Onko huittisten paras kodinkoneliike?
Gigantti??
31
474
Vastaukset
- Stockmann
On on. Mutta gigantti jos haluat huonon. Valitse kunnon valinta.
- Liikekeskus-Gigantti
Miten tuo G-tönö voi pysyä vuodesta toiseen pystyssä tossa savipellon laidalla? Yksinään, ilman mitään muita kauppoja ympärillä. Luulis että on aika ohkaiset asiakasvirrat, kun on vaan tuo yksi pieni puoti.
Mutta ehkä siellä sisällä käy aikamoinen asiakkaiden kuhina, vaikka ei sitä päälle näykään. Ehkä ne tulee jalkaisin tai taksikyydeillä paikalle, kun ei ole yhtään autoja koskaan parkkipaikalla. - Katleena67
Lähdeniemellä eli veikon koneessa paras asiakaspalvelu. Asioidaan kuin vanhojen ystävien kesken.
- ostettiin_gigantista_net
Jahas, mä en kyllä tuon kaupan ovia enää avaa. Oltiin vaimon kanssa uutta liettä ostamassa ja kolmesta myyjästä kukaan ei ehtinyt puolen tunnin aikana niitä meille esittelemään. Oli tärkeää keskustelua jostain puhelimesta tiskin luona.
- Vasaramäki
Panes uudestaan alusta. Meni ohitte.
- Kiantti
Siellä on kuulemma maanalainen parkkihalli,missä asiakkaat saavat pysäköidä. Näin uimahallin saunalla kerrottiin..
- oivoisentään
Kyllä täällä on ihan hyvät kodinkoneliikkeet, jokaisessa on asiallinen palvelu ja tuotteita monia tarjolla. Itse olen asioinut kaikissa ja saanut mitä olen tarvinnutkin, ei ole tarvinnut lähteä muualle ostoksille. Vielä sekin on hyvä asia, että jää nekin eurot omalle paikkakunnalle, vaikka sehän ei jokusille merkitse mitään. Sitten vaan ihmetellään kun kylä autioituu ja tyhjenee liikkeistä.
- Tottelevainen_
Meille Huittisten Gigantista annettiin hyvä neuvo kun mentiin jääkaappipakastinta ostamaan, "menkää ostamaan Porin Gigantista". Hyvä neuvo ja lisäsi varmasti paikkakunnan kivijalkamyymälöiden myyntiä.
- PympyOnAsiakaspalvelija
Gigantti on ihan jees, samoin Löhdenniemi.
Erittäin hyvä palvelu molemmissa!
Aikoinani kävin paljon myös Sähköhallilla. - anonyymijki
Muutaman kerran kävin ja se riitti. Gigantin ovea en huittisissa enää aukaise. Palvelu oli ylimielistä ja röyhkeää. Myyjä kinasteli selvästä asiasta ja kun huomasi virheensä, niin ei edes pahoitellut asiaa.
- Traastuit
Kaikki on ihan hyviä, Gigantti, Veikon Kone ja Euronics.
Ei tarvi muualle lähteä, paitsi jos satakuntalainen kateus ja kyttäys velvoittaa.- oivoisentään
Samaa mieltä siis siitä, että hyviä ovat kyseiset kaupat. Koneita saa ja toki jokainen kehuu myymäänsä merkkiä, mutta se kuuluu asiaan. Kaikista saa asiantuntevaa opastustakin vielä lisäksi. Mutta sitten se kateus, täällä kun olen huomannut, että sitä piisaa. Ettei vaan kukaan pääse rikastuun, niin viedäänkin ne rahat toiseen kaupunkiin. Luulisi olevan päinvastoin, että koitettaiskin jättää ne eurot tänne kotikylään ja samalla edistettäis kauppojen pystyssä pysyvyyttä.
- Oivoivoivoi
oivoisentään kirjoitti:
Samaa mieltä siis siitä, että hyviä ovat kyseiset kaupat. Koneita saa ja toki jokainen kehuu myymäänsä merkkiä, mutta se kuuluu asiaan. Kaikista saa asiantuntevaa opastustakin vielä lisäksi. Mutta sitten se kateus, täällä kun olen huomannut, että sitä piisaa. Ettei vaan kukaan pääse rikastuun, niin viedäänkin ne rahat toiseen kaupunkiin. Luulisi olevan päinvastoin, että koitettaiskin jättää ne eurot tänne kotikylään ja samalla edistettäis kauppojen pystyssä pysyvyyttä.
Kateus ja huono palvelukokemus ei liity toisiinsa. Itse käyn Euronics liikkeessä mutta en Gigantissa ihan kokemani perusteella. Veikon Koneessa palvelu ihan tyydyttävä.
- Niinhänse
Ei ole Gigantti paras, mutta Euronics on. Veikon koneeseen vaan, jos henkeä viedään.
- Mid
Gigantin eräs "henkilö", vinoilee asiakkaille ja kohtelee ylimielisesti. Aina haluaa päästä servaamaan, tai jollain tapaa osoittamaan oma erinomaisuutensa. Tuntuu että sinne pitäisi mennä lakki kourassa, ja pahoitella ensin olemassaoloaan, sekä anoa että voisiko myyjä suvaita minun tulla ostoksille.
