpistäsi ja lähden pois …..et koskaan saa tietää kuka sun takanasi oli...

        Olet suloinen höpsö.. Kirjoitat yhtä kiihottavasti kuin Juha. Tykkäisin jos naisit minua takaa Aah olen aivan märkä ja kuumana.. saan oikeasti useita orkkuja perä perään ja huudan myös lujaa sekä rimpuilen edes takaisin. EI.. sain orgasmin juuri ja olen töissä.. tuolini meni märäksi kiitos sinun. Olette ihania kaikki saatte minut laukeamaan heti.. olisi ihana jos naisit minua ja purkautuisit, lähtisit en tietäisi kuka olit, olet ihku pakkaus.. Kiitos että otit minut T. Tuula


    • Ole hyvä.
      Otetaan uusiksi pian

      • Vastaus

        Kiitti eilisestä Juha! T. Tuula


    • Kuopijonkolli

      Seuraa vailla viestittelyyn minäkin. Mukava olisi vaihtaa vaikka vähän lämpimämpiäkin viestejä. Ja eihän se tapaaminenkaan ole poissuljettu.
      Kik on käytössä, ja näppärämpi nainen saattaa jo keksiäkin nimimerkkini siellä.

      • Vastaus

        Eikö totta nyt teitä ihania miehiä useampi palstalla. Eilen Juha niin sanotusti otti minut ja sain ihanan! Aika usein viesti rakastelu päättyy tapaamiseen kun molemmat osa puolet alkavat nauttia toisistaan viestien välityksellä. Itselläni useamman vuoden ollut mies jonka kanssa rakastelemme viestien välityksellä, emmekä ole vielä tavanneet. Olemme hulluina toisiimme ja luottamus pelaa molemmin puolin. T Tuula


      • Vaikutat todella ihanalta. Viestittely kyllä mukavasti pohjustaa tapaamista. Ja on varsin kiihottavaa myös itsessään, piristää arkea mukavasti.
        Jos sinulla on kik käytössä, voisi siellä jutella pienemmällä viiveellä. Minut löytää sieltä tällä samalla nimimerkillä...


      • Haluaisin todella päästä maistamaan sinua, ja antaa sinun nauttia...pitäen huolen siitä että saat...myös iham oikeasti siellä ruudun toisella puolella ;)


    • Hei Tuula
      Kiitos vielä itsellesi Tuula, eilinen oli mahtavaa. Haluan nauttia kanssasi lisää pian!
      Työpäivä vähän hidastaa vielä hetken.
      Juha

      • Vastaus

        Haluan sinua myös! Olen illan varattu mutta katsotaan huomenna. Sain äsken mega munaa ja purkauduin ihanasti. Olette ihania kaikki ja aitoja. T. Tuula


      • Päällänni ratsastettiin aamulla, mutta ei se tarkoita etteikö jo tekisi mieli.
        Jos laukesit äsken, olisit jo valmis minulle...
        Laita minulla viestiä, Tuula.


    • Hei Tuula
      Koska taas viestitellään?
      Juha

      • Vastaus

        Olisin valmis jos sinulle sopii Juha!


      • Olen töissä, mutta en anna sen häiritä


      • Tulet minun työpaikalle, päälläsi on vain seksikkäät liivit ja housut. Muut riisuit vessassa pois. Seksikkäitä alusvaatteitasi peittää vain pitkä takki.
        Tuut sisälle huoneeseen, missä teen töitä tietokoneella. Avaat takin, jonka alta paljastuvat punaiset liivit jotka vaivoin peittävät seksikkäät b-kupin rintasi. Stringit ovat niin pienet että ne juuri ja juuri peittävät pienen karvakolmiosi. Jalassasi sinulla on mustat saappaat.
        Tuo näky saa kaluni singahtamaan pystyyn.


      • Vastaus
        jkl71 kirjoitti:

        Olen töissä, mutta en anna sen häiritä

        Olen sängyssä ja kuuntelen rauhallista musiikkia soitettuna.. levitän vartalo öljyä keholleni, samalla fantasioin sinusta vieressäni..


      • Kiireesti laitan oven lukkoon ja punaisen valon päälle. Työkaverini on syömässä ja toivon että myös pysyy siellä. Kiinnijäämisen mahdollisuus tekee tästä vielä kiihottavanpaa. Voisin katsella sinua ikuisuuden mutta kaluni haluaa muuta ja pyrkii ulos housuista. Istut hajareisin päälleni, järjetön kiihko iskee minuun mutta yritän hillitä itseni vielä.


