Muuta kuin tuskaa, ahdistusta ja vihaa kun sitä vain hakkaa päätään seinään. Olen aivan katkeamispisteessä koko asian suhteen ja kohta varmaan flippaan lopullisesti ja teen jotain peruuttamtonta että ehkä parempi lopettaa koko touhu.
Naisten tavoittelu ei tuota mulle mitään
45
58
Vastaukset
- KilttiMies89
Naiset ja krooninen seksin puute tekee mut hulluksi.
- KilttiMies89
Ja suuri osa ihmisistä on se luokan idiootteja että olis syytäkin ampua ne.
- ystävänneuvo
Aloitapa siitä, että purat ne omat paskat fiiiksesi muuten kuin toisiin kohdistetulla aggressiolla. Se, että purkaa paskan fiiliksen haukkumalla muita karkoittaa muita ihmisiä tehokkaasti ympäriltä.
- KilttiMies89
Järkyttävää eikö totta. Enkä ole käynyt psykiatreilla enää vuosiin koska nekin on typeriä paskanjauhajia jotka haluaa vain lihottaa omaa tilipussiaan.
Kyllä kai niitä ammattiauttajia luulisi löytyvän myös sieltä julkiselta puolelta, jolloin ne eivät pitäisi olla mitään niin kalliita ja oman edun tavoittelijoitakaan.
Mutta kyllä sä sitä ammattiapua ja varmaan myös jonkinlaista lääkitystä vailla olisit, kun noin sairaita juttuja täällä kirjoittelet. Ei voi kun ihmetellä, että mikä ihme on oikein saanut noin nuoren miehen menemään noin sekaisin??- KilttiMies89
DarkFear kirjoitti:
Kyllä kai niitä ammattiauttajia luulisi löytyvän myös sieltä julkiselta puolelta, jolloin ne eivät pitäisi olla mitään niin kalliita ja oman edun tavoittelijoitakaan.
Mutta kyllä sä sitä ammattiapua ja varmaan myös jonkinlaista lääkitystä vailla olisit, kun noin sairaita juttuja täällä kirjoittelet. Ei voi kun ihmetellä, että mikä ihme on oikein saanut noin nuoren miehen menemään noin sekaisin??"Ei voi kun ihmetellä, että mikä ihme on oikein saanut noin nuoren miehen menemään noin sekaisin?? "
Juuri se naisen ja seksin puute ja siitä johtuva katkeruus yhteiskuntaa kohtaan. En kuitenkaan ole oikeasti ketään tappamassa, se oli pelkkää retoriikkaa. KilttiMies89 kirjoitti:
"Ei voi kun ihmetellä, että mikä ihme on oikein saanut noin nuoren miehen menemään noin sekaisin?? "
Juuri se naisen ja seksin puute ja siitä johtuva katkeruus yhteiskuntaa kohtaan. En kuitenkaan ole oikeasti ketään tappamassa, se oli pelkkää retoriikkaa.Ei kai se yhteiskunnan ja poliitikkojen vika ole, jos sä et ole onnistunut sitä naista löytämään. Vai miten se muka heidän vikansa olisi??
Mutta kuten oon aikaisemminkin sanonut, niin ei pidä masentua liikaa tollaisista pikkuasioista ja vajota niiden takia hirveään itsesääliin. Sähän oot vielä nuori mies, niin ehdit kyllä oikein hyvin vielä joskus sen naisen löytämään. Tosin tällä hetkellä sun mielenterveytesi ei vaan taida olla mitenkään siinä kunnossa, että se parisuhde voisi olla sulle ajankohtainen.- teret
Onhan se siinä mielessä yhteiskunnan vika. Tilapäisen seksin tarpeeseen muissa maissa on bordellit. En tiedä kuinka Tallinnassa tänä päivänä, ennen riitti kun sanoi taksikuskille että haluaa mennä saunaan viihymään.
- KilttiMies89
Monille olen valehdellut hakevani yhä apua mutta en minä oikeasti enää mitään apua hae itselleni.
- 123d12323f23
mikset vaa rukoile jeesusta, jeesuksella on oma pyöveli tuonpuoleisessa.
jos rupeet ite pyöveliksi nii voi olla että sutki laitetaan tuliseen pätsiin vaikka vihasi tuntuis oikeutetulta.- KilttiMies89
"mikset vaa rukoile jeesusta, jeesuksella on oma pyöveli tuonpuoleisessa."
On sitäkin tullut kokeiltua ainakin toistaiseksi tuloksetta.
