Ole jo kadonnut kokonaan. Sinun kannattaa kääntää katseesi muualle ja unohtaa minut kokonaan.
Vastaukset 5
- EiHairahduksia
Ei kyllä oo.
- TääOnJustSulle
Minun puolestani kyllä oli. Pelkkä hairahdus ja onnittelen tässä juuri itseäni siitä että tajusin sen jo nyt heti alussa. Etsi joku muu! Jookosta kookosta? Minä en voi olla sinulle yhtään mitään.
- Ruusilja
Vittu ihan sama.
- aitoriitta
Hyvää päivää. Luulen, että en ollut sinulle erityisen mukava viime aikoina. Anteeksi. Olet kuitenkin aina auttanut minua.
Olet ihminen, jonka haluan ystäväksi. Elämäni olisi turvallisempaa ja mukavampaa, jos sinä olisit ystäväni. Se on haaveeni😁 - äänetönrukous
On se niin. Voi kun te muuttekin älyisitte ja se yksi etenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142143
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511290Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711