      • Minun on pakko nähdä nuo ihanat rintasi! Huomaan käsieni vapisevan kun riisun takkisi ja liivisi. Pyydän sinua nousemaan sen verran että saan housut jalastasi. Saappaat ovat seksikkäät, haluan että ne jäävät. Kokeilen sormillani sinua, olet aivan märkä ja niin olen minäkin. Ohjaat sykkivän kaluni sisääsi, rintasi ovat juuri sopivalla korkeudella. Pääsen suutelemaan rintojasi sekä ottamaan nännin suuhun.


      • Sinä ohjaat tahtia, välillä kovempaa ja välillä rauhallisemmin. Itse olen niin kiihkossa että haluan vain naida sinua kovaa. Pysähdyt hetkeksi ja otat takkisi taskusta käsiraudat ja sidot käteni selän taakse. Olen nyt sinun armoillasi, sinä määräät. Se kiihottaa vielä lisää. Kiihdytät tahtia, on vaikea olla hiljaa kun tekee mieli huutaa nautinnosta. Kiusoittelen minua ja hidasta tahtia.


      • Vastaus
        jkl71 kirjoitti:

        Minun on pakko nähdä nuo ihanat rintasi! Huomaan käsieni vapisevan kun riisun takkisi ja liivisi. Pyydän sinua nousemaan sen verran että saan housut jalastasi. Saappaat ovat seksikkäät, haluan että ne jäävät. Kokeilen sormillani sinua, olet aivan märkä ja niin olen minäkin. Ohjaat sykkivän kaluni sisääsi, rintasi ovat juuri sopivalla korkeudella. Pääsen suutelemaan rintojasi sekä ottamaan nännin suuhun.

        AIH HUUH ihanaa.. imet hellästi nänniäni ja kalusi sykkii sisälläni ihanasti.. suutelen sun kaulaasi ja käsillä hivelen kaulaasi.. olen aivan märkä ja auki kulta.. nai minua hitaasti ihanaa saada.. tärisen


      • Pyydän sinua ei kun rukoilen sinua naimaan minua kovempaa! Tuntuu että pää räjähtää nautinnosta. Olemme nautinnosta kuin transsissa, ihan sama mitä ympärillä tapahtuu. Sinä kiihdytät taas tahtia ja minä en pysty pidättämään enää kauaa. Sitten se tulee, orgasmi. Niin voimakas että en ole koskaan sellaista saanut. Ja se jatkuu ja jatkuu vaan. Kunnes lopulta rojahdat halaamaan minua molemmat aivan raukeina. Nyt vasta palaa mieleen missä olemme ja karjaisin orgasmin tullessa, toivottavasti kovin moni ei kuullut. Avaat käsiraudat. Pyydän sinua istumaan päälläni vielä hetken, haluan muistaa tämän päivän ikuisesti. Viimein nouset päältäni ja valmistunut kaluni luiskahtaa pois sperman täyttämästä pesästäsi. Puemme vaatteet yllemme ja pyyhimme toistemme kasvoja, koska olemme aivan hikisiä äskeisen panon jäljiltä. Avaan oven ja sinä luikahdat vessaan siistiytymään ja pukemaan. Lähtiessä annat hellän suudelman ja lupaat ettei tämä ollut viimeinen kerta. Uusia jännittäviä paikkoja panemiseen kyllä keksittäisiin. Katson itseäni peilistä, posket punoittavat ja housuissa näkyy märkä tahra jonka peitän puserolla. Työkaveri tulee vasta jonkin ajan kuluttua ja pyytelee anteeksi, mutta minua se ei haitannut!