Sama mulla paskaa, tyttöystävä jätti ja tuntuu et sekoo pää. jäin yksinäiseksi ja mistää ei saa enää seksiä. ei läheisyyttä ei mitää. yksin vaa päivät. hajoo pää.
- KilttiMies89
Mulle yks kaveri suositteli että mene Tinderiin mutta arvatkaapa onko se tällaiselle assburgerille sopiva paikka? Eikös se ole yksinomaan panoseuran hakemista varten tarkoitettu sivusto? Ei sieltä kai mitään elämänmittaista parisuhdetta olla etsimässä vaikka kyllähän se seksi ensisijaisesti kelpais tässä tilanteessa.
Mä kokeillu sitä mut naisia ei näytä kiinnostavan,ongelmatapaus masentunut ja lisäksi työtön. Tiedän olevani komea ja pitkä,mutta se ei auta.
- KilttiMies89
Allu85 kirjoitti:
Mä kokeillu sitä mut naisia ei näytä kiinnostavan,ongelmatapaus masentunut ja lisäksi työtön. Tiedän olevani komea ja pitkä,mutta se ei auta.
Niin, sitä pitäis joko osata uskottavasti valehdella itselleen hyvä elämä tai sitten antaa olla. Itse ainakin olen helvetin huono valehtelemaan.
- sivustaseuraajat
KilttiMies89 kirjoitti:
Mulle yks kaveri suositteli että mene Tinderiin mutta arvatkaapa onko se tällaiselle assburgerille sopiva paikka? Eikös se ole yksinomaan panoseuran hakemista varten tarkoitettu sivusto? Ei sieltä kai mitään elämänmittaista parisuhdetta olla etsimässä vaikka kyllähän se seksi ensisijaisesti kelpais tässä tilanteessa.
Assejen miesten kannattaa suunnata se oma draivi johonkin ihmissuhteita teoreettisempaan.
- Kaisanoasaa
NAisettomuus masentaa ja miehet tekee itsareita sen takia paljon suomessa. Se vielä ettei rumat naiset halua sinua se pahentaa tuskaasi.
- macynhaamu
Munkitkin luopuu moisesta hareuden haaveilusta, ilmeisesti voivat hyvin päästyään taakasta.
- Jenseits_der_Klöster
Kyllä ja ei.
Munkkiyhteisöissä pääosin vallitseva vahva veljeyden tunne tyydyttää kaikki ryhmään kuulumisen tarpeet.
Biologista halua seksin harrastamiseen on hankalampi karistaa pois kehosta. Toisaalta, kun tarkemmin ajattelee, sellaiset karistamisyritykset ovat oikeastaan aika järjettömiä. - macynhaamu
Jenseits_der_Klöster kirjoitti:
Kyllä ja ei.
Munkkiyhteisöissä pääosin vallitseva vahva veljeyden tunne tyydyttää kaikki ryhmään kuulumisen tarpeet.
Biologista halua seksin harrastamiseen on hankalampi karistaa pois kehosta. Toisaalta, kun tarkemmin ajattelee, sellaiset karistamisyritykset ovat oikeastaan aika järjettömiä.Ehkäpä tuo seksin tarve on kuitenkin korvattavissa jollain muulla? Kuten veljeyden tunteella?
"Biologista halua seksin harrastamiseen on hankalampi karistaa pois kehosta. Toisaalta, kun tarkemmin ajattelee, sellaiset karistamisyritykset ovat oikeastaan aika järjettömiä."
- En tiedä, onko se niin hankalaa loppujen lopuksi. Minusta ei. Toki hormoonit....mutta onhan tuo tarve hyvin erilainen muutenkin eri ihmisillä. Itse voisin luopua seksistä täysin kenenkään kanssa, mutta en rakastamisen tunteesta. Että rakastan ja joku on mulle aarre arvokkain...se tunne on minulle tärkeä. Voima. Kaiken alkulähde, mistä ammennan voimaa elämääni...rakkaudesta.
Siitä että saan tuntea rakkautta, pystyn tuntemaan niin suuria tunteita sisälläni, että melkein halkean siitä tunteesta...eikä se ehdy.
Seksi taas, joo ei se kamalaa ole. Mukvaa jos on...mutta ei itselleni ainakaan mikään tavoite tai hengissä olemisen ehto. :)
Tärkeempää on nähdä ympärillä iloa ja rakkautta...ammentaa sitä näkemällä ihania asioita maailmassa. Luoda ja suoda toisille olo, että heistä välitetään...ja välittää muidenkin onnesta, kuin vain omastani. Ne on pieniä pisaroita, mutta niistä kertyy äkkiä isoja meriä. :) - Jenseits_der_Klöster
macynhaamu kirjoitti:
Ehkäpä tuo seksin tarve on kuitenkin korvattavissa jollain muulla? Kuten veljeyden tunteella?
