Tohtorin opintosi. Olet minulle ali koulutettu tusina maisteri
Miksi mies lopetit
23
<50
Vastaukset
- tyytyväinenhommaan
Koska tohtorina olisin tienannut liian hyvin. Maisterina pääsen maistelemaan erilaisia leivoksia...
- YlikoulutetJosEiYmmEiSit
Munlaisia maistereita on tusinassa nolla. Lähellä ettei sitäkään.
- Vastakysymys
Että muiden mieliksi olisi pitänyt? Miksi, jos se ei itselle merkitse mitään? Älä yliarvioi omaa merkitystäsi.
- trustmeiamadoctor
No, alottaja ei ainakaan ole tohtori. Ensinnäkin ali koulutettu kirjotetaan alikoulutettu samoin kuin tusinamaisteri.
- trustmeiamadoctor
Ja lisäksi tohtoriopinnot, mutta menihän tossa alotuksessa kaksi sanaa kahdeksasta oikein.
- naurattaa.vähän
trustmeiamadoctor kirjoitti:
Ja lisäksi tohtoriopinnot, mutta menihän tossa alotuksessa kaksi sanaa kahdeksasta oikein.
😅😅😅 Niih!
- AliKuikkaMekko
Sen takia, että.Sulla olis tiuta niin monelle useemmallekki jakaa.
Sähän olet tommonen Varsinainen Munantuottaja maistereines. Kuulema. ;) Ehkä hän voi vielä jatkaa väitöskirjansa loppuun,
varsinkin jos väittäriin liittyvät muut opinnot on jo suoritettu?
(En tosin tiedä kenestä puhutaan.)- teoriaonmielikuvitus
Kuitenkin tulee joku "väitös" tai "teoria", aivan samaa hölynpölyä teoriat ja väitökset kuten mielikuvitus jokaisella ihmisellä :D
- voiskirjottaapidemminkin
Ei ole! Teoria tulee perustella ja todeksi osoittaa, mielipide on oma näkemys jostain asiasta.
- Rekisterisreuranta
Mut heitetään ulos
Rekisterisreuranta kirjoitti:
Mut heitetään ulos
Ennen kuin sinut "heitetään ulos", sinulle varmasti ilomoitetaan
ehdoton takaraja, jolloin se ei voi tulla sinulle yllätyksenä.
Osastosi/ yksikkösi saa väittäristäsi rahaa kymmeniä tuhansia euroja,
joten he tuskin laittavat sinua kovin mielellään ulos ilman, että olet
saavuttanut tuota rahanarvoista tulosta.- Viisaampi.kuin.luulet
Väitöskirjoja ei tehdä rekisteriseurannan alla.
Ja jos minulle vihjailet, niin olen oman valimistumiseni
takarajan kyllä selvittänyt.
- Eivaanole
Koska olisin tarvinnut apua, kaverin
- TilaAjaLahjoMaton
Eikö kaveris anna sitäkään lukea? ;)
- Eivaanole
Tai no joo. rakastuin palavasti opiskeluaikana ja pää lakkasi toimimasta.
Kaikki on kohtalaisen hyvin nyt, kaipuukin kohtalainen vaan.
- OTM71
Mulla ei nyt ole aikaa opiskella. Jaa siitäkö Ellu tämä jäi kiinni?
- OTM71
Ei Elina tohtoreita ihan hirveesti ole vapaana! Oon kuitenkin maisteri ja mulla on aihekin väikkäriin mietittynä!)
- Melkeinpriimus
OTM on uimamaisteri.
- nyteinaarataenää
Tää oli hyvä veto. Nauroin, mutta en siis uimamaisteri tutkinnolle, sehän on hirmu tärkee juttu. Tai hei, ei taida onnistua suhde uimamaisterin kanssa. Siis mitä siitäkin nyt tulis, jos me joskus kesällä mentäis uimarannalle niin siellähän sitten baywatchin tapaan pelastaa nuoria naisia hukkumiselta ja antaa tekohengitystä.
- ny-kiiiiiiii-kö
No kato.
Et sinä oikeustieteen tohtoria tarvitse, vaan pykiatrian alaan ja vaikeisiin psykooseihin ja naurooseihin perehtynyttä tohtoria. - LolSinä
Ei ne asiat ole enää minulle tärkeitä. Tietysti jatkan, jos kaikki kusi, mihin en usko tällä hetkellä ainakaan. Onpahan jotain tekemistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912