      • Vastaus
        jkl71 kirjoitti:

        Pyydän sinua ei kun rukoilen sinua naimaan minua kovempaa! Tuntuu että pää räjähtää nautinnosta. Olemme nautinnosta kuin transsissa, ihan sama mitä ympärillä tapahtuu. Sinä kiihdytät taas tahtia ja minä en pysty pidättämään enää kauaa. Sitten se tulee, orgasmi. Niin voimakas että en ole koskaan sellaista saanut. Ja se jatkuu ja jatkuu vaan. Kunnes lopulta rojahdat halaamaan minua molemmat aivan raukeina. Nyt vasta palaa mieleen missä olemme ja karjaisin orgasmin tullessa, toivottavasti kovin moni ei kuullut. Avaat käsiraudat. Pyydän sinua istumaan päälläni vielä hetken, haluan muistaa tämän päivän ikuisesti. Viimein nouset päältäni ja valmistunut kaluni luiskahtaa pois sperman täyttämästä pesästäsi. Puemme vaatteet yllemme ja pyyhimme toistemme kasvoja, koska olemme aivan hikisiä äskeisen panon jäljiltä. Avaan oven ja sinä luikahdat vessaan siistiytymään ja pukemaan. Lähtiessä annat hellän suudelman ja lupaat ettei tämä ollut viimeinen kerta. Uusia jännittäviä paikkoja panemiseen kyllä keksittäisiin. Katson itseäni peilistä, posket punoittavat ja housuissa näkyy märkä tahra jonka peitän puserolla. Työkaveri tulee vasta jonkin ajan kuluttua ja pyytelee anteeksi, mutta minua se ei haitannut!

        Ei voi olla totta että mies pukee sanoiksi ihanan rakastelun.. sain neljä peräkkäistä orgasmia ja huusin täysillä.. olet löytö sinähän särjet minut.. ihana naida miestä päältä välillä niin mieskin voi vaan nautti ja purkautua lopuksi kunnolla yhtä aikaa.. Kiitos kulta hoidosta.. en ota nyt suihkua vaan jatkan töitä kosteana..


    • Androkyyyni

      Sairasta senkin Pervo!

    • rinoner
    • Tuulaa selvästikin halutaan, enkä taida olla ainoa...

      • Vastaus

        Hei! Ihanaa kun ikävä minua.. eilen kiireinen päivä töissä ja tänään teen etä työtä. Tykkään ratsastaa kun siinä voin itse säätää nopeutta ja katsella samalla kun mies nauttii.. yleensä nainen nauttii kun miehet haluaa.. aivan ihana tunne vyöry sisällä.


      • Vastaus kirjoitti:

        Hei! Ihanaa kun ikävä minua.. eilen kiireinen päivä töissä ja tänään teen etä työtä. Tykkään ratsastaa kun siinä voin itse säätää nopeutta ja katsella samalla kun mies nauttii.. yleensä nainen nauttii kun miehet haluaa.. aivan ihana tunne vyöry sisällä.

        Arkikiireet toisinaan hankaloittaa haaveilua itse kullakin.
        Ihanaa, että nautit päällä olemisesta.
        Pidän siitä, että siinä näkee niin hyvin kun nainen (sinä?!) nauttii, ja voi samalla kosketella itseään vapaasti, kaikkialta.
        Etätyö siis tarkoittaa, että voit välillä antaa periksi myös mieliteoille....


      • Vastaus kirjoitti:

        Hei! Ihanaa kun ikävä minua.. eilen kiireinen päivä töissä ja tänään teen etä työtä. Tykkään ratsastaa kun siinä voin itse säätää nopeutta ja katsella samalla kun mies nauttii.. yleensä nainen nauttii kun miehet haluaa.. aivan ihana tunne vyöry sisällä.

        Ja kieltämättä ajatus sinusta saa lämmön leviämään. Se on halua.


      • Vastaus
        Kuopijonkolli kirjoitti:

        Arkikiireet toisinaan hankaloittaa haaveilua itse kullakin.
        Ihanaa, että nautit päällä olemisesta.
        Pidän siitä, että siinä näkee niin hyvin kun nainen (sinä?!) nauttii, ja voi samalla kosketella itseään vapaasti, kaikkialta.
        Etätyö siis tarkoittaa, että voit välillä antaa periksi myös mieliteoille....

        Yritän vastata sinulle kun kirjoittelin juuri Juhan kanssa.. juu etä työ päivänä voin nauttia viesteillä. Tunnutte molemmat ihanilta saatte minut kuumaksi kirjoituksilla tätä menoa halun tavata teidät kesällä jossakin pienellä rannalla..


      • Lämpö leviää täälläkin...sinusta varmasti riittää molemmille...ehkä samaan aikaankin?


      • Vastaus
        Kuopijonkolli kirjoitti:

        Lämpö leviää täälläkin...sinusta varmasti riittää molemmille...ehkä samaan aikaankin?