"Biologista halua seksin harrastamiseen on hankalampi karistaa pois kehosta. Toisaalta, kun tarkemmin ajattelee, sellaiset karistamisyritykset ovat oikeastaan aika järjettömiä."
- En tiedä, onko se niin hankalaa loppujen lopuksi. Minusta ei. Toki hormoonit....mutta onhan tuo tarve hyvin erilainen muutenkin eri ihmisillä. Itse voisin luopua seksistä täysin kenenkään kanssa, mutta en rakastamisen tunteesta. Että rakastan ja joku on mulle aarre arvokkain...se tunne on minulle tärkeä. Voima. Kaiken alkulähde, mistä ammennan voimaa elämääni...rakkaudesta.
Siitä että saan tuntea rakkautta, pystyn tuntemaan niin suuria tunteita sisälläni, että melkein halkean siitä tunteesta...eikä se ehdy.
Seksi taas, joo ei se kamalaa ole. Mukvaa jos on...mutta ei itselleni ainakaan mikään tavoite tai hengissä olemisen ehto. :)
Tärkeempää on nähdä ympärillä iloa ja rakkautta...ammentaa sitä näkemällä ihania asioita maailmassa. Luoda ja suoda toisille olo, että heistä välitetään...ja välittää muidenkin onnesta, kuin vain omastani. Ne on pieniä pisaroita, mutta niistä kertyy äkkiä isoja meriä. :)Biologiaan (=kehoon) perustuva halu harrastaa seksiä vaihtelee niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Tarve koskettaa toisen ihmisen kehoa muuten kuin seksin kautta vaihtelee sekin suuresti eri ihmisten välillä ja jopa samalla ihmisellä.
Suurin osa ympärillämme näkyvästä rakkaudesta on seksitöntä rakkautta, esimerkiksi ystävyys, vanhemmuus, myötätunto vieraita ihmisiä kohtaan, rakkaus lemmikkejä kohtaan, kutsumus jotain tekemistä kohtaan ja niin edelleen. Varmasti seksin kaipuun voi korvata muillakin asioilla. - a-haa
macynhaamu kirjoitti:
Ehkäpä tuo seksin tarve on kuitenkin korvattavissa jollain muulla? Kuten veljeyden tunteella?
Tärkeempää on nähdä ympärillä iloa ja rakkautta...ammentaa sitä näkemällä ihania asioita maailmassa. Luoda ja suoda toisille olo, että heistä välitetään...ja välittää muidenkin onnesta, kuin vain omastani. Ne on pieniä pisaroita, mutta niistä kertyy äkkiä isoja meriä. :)Morten Harket etänä
;-) - macynhaamu
Biologiaan (=kehoon) perustuva halu harrastaa seksiä vaihtelee niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Tarve koskettaa toisen ihmisen kehoa muuten kuin seksin kautta vaihtelee sekin suuresti eri ihmisten välillä ja jopa samalla ihmisellä.
Suurin osa ympärillämme näkyvästä rakkaudesta on seksitöntä rakkautta, esimerkiksi ystävyys, vanhemmuus, myötätunto vieraita ihmisiä kohtaan, rakkaus lemmikkejä kohtaan, kutsumus jotain tekemistä kohtaan ja niin edelleen. Varmasti seksin kaipuun voi korvata muillakin asioilla.Jees, käy järkeen. :)
Joitakin asioita kohtaan on niin iso palo, että sillä voi syrjäyttää montakin muuta asiaa lähes täysin tai täysin. Luulen, että libidoakin voi vähän tuunata sopivammaksi. Psyykellä on hirmuinen merkitys meidän fyysiseen puoleen. Fyysistä puolta pystyy aikpaljon mun mielestä manipuloimaan henkisellä eli psyykkisellä puolella. :) - macynhaamu
Biologiaan (=kehoon) perustuva halu harrastaa seksiä vaihtelee niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Tarve koskettaa toisen ihmisen kehoa muuten kuin seksin kautta vaihtelee sekin suuresti eri ihmisten välillä ja jopa samalla ihmisellä.
