Tohtorin opintosi. Olet minulle ali koulutettu tusina maisteri
Miksi mies lopetit
23
52
Vastaukset
- tyytyväinenhommaan
Koska tohtorina olisin tienannut liian hyvin. Maisterina pääsen maistelemaan erilaisia leivoksia...
- YlikoulutetJosEiYmmEiSit
Munlaisia maistereita on tusinassa nolla. Lähellä ettei sitäkään.
- Vastakysymys
Että muiden mieliksi olisi pitänyt? Miksi, jos se ei itselle merkitse mitään? Älä yliarvioi omaa merkitystäsi.
- trustmeiamadoctor
No, alottaja ei ainakaan ole tohtori. Ensinnäkin ali koulutettu kirjotetaan alikoulutettu samoin kuin tusinamaisteri.
- trustmeiamadoctor
Ja lisäksi tohtoriopinnot, mutta menihän tossa alotuksessa kaksi sanaa kahdeksasta oikein.
- naurattaa.vähän
trustmeiamadoctor kirjoitti:
Ja lisäksi tohtoriopinnot, mutta menihän tossa alotuksessa kaksi sanaa kahdeksasta oikein.
😅😅😅 Niih!
- AliKuikkaMekko
Sen takia, että.Sulla olis tiuta niin monelle useemmallekki jakaa.
Sähän olet tommonen Varsinainen Munantuottaja maistereines. Kuulema. ;) Ehkä hän voi vielä jatkaa väitöskirjansa loppuun,
varsinkin jos väittäriin liittyvät muut opinnot on jo suoritettu?
(En tosin tiedä kenestä puhutaan.)- teoriaonmielikuvitus
Kuitenkin tulee joku "väitös" tai "teoria", aivan samaa hölynpölyä teoriat ja väitökset kuten mielikuvitus jokaisella ihmisellä :D
- voiskirjottaapidemminkin
Ei ole! Teoria tulee perustella ja todeksi osoittaa, mielipide on oma näkemys jostain asiasta.
- Rekisterisreuranta
Mut heitetään ulos
Rekisterisreuranta kirjoitti:
Mut heitetään ulos
Ennen kuin sinut "heitetään ulos", sinulle varmasti ilomoitetaan
ehdoton takaraja, jolloin se ei voi tulla sinulle yllätyksenä.
Osastosi/ yksikkösi saa väittäristäsi rahaa kymmeniä tuhansia euroja,
joten he tuskin laittavat sinua kovin mielellään ulos ilman, että olet
saavuttanut tuota rahanarvoista tulosta.- Viisaampi.kuin.luulet
Väitöskirjoja ei tehdä rekisteriseurannan alla.
Ja jos minulle vihjailet, niin olen oman valimistumiseni
takarajan kyllä selvittänyt.
- Eivaanole
Koska olisin tarvinnut apua, kaverin
- TilaAjaLahjoMaton
Eikö kaveris anna sitäkään lukea? ;)
- Eivaanole
Tai no joo. rakastuin palavasti opiskeluaikana ja pää lakkasi toimimasta.
Kaikki on kohtalaisen hyvin nyt, kaipuukin kohtalainen vaan.
- OTM71
Mulla ei nyt ole aikaa opiskella. Jaa siitäkö Ellu tämä jäi kiinni?
- OTM71
Ei Elina tohtoreita ihan hirveesti ole vapaana! Oon kuitenkin maisteri ja mulla on aihekin väikkäriin mietittynä!)
- Melkeinpriimus
OTM on uimamaisteri.
- nyteinaarataenää
Tää oli hyvä veto. Nauroin, mutta en siis uimamaisteri tutkinnolle, sehän on hirmu tärkee juttu. Tai hei, ei taida onnistua suhde uimamaisterin kanssa. Siis mitä siitäkin nyt tulis, jos me joskus kesällä mentäis uimarannalle niin siellähän sitten baywatchin tapaan pelastaa nuoria naisia hukkumiselta ja antaa tekohengitystä.
- ny-kiiiiiiii-kö
No kato.
Et sinä oikeustieteen tohtoria tarvitse, vaan pykiatrian alaan ja vaikeisiin psykooseihin ja naurooseihin perehtynyttä tohtoria. - LolSinä
Ei ne asiat ole enää minulle tärkeitä. Tietysti jatkan, jos kaikki kusi, mihin en usko tällä hetkellä ainakaan. Onpahan jotain tekemistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694