        Hassua! Mietin juuri sitä samaa.. tehän molemmat rakastelette jo minun kanssani viesteissä.. uskoisin että riittää.. olisin otettu jos molemmat yhdessä kanssani.. tietenkin että teille sopii ja kumpikaan ei mustasukkainen sekä luotatte toisiinne 100% kaikki kolme terveitä silloin jokainen voi nauttia aidosti ilman jälki seuraamuksia.. Olette ihania!


      • Vastaus kirjoitti:

        Hassua! Mietin juuri sitä samaa.. tehän molemmat rakastelette jo minun kanssani viesteissä.. uskoisin että riittää.. olisin otettu jos molemmat yhdessä kanssani.. tietenkin että teille sopii ja kumpikaan ei mustasukkainen sekä luotatte toisiinne 100% kaikki kolme terveitä silloin jokainen voi nauttia aidosti ilman jälki seuraamuksia.. Olette ihania!

        Rietas ajatus, Tuula. Tämä mielikuva saa kaluni jäykistymään hitaasti.


      • Vastaus kirjoitti:

        Hassua! Mietin juuri sitä samaa.. tehän molemmat rakastelette jo minun kanssani viesteissä.. uskoisin että riittää.. olisin otettu jos molemmat yhdessä kanssani.. tietenkin että teille sopii ja kumpikaan ei mustasukkainen sekä luotatte toisiinne 100% kaikki kolme terveitä silloin jokainen voi nauttia aidosti ilman jälki seuraamuksia.. Olette ihania!

        Sitä paitsi varsin mukava tietää, että yrität jatkaa siellä töidesi kanssa, neljästi lauenneena, valuvan märkänä...


      • Vastaus
        Kuopijonkolli kirjoitti:

        Sitä paitsi varsin mukava tietää, että yrität jatkaa siellä töidesi kanssa, neljästi lauenneena, valuvan märkänä...

        Ihana jatkaa töitä.. moni mies joka rakastellut kanssani on aivan ihmeissään miten nainen voi saada orgasmeja perä jälkeen.. olen miettinyt joskus ja tullut tulokseen että olen henkisesti ja fyysisesti aidosti mukana. Muutamia kertoja rakastellessa olen menettänyt hetkeksi tajuntani juuri rajujen purkauksien takia, yleensä kerron sen miehelle jos eka kertaa kanssani niin ei pelästy, silti voi yhdyntää jatkaa kun pitää huolen hapen saannista eikä laske putoamaan esim. sängyltä.


      • Vastaus kirjoitti:

        Ihana jatkaa töitä.. moni mies joka rakastellut kanssani on aivan ihmeissään miten nainen voi saada orgasmeja perä jälkeen.. olen miettinyt joskus ja tullut tulokseen että olen henkisesti ja fyysisesti aidosti mukana. Muutamia kertoja rakastellessa olen menettänyt hetkeksi tajuntani juuri rajujen purkauksien takia, yleensä kerron sen miehelle jos eka kertaa kanssani niin ei pelästy, silti voi yhdyntää jatkaa kun pitää huolen hapen saannista eikä laske putoamaan esim. sängyltä.

        Eli sinut voi kirjaimellisesti naida tajuttomaksi. Upeaa!
        Olisi varmasti ihanaa ottaa sinut takaa, ja jatkaa kunnes menetät tajusi...ja jatkaa yhä rajummin loppuun asti. Ehkä jopa piukkaan peppuusi siirtyen...

        Mutta tuo taipumuksesi saada useampi orgasmi peräkkäin on niin ihanaa. Kokemukseni seksistä sarjalaukeavan naisen kanssa ovat hyvin kiihottavia.


      • Vastaus
        Kuopijonkolli kirjoitti:

        Eli sinut voi kirjaimellisesti naida tajuttomaksi. Upeaa!
        Olisi varmasti ihanaa ottaa sinut takaa, ja jatkaa kunnes menetät tajusi...ja jatkaa yhä rajummin loppuun asti. Ehkä jopa piukkaan peppuusi siirtyen...

        Mutta tuo taipumuksesi saada useampi orgasmi peräkkäin on niin ihanaa. Kokemukseni seksistä sarjalaukeavan naisen kanssa ovat hyvin kiihottavia.