Suurin osa ympärillämme näkyvästä rakkaudesta on seksitöntä rakkautta, esimerkiksi ystävyys, vanhemmuus, myötätunto vieraita ihmisiä kohtaan, rakkaus lemmikkejä kohtaan, kutsumus jotain tekemistä kohtaan ja niin edelleen. Varmasti seksin kaipuun voi korvata muillakin asioilla.Jees, käy järkeen. :)
Joitakin asioita kohtaan on niin iso palo, että sillä voi syrjäyttää montakin muuta asiaa lähes täysin tai täysin. Luulen, että libidoakin voi vähän tuunata sopivammaksi. Psyykellä on hirmuinen merkitys meidän fyysiseen puoleen. Fyysistä puolta pystyy aikpaljon mun mielestä manipuloimaan henkisellä eli psyykkisellä puolella. :) - macynhaamu
a-haa kirjoitti:
Morten Harket etänä
;-)Heh, periaatteessa Morten riittäisi mulle varsin hyvin etänä. Jos niin haluaisin. Että en halua ketään iholleni, enkä lähelleni. Mutta vaikka se onnistuisi ihan takuulla minulta. Ja mulle riittäisikin. Niin olen saanut tuntuman jo siitä mitä on koskettaa toista ihmistä ja saada kosketuksia. Olla lähellä ja tuntea toisen iho, lämpö, aistia se yhteys meidän välillä, niin en välttämättä halua Mortenin vuoksi siitä luopua. :D
Mutta joo, kyllä mä sillä hengissä pysyisin, voisin jopa olla ihan onnellinen ihaillen etänä jotakin " Mortenia"...mulla on kyllä siihin kykyjä. :)
En mä kärsi yksin olemisesta, kunhan mulla on asioita ja ihmisiä joita kohtaan saan tunteilla...toki minäkin kaipaan joskus hellää halausta ja rutistusta. Tunnetta jota ihan pelkkä etä rakkaus ei voi korvata. :)
On ihan mukavaa, kun on oma "Morten" johon voi syytää tunteitaan...konkreettisesti. Ja saada vastakaikuakin. - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Heh, periaatteessa Morten riittäisi mulle varsin hyvin etänä. Jos niin haluaisin. Että en halua ketään iholleni, enkä lähelleni. Mutta vaikka se onnistuisi ihan takuulla minulta. Ja mulle riittäisikin. Niin olen saanut tuntuman jo siitä mitä on koskettaa toista ihmistä ja saada kosketuksia. Olla lähellä ja tuntea toisen iho, lämpö, aistia se yhteys meidän välillä, niin en välttämättä halua Mortenin vuoksi siitä luopua. :D
Mutta joo, kyllä mä sillä hengissä pysyisin, voisin jopa olla ihan onnellinen ihaillen etänä jotakin " Mortenia"...mulla on kyllä siihin kykyjä. :)
En mä kärsi yksin olemisesta, kunhan mulla on asioita ja ihmisiä joita kohtaan saan tunteilla...toki minäkin kaipaan joskus hellää halausta ja rutistusta. Tunnetta jota ihan pelkkä etä rakkaus ei voi korvata. :)
On ihan mukavaa, kun on oma "Morten" johon voi syytää tunteitaan...konkreettisesti. Ja saada vastakaikuakin.Tästä on muuten painsunut hiukan huvittava spektaakkelimainen juttu, tästä Mortenista. x''D
Naurattaa miten harmiton pieni asia saa äkkiä suuret mittasuhteet... :D
- alkonkassa
Olet sitten huono tekemään alotteita tai olet vaan liian kännissä ettei puheistasi saa selvää jotta nainen kiinnostuisi. Kyllä minusta kun juo alkoholia tutustuminen naisiin on paljon helpompaa.
- KilttiMies89
En kumpaakaan, kun en tee aloitteita edes kännissä. En vain aspergerina kykene siihen. Välttelen tilanteita joissa vain todennäköisesti munaisin itseni.
- vuv903uv309vuj
Kyllä jos onnellisuutesi riippuu siitä, saatko naisia niin olet määritellyt onnen väärin. Otapa askel taaksepäin ja pohdi uudestaan, kuka olet ihan omana itsenäsi ja mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi.
Liian monelle parisuhde ja seksi on muuttunut pakkomielteeksi, ei osata olla yksin. Kun osaat olla yksin, osaat olla myös yhdessä paremmin. Ei ole tervettä olla noin riippuvainen toisesta. - kerropasnyt
Noh kerropas nyt kuinka ahkerasti olet naisia tavoitellut että se käy niin rasittavaksi, varmastikin olet panostanut asiaan paljon enemmän kuin muut jos se noin stressaa.
