Muita zoofiileja?

Ymmärrän

Terve!

Olen noin kolmekymppinen mies ja kysyisin varsin arkaluontoisesta aiheesta...
Olen joutunut tunnustamaan olevani zoofiili. En tietenkään hyväksy eläimen satuttamista missään olosuhteissa! Rakastan koiria hyvin paljon.

Tunnen olevani taipumusteni tähden, joita olen hävennyt koko elämäni, yksin.

Onko Seinäjoella päin mitään yhteisöjä. Kaipaan katkerasti yhteyttä muihin, jotka elävät zoofiileina. Olennaisinta on se, että minä en halveksi tai naura heille. En varmasti!
Ymmärrän, sillä minulla ei ole ketään muita kuin tuo on koira, jota rakastan koko sydämmestäni ja pidän siitä hyvää huolta. 40 kiloinen sekarotuinen. Olen menossa seksuaaliterapiaan saamaan apua omaan zoofiliaani.

Taipumukseni johtuu lapsesta asti koetuista asioista. Ympärilläni on ollut surkeita ihmisiä. Usko ihmisyyteen on hukkunut jo lapsena, ja siksi koirani on kaikki mitä minulla on. Ainoa joka ei hylkää ja puukota selkään.

Jos on jotakin suljettuja yhteisöjä, niin minuun voi ottaa yhteyttä väliaikaiseen sähköpostiosoitteeseen: [email protected]

Haluaisin tavata ihmisten kanssa jotka ovat myös zoofiileja, en itse harrasta seksiä eläimen kanssa, mutta en halveksi zoofiileja, kun olen itse sellainen. Rakastan heitä!

Varmasti vaikea ymmärrätää. En hyväksy eläimiinsekaantumista, mutta kaipaan tavata ihmisiä joilla on sama taipumus kuin minulla. En ole koskaan osannut puhua kanssaihmisteni kanssa normaalisti.

Koirat ovat minulle tärkeitä Kissat myös.

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän

Voi kommenttikenttäänkin viestejä jättää.
      Eikö tosiaan ole muita zoofiileja?

• Ymmärrän

Suljen sähköpostin nyt. Asia hoitui.

• Anonyymi

Moi! Mäkin oon zoofiili! Siis oon luullut että oon melkein ainoo ja mua harmittaa tää huono julkisuus ja kaikki väärinkäsitykset ja ennakkoluulot 😔 Ja en ymmärrä tätä vihaa!! Me zoofiilit ollaan tavallisia ihmisiä ja zoofiiliys on vaan suuntautuminen. Ja sori ku tulin myöhässä. (Oon alaikäinen ja mul saattaa olla kirjoitusvirheitä) (Siis esim sellasii virheitä että ei ole pilkkua vaikka pitäisi olla)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 151
      3871
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      88
      3282
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      86
      2668
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      259
      2442
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2256
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      99
      1905
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      999
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      988
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      869
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      820
    Aihe