        Olet ihana! Noinkin voi sanoa "tajuttomaksi" oikeasti. Olen käynyt tutkimuksissa vuosia sitten eikä mitään löytynyt, kuulemma orgasmivaiheessa aivon sähkökenttä reakoi rajusti. Siitä onkin tullut minun " tavara merkki" monelle miehelle, aluksi pelkäsin laueta aidosti nyt tykkään jopa itse pienestä unesta. Tykkään jos otat takaa kunnolla ja voit siirtyä.. jos halut. Hyvää viikon loppua sinulle ja ajatuksillesi T.Tuula


      • Vastaus kirjoitti:

        Olet ihana! Noinkin voi sanoa "tajuttomaksi" oikeasti. Olen käynyt tutkimuksissa vuosia sitten eikä mitään löytynyt, kuulemma orgasmivaiheessa aivon sähkökenttä reakoi rajusti. Siitä onkin tullut minun " tavara merkki" monelle miehelle, aluksi pelkäsin laueta aidosti nyt tykkään jopa itse pienestä unesta. Tykkään jos otat takaa kunnolla ja voit siirtyä.. jos halut. Hyvää viikon loppua sinulle ja ajatuksillesi T.Tuula

        Kuin myös sinulle. Ihanaa, että annat minun vaihtaa sinne, jos haluan...
        Olet ajatuksissani, usko pois.


      • Vastaus
        Kuopijonkolli kirjoitti:

        Kuin myös sinulle. Ihanaa, että annat minun vaihtaa sinne, jos haluan...
        Olet ajatuksissani, usko pois.

        Hyvää alkanutta viikkoa sinulle! Mietin sinua ja alkoi tehdä mieli.. kahville.. T. TuulaV


    • Metallimies41

      Niin minäkin! ❤

    • Nostetaanpa tätä. Eli viestittelyseuraa kaivataan edelleen. Ehkä myös jotain muutakin...

    • Hei Tuula
      Oletko koska linjoilla?
      T: Juha

      • Vastaus

        Hei Juha! Voisin olla klo 18.00 jälkeen jos vieraat lähteneet. Tekeekö sinullakin mieli.. T. Tuula


    • Kyllä tekee mieli! Illalla jatketaan...
      T: Juha

      • Vastaus

        Olet ihana! Odotan iltaa..
        T. Tuula


      • Vastaus

        Laitoin tuikut palaa ja ihanaa musiikkia vain sinä puutut.. ottaisitko minut kunnolla.. olen sen tarpeessa juuri nyt..


    • Olet tilannut minut hierojaksi kotiisi. Vieraat jäävät olohuoneeseen odottamaan. Sinulla on hierontapöytä valmiina joten minä tuon vain itseni ja hierontaöljyä.
      Minä laitan kaikki valmiiksi ja sillä välin sinä riisuudut.
      Käännän katseeni, minun on pakko nähdä sinun upea vartalosi. Enää hetki niin näen tuon kaipaamani vartalon.

      • Vastaus

        Näen silmistäsi että tykkäät vartalostani olen täysin valmis käsittelyysi.. samalla katson sinun housun etumusta joka koholla vain minulle..


    • Tiedät minun katsovan ja se kiihottaa sinua. Avaat hameesi ja näytät minulle yllätyksesi, ei alushousuja. Kullini räjähtää sellaiseen seisokkiin että sattuu. Minulla on jalassa vain kevyet puuvillahousut, jotka eivät peitä pullottavaa etumustani. Käännät selän minulle, annat siis minun ottaa rintaliivisi pois.
      Nouset hierontapöydälle ja minä laitan lämpöisen peiton sinulle jalkojen suojaksi.
      Olen jo niin kiihkossa että kaadan hierontaöljyä aivan liian paljon, nolostuneena pyydän anteeksi ja pyyhin enimmät pois.

      • Vastaus

        Kulta olet ihana ja näen sinun jäykän kalusi ja haluan sen sisääni kohta.. AAH ihana öljy vartalollani saa minut tolaltani.. rintani kovettuvat äärimmilleen.. olen kiihottunut juuri nyt.. aivan märkänä ja hengitys raskasta.. painoin juuri värisevän sauvan sisääni.. Ei minä saan heti.. nyt tulee kulta tärisen.. ihanaa


    • Pitkillä vedoilla hieron sinun selkääsi ja tahallani hipaisen rintojasi sivuilta alaspäin mennessä. Kuulen sinun huikaisevan, josta saan lisää intoa. Nopeasti hieron niskasi ja hartiasi, haluan pian päästä hieromaan sinua muualta. Siirrän pyyhkeen ylävartalon suojaksi ja kosken sinun pakaroitasi vahvoilla käsilläsi. Nyt en enää hipaise vaan sormeni käy sisälläsi joka kierroksella. Liikahdat ja sanot minulle yhden sanan, lisää. Tästä rohkaistuneena pyörittelen sormeani myös peppureiälläsi. Hätkähdät hiukan kun työnnän öljyttyä sormeani peppureikääsi sisälle. Jatkan siitä huolimatta.

