https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/11957f00-2204-42ec-b506-fa4eb0d2192c
Saatiin pösön myötä vähän laatuakin näihin Opel vehkeisiin.
Voittoa vihdoinkin
5
74
Vastaukset
- erimieltä
Kyllähän sitä voittoa tehdään kun tehdään autosta romu. Kaikki kovan palkan insinöörit potkitaan pois ja laadukkaat saksalaiset osat korvataan häiriöherkillä ranskalaisilla ja kiinalaisilla liittimillä. Insinöörit korvataan ranskan varamiespalvelun ja kuntouttavan työtoiminnan juopoilla jne... En todellakaan osta! Olisin ostanut opelin silloin kun se olisi tehnyt kaikkein eniten tappiota koska silloin olisin hyvillä mielin tiennyt että auto itsessään on paras mahdollinen ison rahan rakettitieteen insinöörit suunnittelemassa mistään ei tingitty osat materiaalit kaikki kalleimpia premium osia ja testaukset tehty huolella jne...
- muumit.kateissa
"auto itsessään on paras mahdollinen ison rahan rakettitieteen insinöörit suunnittelemassa mistään ei tingitty osat materiaalit kaikki kalleimpia premium osia ja testaukset tehty huolella jne..."
Just joo. Juuri sen takia että Opelit olivat niin hyviä autoja niitä ei kukaan ostanut vaikka hinnat olivat halvimpia saksalaisista autoista.
Joutavaa horinaa. - GmOpel
Ei vaan täysin loogista opel voitti ennen kaikki autotestit ja oli varsin suosittu. Jostainhan ne on tinkineet sehän on selvä.
- RellunPaikka
GmOpel kirjoitti:
Ei vaan täysin loogista opel voitti ennen kaikki autotestit ja oli varsin suosittu. Jostainhan ne on tinkineet sehän on selvä.
Millähän vuosikymmenellä tuo autotestien voittaminen tapahtui? 60-luvulla ?
- tuulilasijatm
90 ja 2000luvulla ja jo ennemmin 80luvullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996