Viime viikonloppuna tuli vierailtua Pub Puutteessa. Valomerkin jälkeen hyppäsin Tyrnävälle menevään taksiin, kahden naisen kanssa. Naiset nousivat pari kilsaa ennen minua pois. Kuski meinasi periä maksetun matkan toiseen kertaan samalla aloitustaksalla, vaikka matkaa oli pari kilometria. Havahduin tästä ja huomautin kuljettajalle, että maksu on menossa kahteen kertaan.
Tähän kuski kiivastuneena sanoi, että "jos neidillä ei löydy rahaa matkan verran, niin voimme hoitaa maksun myös takapenkin puolella". Olin aivan pöyristynyt tämmöisestä härskistä ehdottelusta, ammattiautoilijan oletin olevan asiallinen asiakaspalvelija. Maksoin pyydetyn mukaisen tuplamaksun ja nousin kiireen vilkkaa autosta ulos. Kuski vihelsi perääni vielä auton ikkunasta, kun lähdin juoksemaan pois.
Ymmärrän, että taksihinnoittelut vapautuivat kesällä, mutta nyt näyttää olevan monenlaista autoilijaa liikenteessä, mutta tämä oli YLILYÖNTI! Huolestuin vain, jos minun sijastani matkustaja olisi ollut jonkun perheen 15-vuotias tytär. Kohtalotoverit....kommentoikaa myös....
muhoslainen kuutamo taksikuski
Huolestunutkyytiläinen
4
193
Vastaukset
- Kymppitaksari
Aloittaja on varakas mimmi. Ei nimittäin järvi soutaen kulu...
- Kimmofani
Onkohan paikallinen jammusetä saanut uuden ammatin?
- Insernööri
Ehdottomasti ilmoitus poliisille ja tai tiukkaa "rummutusta" asiasta niin, että siitä tulee julkinen. Ei pidä hyväksyä!!!! Eiköhän tuolta taksilta lopu ajot --- joutaakin loppua. Ahne sekä härski ja jopa rikollinen, kun perii tuplahinnan!
- j.oo
näitähän nämä taksisuharit nyt on. ammattitaito on heikko eikä ne näy pysyvän edes ojien välissä. enempi olleet viime aikoina pellossa kuin tiellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863