    • Hiiteen koko hieronta, en pysty enää pidättelemään! Käännän sinut selällesi, laitan jalat koukkuun ja suutelen itseni jalkojasi pitkin kohti tuota niin kiihottavaa karvakolmiota. Sisäreisien kohdalla huokaiset ja pyydät minua tulemaan sisällesi. Haluan vielä hetken pitkittää nautintoa. Olet aivan märkänä, kun nuolen häpyhuuliasi. Katson sinua kun selkäsi menee kaarelle nautinnosta ja näen samalla nuo niin suuresti rakastamani rintasi.
      Nyt haluan sisälläsi, nousen päällesi ja työnnyn rajusti sisääsi.

      • Vastaus

        Rakas nai minua kunnolla olen odottanut sitä.. ihana kova ja sykkivä kulli tunnen sen.. pane rajusti aah nyt Juha räjähdän sinulle.. ei puhelin tippui sängystä ja minä pyörin edestakaisin orgasmin voimasta.. kiitos olet löytö


      • Vastaus

        Kiiti Juha! Olet uskomaton mies ja saat minut otettua oikeasti viesteillä josta tykkään minäkin. Olisin valmis kesällä rakastelee kanssasi jossakin rannalla jos sinulle sopii.. pystyt avoimesti olemaan kanssani ei suljetulla sivustolla, tiedän silloin mies on aito sekä rehti.


    • Olemme molemmat aivan märkiä ja liukkaita omista nesteistä sekä hierontaöljystä. Kalu meinaa luiskahtaa ulos, mutta keskityn työntämään kaluni mahdollisimman syvälle sinuun. Saat orgasmin, mutta haluat lisää. Käännymme kyljelle ja nostan jalkaasi. Kiusaan sinua kalullani kutittamalla sillä sinun häpyhuuliasi. Rukoilet, tule sisälleni ja sen teen. Irstas litinä kuuluu jokaisella työnnöllä. Haluan sinua vielä myös takaapäin. Käännän sinut kontillesi ja ilman mitään leikkiä työnnän kaluni sisääsi. Peppureikäsi on houkuttelevana edessäni, Pyöritän sormeani aukollasi ja päätän että joskus haluan työntää kaluni myös sinne. Tahti kiihtyy ja kovenee vaan, saat orgasmin mutta saat sanottua minulle että älä lopeta. Minäkin alan tuntea orgasmin tulon, otan sinua kyljistä kiinni ja työnnyn pohjaan asti. Sitten lähtee sellainen lasti spermaa kovalla voimalla, joka loputtuaan kaataa minut päällesi raukeana. Nousen pois päältäsi vapisevin jaloin. Sanon sinulle että hieronta jäi kesken ja uusi aika täytyy varata mahdollisimman pian. Sinä pysy päällesi ja palaat vieraitten luokse ja minä kokoan tavarat ja lähden. Mennessäni mietin mitähän seuraavaksi keksimme?

      • Vastaus

        Sain kolmannen rajun orgasmin sinulle kulta.. mitä seuraavaksi.. hyvää yötä söpöliini! T. Tuula


    • Hyvää yötä, odotan sitä kesää malttamattomana!

      • Vastaus

        Kiitos eilisestä Juha! Ihana olla töissä taas.. odottaa kesää ja aurinkoa! Ps. Tilasin netin kautta ihania alus asuja ja mini hameita kesäksi..


    • Kiitos itsellesi Tuula.
      Odotan kovasti että näen alusasut sekä minihameet ja että saan riisua ne päältäsi!

