Taustatietoina: oon 18v, ja mulla on käytännössä säännölliset, "normaalit" kuukautiset, pääsääntöisesti ollut aina samankaltaiset ja vahvuiset oireet ennen kuukautisia ja niiden alettua.
Yleensä mulla on ollut kaikkein voimakkaimpia vatsa-, selkä- ja lihaskipuja 1-2 ensimmäisinä vuotopäivinä, mutta nekin on tasaantunut kahden buranan avulla, eli ei ole koskaan tarvinnut jättää menemättä kouluun/töihin/sovittuun menoon kuukautisten takia.
Kuitenkin nyt viimeisimpinä kuukautisina nämä samat oireen on lyönyt päälle varmaan 10x voimakkaampana. Lisäksi oksetusta, jalat ei meinaa kantaa kun lihaksia särkee ja tärisyttää niin paljon, pakottava tarve päästä jatkuvasti vessaan, huimausta, sekä yhtäkkinen hikoilu, jonka seurauksena pakko heittää paita pois, jota taas seurasi palelu ja "tärinähorkka". Vähän niin kuin voimakas influenssa lihassärkyineen ja 40 asteen kuume lyönnyt päälle.
Omituista tässä oli vielä se, että se iski aivan yhtäkkiä päälle täydellä voimalla, ja loppui aivan yhtä yllättäen ja nopeasti muutaman tunnin päästä. Sama toistui seuraavana päivänä.
Onko tää ihan normaalia, vai pitäisikö tässä käydä lääkäriä jututtamassa että mitä ihmettä?
Onko normaaleja oireita?
n18
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022242
- 1291418
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231400Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291338- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371068- 89985
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56934- 122811
- 82796