Viime viikonloppuna tuli vierailtua Pub Puutteessa. Valomerkin jälkeen hyppäsin Tyrnävälle menevään taksiin, kahden naisen kanssa. Naiset nousivat pari kilsaa ennen minua pois. Kuski meinasi periä maksetun matkan toiseen kertaan samalla aloitustaksalla, vaikka matkaa oli pari kilometria. Havahduin tästä ja huomautin kuljettajalle, että maksu on menossa kahteen kertaan.
Tähän kuski kiivastuneena sanoi, että "jos neidillä ei löydy rahaa matkan verran, niin voimme hoitaa maksun myös takapenkin puolella". Olin aivan pöyristynyt tämmöisestä härskistä ehdottelusta, ammattiautoilijan oletin olevan asiallinen asiakaspalvelija. Maksoin pyydetyn mukaisen tuplamaksun ja nousin kiireen vilkkaa autosta ulos. Kuski vihelsi perääni vielä auton ikkunasta, kun lähdin juoksemaan pois.
Ymmärrän, että taksihinnoittelut vapautuivat kesällä, mutta nyt näyttää olevan monenlaista autoilijaa liikenteessä, mutta tämä oli YLILYÖNTI! Huolestuin vain, jos minun sijastani matkustaja olisi ollut jonkun perheen 15-vuotias tytär. Kohtalotoverit....kommentoikaa myös....
Muhoslainen kuutamo taksari..
Huolestunutmatkustaja
3
98
Vastaukset
- SyyllinenAB
Kerro huolesi Anne Bernerille!
Hän tämän sai aikaan. - Vilma12
Ei taxeihin voi enää luottaa.Vapautuksen ansiosta tuli vaikka millaisia kuskeja.
Mun pahin kyyti oli -76v. - Vilma12
Tekisit ilmoituksen.
Minä en tehnyt aikanaan ja olen katunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426