      • Vastaus

        Odotan sitä.. hametta voi myös käyttää.. edessä ja takana soljet jotka voi avata.. tulin juuri kotia ja lähden lenkille aivan kohta. T. Tuula


    • Hei Tuula
      Oletko tänään illalla seitsemän jälkeen vapaa?
      Juha

      • Vastaus

        Hei Juha! Valitettavasti tänään meillä naisten jumppa ja menemme sen jälkeen syömään yhdessä. Olen juuri nyt kotona ja leipomassa pullia ja laitan uudet verhot kesäksi. Tekisi kyllä mieli sinun kanssa viestitellä ja rentoutua.. kävin aamulla laitattaa uudet kynnet kaksi väriset.


    • Hei Tuula
      Oletko tänään tai huomenna vapaa?
      Minulle sopii tänään vasta kymmenen aikaan, mutta huomenna iltapäivästä lähtien.
      Juha

    • Hei Tuula
      Oletko mitenkä tällä viikolla vapaa?
      Juha

      • Vastaus

        Hei Juha! Kiireinen viikko olen juuri ruoka tunnilla klo 14.00 saakka jos sinulla aikaa.. T. Tuula


    • Hei Tuula.
      Missasin sinun viesti, työ haittaa!
      Koska uusi yritys?
      Juha

    • Hei Tuula.
      Kiireinen viikko takana?!
      Ehditkö viestiä, voisin rentouttaa sinua!
      Juha

    • Hei Tuula
      Kaipailen täällä seuraasi.
      Milloin se onnistuisi?
      Juha

      • Vastaus

        Hei Juha!
        Olin lomalla etelässä nyt takaisin palannut arkeen.
        Oletko nyt vapaalla? T. Tuula


    • Hei Tuula
      Toivottavasti oli hyvä loma!
      Nyt olen vapaalla
      Juha

    • Hei Tuula
      Eilen ei onnistunut, miten tänään?
      Juha

    • Hei Tuula
      Täällä sinua kaipailen! Milloin sinulle sopisi?
      Juha

      • Vastaus

        Hei Juha! Oletko juuri nyt kuulolla? T. Tuula


      • Vastaus kirjoitti:

        Hei Juha! Oletko juuri nyt kuulolla? T. Tuula

        Nyt on paha paikka, klo kuuden jälkeen olen vapaa. Toivottavasti sinäkin!?


      • Vastaus
        jkl71 kirjoitti:

        Nyt on paha paikka, klo kuuden jälkeen olen vapaa. Toivottavasti sinäkin!?

        Yritän järjestää.. tekee mieli..


      • Vastaus kirjoitti:

        Yritän järjestää.. tekee mieli..

        Nyt olen linjoilla, odotan malttamattomana!


      • Anonyymi
        jkl71 kirjoitti:

        Nyt olen linjoilla, odotan malttamattomana!

        Huomenta Juha! Ollut vähän surua lähi piirissä ja pitänyt käsitellä asiat loppuun henkisesti. Elämä jatkuu.. pitää nauttia siitä täysillä kun vielä pystyy siihen.. oletko kuulolla illalla olisin valmis.. T. Tuula


    • Ikävä kuulla. Toivottavasti voit jo paremmin!
      Olen illalla kuulolla, jos vaan sinä jaksat

      • Anonyymi

        Hei Juha! Tulin juuri takapihalta aurinkoa ottamasta ja mietin sinua kun aurinko lämmitti.. ota minut kunnolla olen sen tarpeessa..


    • Hei Tuula. Kumpa näkisin kuinka aurinko on lämmittänyt ihanaa vartaloasi! Tässä tulee. Juha
      On kesä, olemme mökillä kahden. Siinä ympäristössä on aina ollut jotain eroottista ja niin nytkin. Lisäksi emme ole nähneet vähään aikaan, joten ei ihme että panettaa. Sinulla on ylläsi bikinit, jotka tuovat sinun upeat muotosi ihanasti esille. Viekottelevasta katseestasi näen että tiedät minun haluavan ottaa sinut kunnolla. Mökki on rauhallisessa paikassa järven rannalla, mutta melko lähellä on muutama soutuvene kiinnitettynä. Kiinnijäämisen mahdollisuus lisää vain jännitystä!