- KilttiMies89
Se stressaa etten aspergerina pysty tekemään asian eteen mitään, en voi sietää itseäni enkä sen takia muitakaan ihmisiä.
- pihallatipunen
KilttiMies89 kirjoitti:
Se stressaa etten aspergerina pysty tekemään asian eteen mitään, en voi sietää itseäni enkä sen takia muitakaan ihmisiä.
Jos et siedä itseäsi etkä muita ihmisiä, niin eikö kannata lakata naisista haaveilu?
- Pilluasaanut
Seksiä saa helposti. Nykyään on tinderit ja kaikenlaisia seuranhaku palstoja että naisten saatavuus on helpompaa kuin esim 10 vuotta sitten.
- KilttiMies89
Kyllä varmaan jos on normaali mies, minä olen todella kaukana normaalista.
- pihallatipunen
Edelleenkin "pilluasaanut" eli Atm32. Seuranhakupalstoja on ollut 10 vuotta sitten, ja varsinkin 15 v. sitten Suoli24 chatit kävivät kuumana, kun porukat sopi treffejä siellä. En ole perehtynyt asiaan, onko noissa chateissa enää tänä päivänä ketään
- kerropasnyt
KilttiMies89 kirjoitti:
Kyllä varmaan jos on normaali mies, minä olen todella kaukana normaalista.
No älä sitten valita että naisten "tavoittelu" ahdistaa kun todellisuudessa ahdistaa saamattomuutesi.
- kerropasnyt
kerropasnyt kirjoitti:
No älä sitten valita että naisten "tavoittelu" ahdistaa kun todellisuudessa ahdistaa saamattomuutesi.
Ja meni vika kohtaan mutta menkööt.
- KilttiMies89
Olin ihastunut yhteen naiseen ja tulin jätetyksi enkä ole vieläkään päässyt siitä yli vaikka aikaa on kulunut jo reippaasti yli puoli vuotta. Ei vaan pysty hakemaan seksiä vaikka fyysiset tarpeet on kovat.
- Pillujen--asiantuntija
Naisia kannattaa tavoitella vain jos on komea top 10 mies. Rumana luovut suosiolla naisista ja keskityt elämässä etsimään muuta tekemistä.
- KilttiMies89
Suunnittelin jo että käyn piruuttani panemassa jotain maksullista naista mutta jätänkin maksamatta ja pakenen paikalta.
- Viinamies
Yksikään maksullinen nainen ei pane ennen kun olet antanut rahat käteen. Se tehdään aina ekana. Enkä usko että edes uskallat mennä maksulliselle kun vaan valitat ja möykkäät kurjaa kohtaloasi. Et ole valmis tekemään mitään sen eteen että saisit naista.
- KilttiMies89
Viinamies kirjoitti:
Yksikään maksullinen nainen ei pane ennen kun olet antanut rahat käteen. Se tehdään aina ekana. Enkä usko että edes uskallat mennä maksulliselle kun vaan valitat ja möykkäät kurjaa kohtaloasi. Et ole valmis tekemään mitään sen eteen että saisit naista.
Ehkä olet valitettavasti oikeassa, ehkä et ainakaan täysin. No jonain päivänä pelkoni sokaisen sydän rinnassa pamppaillen.
Ymmärrän aloittajan tuskan.
Naisten saaminen on muutenkin työlästä jos vain pitää asiallista tasoa yllä seuransa suhteen ja sitten kun hänellä on vielä tuo kokemattomuuden taakka, eli se itseluottamus ja uskallus laittaa itsensä siihen tilanteeseen puuttuu. Nyt sitten kun homma on vieläpä pitkittynyt ja ikääkin tulee vuosivuodelta enemmän ja enemmän samalla kun libidokaan ei tunnu enää yhtä voimakkaalta kuin nuorempana.
Ihminen ahdistuu ja tuntee ajoittain voimakastakin epätoivoa asian suhteen.
Itsekkin olen ollut tuossa tilanteessa aikoinaan.. Läheisen ihmisen vakava sairastuminen antoi minulle tuolloin sitten sen voiman millä pääsin asiassa liikkeelle kun tajusin elämän rajallisuuden ja sen, että en halua kuolla kokemattomana sopivan kriteereihini sopivan partnerin löytyminen, elikkä neitsyt tottakai ekaan kertaan, kuten kaikille soisin näin tapahtuvan..- KilttiMies89
Mullekkin on tapahtunut viime aikoina sellaisia asioita että olen nyt siinä rajalla että menenkö tulta päin vai jäänkö tuleen makaamaan. En halua avata asioita enempää täällä julkisella palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723