Onko normaaleja oireita?

n18

Taustatietoina: oon 18v, ja mulla on käytännössä säännölliset, "normaalit" kuukautiset, pääsääntöisesti ollut aina samankaltaiset ja vahvuiset oireet ennen kuukautisia ja niiden alettua.
Yleensä mulla on ollut kaikkein voimakkaimpia vatsa-, selkä- ja lihaskipuja 1-2 ensimmäisinä vuotopäivinä, mutta nekin on tasaantunut kahden buranan avulla, eli ei ole koskaan tarvinnut jättää menemättä kouluun/töihin/sovittuun menoon kuukautisten takia.

Kuitenkin nyt viimeisimpinä kuukautisina nämä samat oireen on lyönyt päälle varmaan 10x voimakkaampana. Lisäksi oksetusta, jalat ei meinaa kantaa kun lihaksia särkee ja tärisyttää niin paljon, pakottava tarve päästä jatkuvasti vessaan, huimausta, sekä yhtäkkinen hikoilu, jonka seurauksena pakko heittää paita pois, jota taas seurasi palelu ja "tärinähorkka". Vähän niin kuin voimakas influenssa lihassärkyineen ja 40 asteen kuume lyönnyt päälle.

Omituista tässä oli vielä se, että se iski aivan yhtäkkiä päälle täydellä voimalla, ja loppui aivan yhtä yllättäen ja nopeasti muutaman tunnin päästä. Sama toistui seuraavana päivänä.

Onko tää ihan normaalia, vai pitäisikö tässä käydä lääkäriä jututtamassa että mitä ihmettä?

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
        Tampere
        273
        5112
      2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
        Ikävä
        51
        4117
      3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
        Puolanka
        93
        3609
      4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
        Puolanka
        50
        2709
      5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
        Ikävä
        46
        1863
      6. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
        Ikävä
        19
        1847
      7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
        Ikävä
        105
        1697
      8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
        Ikävä
        98
        1491
      9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
        Ikävä
        71
        1085
      10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
        Maailman menoa
        146
        1063
      Aihe