    • Levität viltin terassille ja sanot minulle että tule tänne. Haluan sinua niin että kalu ponnahtaa heti valmiiksi. Haluan kuitenkin ottaa sinut nurmikolla paljaan taivaan alla ilman mitään suojaa tai vilttiä. Niinpä otan sortsit jalasta, heitän ne pois ja sanon että tule sinä tänne. Tunnen olevani maailman onnekkain ihminen kun tuollainen seksikäs nainen kävelee luokseni! Matkalla heität pois bikinit päältäsi. Tulet viereeni ja suutelemme kiihkeästi ja seisova kaluni sykkii sinua vasten mikä naurattaa meitä molempia. Menet selällesi ja osoitat sormellasi kaunista vittuasi. Otan kiinni jaloistasi ja nuolen sinua aloittaen varpaista edeten sisäreisien. Näen jo edessäni ihanan karvakolmiosi, mutta siirryn ensin toiseen jalkaan. Lopulta nuolaisen pitkän nuolaisun läpi sinun häpyhuulien.

    • Voi että olen kaivannut tätä. Tykkään niin paljon nuolla sinua. Levitän sormillani häpyhuuliasi, jotta pääsen syvemmälle. Saat ensimmäisen orgasmin, joka vaan saa minuun lisää intoa. Nostan itseäni jalkovälistäsi jotta pääsen maistamaan ihania rintojasi. Nuolen rintojasi, imen ja puren nännejäsi ja hetken päästä vartalosi jännittyy kaarelle ja saat jo toisen orkun.

    • Nyt haluan panna sinua lujaa. Käännän sinut kontillesi ja survaisen kaluni sisääsi. Olet aivan märkänä ja joka työnnöllä litinä vaan kuuluu. Olen näköjään vähän herkillä, koska tunnen jo orkun olevan tulossa. En halua kuitenkaan tulla vielä, vedän kalun pois ja käännän sinut kyljellesi, nostan jalkaasi ja ohjaan kaluni sisääsi. Huokaiset nautinnosta ja pyydät minua naimaan kovempaa. Lantioni vatkaa kuin viimeistä päivää ja jossakin vaiheessa saat uuden orgasmin. Tämä on kuitenkin vähän huono asento, koska haluan naida sinua niin että kalu menee mahdollisimman syvälle.

    • Menet selällesi ja ohjaat kaluni sisääsi. Työnnän niin pohjaan kuin pystyn. Tätä jatkamme niin että ajantaju häviää. Älä tule vielä, haluan ratsastaa päälläsi sanot. Äkkiä menen selälleni ja sinä tulet päälleni. Olemme niin märkiä, että kalu uppoaa helposti sisääsi. Ohjaat tahtia, välillä kovempaa ja välillä rauhallisemmin. Lantionpohjan lihaksillasi puristat kaluani, se saa minut ihan hulluksi. Käsilläni puristan rintojasi kun kiihdytät tahtia. En enää pysty pidättämään, nyt tulee huudan ja samalla sperma lähtee hirvittävällä vauhdilla. Nouset päältäni ja tulet viereeni makaamaan. Alapääni on aivan hellänä sanot ja annat suukon kalulleni. Niin olen minäkin hellänä sanon hymyillen. Mennään naku-uinnille ja sen jälkeen haluan tutustua sinun anaaliin paremmin....

      • Anonyymi

        Olet rakas Juha! Eilen tuli vieraita jotka jäivät yöksi nyt lueskelin sun kirjoituksia. Olen kulta lauennut jo neljästi Aah.. onko sinun laisia olemassakaan.. milloin nähdään saat minut aitona ja minä sinut..


    • Anonyymi

      Mukavaa, että kirjoitukseni kelpaavat. Sinun kanssa on kivaa kirjoitella!
      Ja kyllä minä olemassa olen ihan oikeasti. Vaikka ihan tavallinen mies vaan.
      Nähdään vaan, minä haluan nähdä aidon sinut ja joku housuissani myös haluaa!
      T: Juha

    • Hei Tuula
      Koska osuisimme yhtäaikaa linjoille?
      Olisko jo aika viestitellä jossain muualla, kun tässä avoimella keskustelupalstalla! Kyllästyttää nuo "löylykauhaviestit" viisi sinun viestin ja neljä minun viestin jälkeen.
      T: Juha

      • Anonyymi

        Älä anna häiritä sen koska minua ainakin kiihottaa on miehiä jotka tyydyttää itseään ja nauttii siitä... suodaan heille siihen mahdollisuus..


    • Ok, sovitaan niin . Yritän olla välittämättä niistä

    • Hei Tuula
      Oletko tänään vapaa?
      T: Juha

    • Hei Tuula
      Oletko vielä täällä?
      Juha

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe