Tohtorin opintosi. Olet minulle ali koulutettu tusina maisteri
Miksi mies lopetit
23
66
Vastaukset
- tyytyväinenhommaan
Koska tohtorina olisin tienannut liian hyvin. Maisterina pääsen maistelemaan erilaisia leivoksia...
- YlikoulutetJosEiYmmEiSit
Munlaisia maistereita on tusinassa nolla. Lähellä ettei sitäkään.
- Vastakysymys
Että muiden mieliksi olisi pitänyt? Miksi, jos se ei itselle merkitse mitään? Älä yliarvioi omaa merkitystäsi.
- trustmeiamadoctor
No, alottaja ei ainakaan ole tohtori. Ensinnäkin ali koulutettu kirjotetaan alikoulutettu samoin kuin tusinamaisteri.
- trustmeiamadoctor
Ja lisäksi tohtoriopinnot, mutta menihän tossa alotuksessa kaksi sanaa kahdeksasta oikein.
- naurattaa.vähän
trustmeiamadoctor kirjoitti:
Ja lisäksi tohtoriopinnot, mutta menihän tossa alotuksessa kaksi sanaa kahdeksasta oikein.
😅😅😅 Niih!
- AliKuikkaMekko
Sen takia, että.Sulla olis tiuta niin monelle useemmallekki jakaa.
Sähän olet tommonen Varsinainen Munantuottaja maistereines. Kuulema. ;) Ehkä hän voi vielä jatkaa väitöskirjansa loppuun,
varsinkin jos väittäriin liittyvät muut opinnot on jo suoritettu?
(En tosin tiedä kenestä puhutaan.)- teoriaonmielikuvitus
Kuitenkin tulee joku "väitös" tai "teoria", aivan samaa hölynpölyä teoriat ja väitökset kuten mielikuvitus jokaisella ihmisellä :D
- voiskirjottaapidemminkin
Ei ole! Teoria tulee perustella ja todeksi osoittaa, mielipide on oma näkemys jostain asiasta.
- Rekisterisreuranta
Mut heitetään ulos
Rekisterisreuranta kirjoitti:
Mut heitetään ulos
Ennen kuin sinut "heitetään ulos", sinulle varmasti ilomoitetaan
ehdoton takaraja, jolloin se ei voi tulla sinulle yllätyksenä.
Osastosi/ yksikkösi saa väittäristäsi rahaa kymmeniä tuhansia euroja,
joten he tuskin laittavat sinua kovin mielellään ulos ilman, että olet
saavuttanut tuota rahanarvoista tulosta.- Viisaampi.kuin.luulet
Väitöskirjoja ei tehdä rekisteriseurannan alla.
Ja jos minulle vihjailet, niin olen oman valimistumiseni
takarajan kyllä selvittänyt.
- Eivaanole
Koska olisin tarvinnut apua, kaverin
- TilaAjaLahjoMaton
Eikö kaveris anna sitäkään lukea? ;)
- Eivaanole
Tai no joo. rakastuin palavasti opiskeluaikana ja pää lakkasi toimimasta.
Kaikki on kohtalaisen hyvin nyt, kaipuukin kohtalainen vaan.
- OTM71
Mulla ei nyt ole aikaa opiskella. Jaa siitäkö Ellu tämä jäi kiinni?
- OTM71
Ei Elina tohtoreita ihan hirveesti ole vapaana! Oon kuitenkin maisteri ja mulla on aihekin väikkäriin mietittynä!)
- Melkeinpriimus
OTM on uimamaisteri.
- nyteinaarataenää
Tää oli hyvä veto. Nauroin, mutta en siis uimamaisteri tutkinnolle, sehän on hirmu tärkee juttu. Tai hei, ei taida onnistua suhde uimamaisterin kanssa. Siis mitä siitäkin nyt tulis, jos me joskus kesällä mentäis uimarannalle niin siellähän sitten baywatchin tapaan pelastaa nuoria naisia hukkumiselta ja antaa tekohengitystä.
- ny-kiiiiiiii-kö
No kato.
Et sinä oikeustieteen tohtoria tarvitse, vaan pykiatrian alaan ja vaikeisiin psykooseihin ja naurooseihin perehtynyttä tohtoria. - LolSinä
Ei ne asiat ole enää minulle tärkeitä. Tietysti jatkan, jos kaikki kusi, mihin en usko tällä hetkellä ainakaan. Onpahan jotain tekemistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23843Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭853625Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053498Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa553197"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023094IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-682768Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1042589Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma342528Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.272266Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261754