Mitä anorektikko syö

Rantakuntoon

Moi!
Mietin, että onko mullaanoreksia. Syön joka päivä suunnilleen näin:
Aamupala, n klo 7:
kaksi kuppia kahvia mustana

Lounas, n klo 11:
Grillattu kasvisfile

Välipala, n klo 15:
yksi/kaksi kananmunaa riippuen nälästä

Iltapala, n klo 19:
Yksi tai kaksi riisikakku a, riippuen nälästä


Tämän lisäksi käyn salilla joka päivä, jossa olen 45 min-1,5 h. Olen myös koiran kanssa ulkona ainakin 30 min päivässä ja lenkkeilen pari kertaa viikossa puolisen tuntia.

Haluaisin tietää, että laihdunko, lihoanko vai pysyykö painoni samana? Olen tyttö, joka on 155cm/55 kg. Ja olen todella läski!!!

4

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alissalol

      Moi. Mä oon kohta 13, mitat 156cm/39kg.

      En syö aina aamupalaa, jos syön usein kaurapuuroa ja joskus lasi vettä. Koulussa en syö juurikaan, vähän vettä juon ja menen takasin luokkaan. Syön joskus välipalan. Jos syön niin ehkä hedelmän, leivän ja tyyliin hapankorppua ilman voita. Illalla saatan syödä (riippuu söinkö välipalaa) jotain lämmintä ruokaa hiukan tai ihan jotain pientä iltapalaa, hedelmiä, leipää tms. Yleensä otan myös näitten aterioitten kanssa sen lasin tai pari vettä.
      Näitten lisäksi treenaan ohjattua liikuntaa 4krt viikossa about 2-2.5h treenejä. Näitten lisäks paljon omaa lihaskuntoa ja muita treenejä.

      Voiko mulla olla anoreksia/ortoreksia/bulimia tai joku yhdistelmä noista?

      Pari kertaa on tullu paha olo kun on syönyt ja joskus olen koittanut oksentaa heti syötyäni.

      • Alissalol

        Tuossa en maininnut, mutta tyttö olen.


    • Se että syö vähän ei tarkota että on anorektikko. Anoreksia on mielenterveyshäiriö. Se että ’joku’ sun mielessä sanoo että: ”Vittu oot lihava! Älä syö! Et saa syödä!” On yleistä anorektikolle. Anoreksia on tarkoituksellista sairasta laihduttamista ja kehonkuvan vääristymistä.

    • Anonyymi

      Itse olen 13v tyttö ja mulle sanotaan kuinka laiha oon (45,8kg) pituus166cm ja en vaa ymmärrä miten joku saa Musta jotenki laihan:/ syön päivässä ehkä max 200kcal:( älkää ottako mallia!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe