kun tässä on tapettu ihminen ja sun tahilla mies tulevaisuudessa monta. Maaailma jatkaa menojaan. Ketä kiinnostaa.
Mitä sillä mies on väliä enää
11
<50
Vastaukset
- WorkWork
Kaikkia muita kiinnostaa, paitsi ignorantit yksilöt.
- MatkaJatkuu
Vertauskuvannollisesti? Jos olin kohde, niin mua ainakaan ei kiinnosta koko asia. Näihin ihmisiin on menny luotto ajat sitten. Tätä massaa riittää. Se paha vaan että Suomi vajoaa tällä kaavalla. Noh, eteenpäin nyt kuitenki.
Oletko sinä se oululaistunut? Millaista siellä on nyt asua?
Näetkö vielä isääsi?
Ajattelen Sinua aina hyvällä.- MarjutRullaTurpa103
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Oletko sinä se oululaistunut? Millaista siellä on nyt asua?
Näetkö vielä isääsi?
Ajattelen Sinua aina hyvällä.Revitkö sä siltäki silmät päästä, vai miksei näkis?
Fat Heria ei ainakaan voi olla näkemättä. Varsinka ojasta Volvon ratissa, vai mitä? ;) MarjutRullaTurpa103 kirjoitti:
Revitkö sä siltäki silmät päästä, vai miksei näkis?
Fat Heria ei ainakaan voi olla näkemättä. Varsinka ojasta Volvon ratissa, vai mitä? ;)En ole keneltäkään repinyt silmiä päästä.
Oletko itse kovin väkivaltainen ihminen,
kun tuollainen ajatus tuli mieleesi.
Ei oululaistuneella ole Volvoa eikä myöskään hänen isällään.
Ryntäsitkö sinä nyt kommentoimaan tyhmyyksissäsi,
vaikket näy edes tietävän kenestä on kyse?
Ilmeisesti. Katsos kun luulo ei ole tiedon väärti.MarjutRullaTurpa103 kirjoitti:
Revitkö sä siltäki silmät päästä, vai miksei näkis?
Fat Heria ei ainakaan voi olla näkemättä. Varsinka ojasta Volvon ratissa, vai mitä? ;)"MarjutRullaTurpa103"
viestini ei ollut sinulle, joten miksi kommentoit sitä?
"MarjutRullaTurpa103" älä herjaa tuntematonta ihmistä.
En ole repinyt keneltäkään silmiä päästä, tai muutoinkaan ollut
koskaan väkivaltainen.
"MarjutRullaTurpa103"
tarkoittamallani miehellä tai hänen isällään ei ole Volvoa,
joten miksi kommentoit "räävisti" täysin sinulle tuntemattomalle
ihmiselle, jonka asioita et näy mitään tietävän?
"MarjutRullaTurpa103"
jos sinä et tiedä, miksi tarkoittamani miehen isä ei ehkä olisi
enää elossa, niin mitäpä minulle tuntemattomalle edes kommentoit?
Nimeni ei muuten ole "Marjut" eikä turpani ole rullalla.
Älä ihmeessä ""MarjutRullaTurpa103"
kommentoi räävisti vieraille ihmisille, joiden asioista
et näy mitään tietävän!
- niinokintapettu
Nimittäin minut.
- Trress
Kuolin henkisesti jo armeijassa. Koin etten enää kelpaa rakkauteen.
- Totuustää
Se on karu juttu mutta maaplaneetta kärsii ihmisten paljoudesta, osa joutaiskin pois mutta ketkä?
Mukavaa loppupäivää "agentti 005":lle
Ouluun!
PS. Isälläsi tai sinulla ei ole Volvoa, vaikka joku tuntematon näin
ehätti luulemaankin. Eikä suhteeseemme liittynyt väkivaltaisia yhteenottoja,
vaikka joku ilmeisesti itse väkivaltainen ehätti näin luulemaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971