Kuunneltiin Listaa. Oi niitä aikooja, oi niitä....Sitten Tapani Kansan Dilaillaa. Silloin oli elämä kohillaan., eikä tarvinnu maaliman murheita kantaa.
Muistatteko ne biisit 1969?
6
<50
Vastaukset
- kyllähän.tuo.menetteli
Maintisit Tapani Kansan, vaikka mielestäni oli tuolloin myös hyviä laulajia Suomessa. Kävimme porukalla Nurmeksen Mikonniemellä Kansaa kuuntelemassa 60-luvulla. Onneksi Tapani on pärjännyt mielisairautensa kanssa jo yli 70 vuoden ikään.
- viinankinkiro
Kova ammatti nuo lauluhommat,miestä ja naista on jouduttu laittamaan maan poveen iso liuta liian varhain ja parhaasta päästä.
Kanttori Matti Hokkanen joka opetti musiikkia LYLillä, tuomitsi kaikki sen aikaiset iskelmät. Piti opetella intervalleja ja Fritz Kraisleria ym. Sai nimen Puli, kuka muistaa? Jakoi jälki-istuntolappuja kun ei muuta osannut. Urheilukadun myymä oli hänelle tuttu.!😂
Hokkanen lienee vaikuttanut LYLlillä 60-luvun loppupuoliskolla tai sen jälkeen. Lyseon musiikinopettajista muistan Anja Yli-Koveron, Juhani Karppasen ja Kauko Korhosen 60-luvun alusta.
wanha_lieksalainen kirjoitti:
Hokkanen lienee vaikuttanut LYLlillä 60-luvun loppupuoliskolla tai sen jälkeen. Lyseon musiikinopettajista muistan Anja Yli-Koveron, Juhani Karppasen ja Kauko Korhosen 60-luvun alusta.
Vaikutti siinä juuri vuosikymmenen loppupuolella. Yritti vielä konahdella Kylänlahden opistolla rippikouluaikaan, vaan rauhottui kun uhattiin uittaa vaatepäällä.
- Ilmannykysuhteita
Ladytkin oli suht sävyisät.
https://youtu.be/x8G4xrYfWmw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727