Itävallan valmentaja ja "metodien" osaaja Trond Nystad (syntynytkin Fuossko:ssa eli fuskaajien metsässä) on tämän skandaalin taustalla. Tunsi vanhoja norjalaismetodeja eikä osannut epäillä, että poliisi olikin jäljillä, koska rikolliset toimittivat aineita.
Milloinkahan Turska-pommi räjähtää, vaatinee Putinin ja Trumpin kiinnostumisen, ennenkuin jotain alkaa tapahtua.
Norjalaiset Itävallan verimanipulaation takana
6
51
Vastaukset
- TotuuttaSilmiinKatsoen
WADAn tutkintayksikkö tekee myyräntyötä, mutta norjalaisohjauksessa. Eli ei toivoakaan, että omiaan vastaan kääntäisivät toimenpiteet.
Rahalla saa, myös some-kommentoijia voi ostaa, Nokeilla.- StatoilinKassakaappi
Norjalaisilla ei ole voiteluongelmia, kun rasvat loppuu, sitten alkaa norjankruunut puhua
- perästäkuuluu
Kiina puolueettomana toimijana saattaa muuttaa myös FISsin hallintoa. Muutama signaali onkon jo saatu, että kiinalaiset ovat "Statoilin kassakaapin" metodien jäljillä.
Mahdollista on, että iso kupla saattaa puhjeta.- StatoilSuomeenkin
Kiina jo pudonnut, suomi droppaa seuraavana, kun ei ole droppia veressä
- VertaPakkiin
Iversen sukkasuksella pystyy dominoimaan
- UteliasErkki
Onko kellään tiedossa linkkia johonkin, josta näkisi Itävallan hiihtomaajoukkueen valmentajien, lääkäreiden ja lajijohtajien nimet?
Olisi mukava tietää, millaista tietoa ja henkilöstöä siellä taustalla "jyllää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900