- oivoisentään
Ilmeisesti käyt siellä hyvinkin usein, koska kokemuksia tuntuu olevan sinulla useita. Jos se sama myyjä aina, käyttäytyy noin.
- Anonyymi
Servaamaan eli palvelemaan? No eipä ole moista myymälää ollutkaan enää vähään aikaan Huittisissa!
- Skeksi
Erinomaisuus on erinomainen ominaisuus. Anoa pitää saadakseen. Kilkuttavalle avataan.
- eiaikaamoiseen
nuoriso notkuu aabeeceellä vanhukset lautturin ja äsmarketin penkeillä ja jotkut notkuu gigantissa huvinsa kullakin.
- asiakastuorahhaa
Mulle tullut sellainen käsitys, että eivät tämmöisiä vanhempia naishankilöitä välitä palvella. Ensimmäisellä kerralla kyllästyin liikkeessä hortoiluun, joten poistuin. Asiakkaiden lukumäärän perusteella olisin kuvitellut, että joku olisi ehtinyt palveleen.
No toisen kerran piti poiketa, sillä en löytänyt paikkakunnan muista liikkeistä vakumikonetta. Mutta sama peli jatkui, ketään ei kiinnostanut. Puhelimeni kuitenkin soi, ja kerroin soittajalle olevani Gigantissa. Mutta että kohta poistun, kun ketään ei kiinnosta kaupanteko. Puhuin sen verran isolla äänellä, että jo kiirhehti myyjä minua kohti ja kaupat tuli tehtyä.
Äärimmäisessä "hädässä" käytän heidän palveluitaan...jos siloinkaan... - Vampulan-rouva
Tämä meijän kylän tyttö, Saarikko, Sote-kiihkoilija, eihän sitä ole tunnistanut kovinkaan täysjärkiseksi enää pitkään aikaan.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/saarikko-esittaa-selvitysta-imaamikoulutuksesta-6.3.44894.ae8f177ad6
Joku paikka päässä on hurahtanut, ja jo kauan, kauana aikaa sitten. On kepulainen päästrategi Sotessa sitten kuitenkin.- multatulijo-sote
Niin on. Sipilä on vastuuton vastuumies. Ongelmat kasataan mutta mitään ei myönnetä eikä korjata.
Kun kylän annukka sitten soittaa eläkeläispäättäjänä että tarvitsen peitetarinan ja julkisuussuojan niin kyllä se siitä. - Heikot-eväät
Kepulaisilla ei oikein nämä "kärkihankkeet" tunnu olevan hanskassa, vaikka kärkihankkeita höpötettiin kaikissa Sipilän vaalipaneeleissa.
Kaikki kärkihankkeisiin myönnetyt rahat tietenkin saatiin kulutettua. Mutta valmista tuli todella vähän, tai sitten ei tullut yhtään mitään. https://stm.fi/hankkeiden-tuloksia
- ihmettelen_hirveesti
Miten nämä kolme viimeistä kommenttia liittyy Giganttiin????????????
- oivoisentään
Näillä sivuilla ei ole vissiin täyspäiset liikkeellä, osaavat sekoittaa kaikki asiat. Ei voi käsittää.
- Jankuttaja-kyselijät
Täällä on taas pelkät kyselijät liikkeellä. Tuokin sama naispuolinen kyselijä kyselee monella palstalla, että kuinka tämä ja tämä asia liittyy Huittisiin.
Koko ajan sille naiselle pitää olla jonkun selostamassa, että sekin on kuitenkin ihan tavallista asiaa monelle huittislaiselle töissä ja vapaa-ajalla.
Saisi nuo jatkuvat kyselijät itsekin kirjoittaa jotakin avauksia tai omia kommentteja tänne palstoille. Mutat ei ne osaa muuta kuin kysellä tuota samaa typerää jankutustansa. Omia ajatuksia kerrottavaksi ei ole tuollakaan naisella yhtään.
- Varrellavirran
Herkullinen kermaperäperunaloora aromipesään, annetaan hautua tunnin ja risat, verhoillaan, ei sinappihuntuun.
Nautiskellaan vaaleja odotellessa. Piiitkään veteen. Perinneruoka kerran viikkoon on hyvä. Takaan. - Anonyymi
Hesarissa oli artikkeli Gigantista:
84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteeksi?”
Iäkkäälle naiselle kaupattiin Gigantin myymälässä kaksi kallista sopimusta, joihin hänelle kirjattiin tekaistu sähköpostiosoite. Kilpailu- ja kuluttajavirasto kertoi äskettäin saaneensa palautetta kodinelektroniikkaketjun asiakaspalvelun puutteista.
Ei mitään moraalia Gigantissa, tulevaisuudessa jätän väliin.- Anonyymi
Ajatteleppa jos lietevaunukauppaan menee ostamaan poistoputken klemmaria ja ostaakin uuden livakan!
- Anonyymi
Gigantin entinen omistaja yrittää paikata talouttaan . ryhtymällä taksiyrittäjäksi.
- Anonyymi
Gigantti on norjalaisten turskansyöjien omistama kusetusfirma. Samanlaisia ulkomaisia kusetukseen keskittyneitä kauppaketjuja on meillä jo useita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987