Me voidaan

oMaksesisaat

olla aina yhdessä nainen jos voidaan olla yhdessä. En tiedä voiko minua rakastaa ja ymmärtää. Ainakaan en itse voi itseäni. Voi kun olisi kivaa ja kotoisaa nukkua kaikki yöt vierelläsi. Itse tahdon kodin ja perheen sinusta ja minusta. Lämpöä, turvaa, rakkautta, läheisyyttä, hellyyttä, yhdessäoloa, ja välillä kaipausta. Öitä nyt

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäHaluisinTietää

Laita tuo viesti suoraan sille naiselle, muuten hänvei tiedä ajatuksiasi.

• Toivoin

Voih ihana viesti mitään viestiä tullut vielä puhelimeen meniköhän nyt sitten muulle henkilölle eikä minulle vaikka niin toivoin hetken 😕😕❤️

• oMaksesisaat

Kaikkein eniten haluan olla kotona kanssasi. Höpötettäisiin toisillemme kaikkea ja kerrottaisiin tunteista ja asioista. Tehtäisiin juttuja yhdessä. Osaisinpa olla kanssasi. Tietäisinpä mistä löytäisin ja mitä sanoisin. Anteeksi, ymmärrän jos luovutat. Itse olen luopunut luovuttamisesta, niin vaikka olen epätoivoinen ja asiat vaikuttavat ihan mahdottomilta usein, silti en anna periksi.

• Kestänvastoinkäymisiä

Kerro vähän tarkemmin millaiselle henkilölle tämän omistat? Mies vai nainen kyseessä :) Ihana viesti, aito sellainen!

• oMaksesisaat
        Kestänvastoinkäymisiä kirjoitti:

Kerro vähän tarkemmin millaiselle henkilölle tämän omistat? Mies vai nainen kyseessä :) Ihana viesti, aito sellainen!

Olen yksi tyhnä mies vain. Hän on ei-tyhmä nainen.

• oletkohanmyhverö
        oMaksesisaat kirjoitti:

Olen yksi tyhnä mies vain. Hän on ei-tyhmä nainen.

Kivoja viestejä ainakin kirjoitat jollekulle.

• oMaksesisaat
        oletkohanmyhverö kirjoitti:

Kivoja viestejä ainakin kirjoitat jollekulle.

Jään aina kiinni.

• oletkohanmyhverö
        oMaksesisaat kirjoitti:

Jään aina kiinni.

Hyvä, että olet luopunut luovuttamisesta. Niin minäkin olen.

• oMaksesisaat

Hyvä, että olet luopunut luovuttamisesta. Niin minäkin olen.

Luovuttamisesssa ei vaan ole järkeä. Maailma on itsessään ihme oli näkökulma mikä tahansa. Sitähän voi vaikka huomenna olla toisen puolikkaansa luona ja itkeä koko päivän yhdessä. Halia ja iloita, katsoa silmiin ja pussata. Olkoonkn että se on epätodennäköistä on se silti mahdollista.

• toivonhyvää
        oMaksesisaat kirjoitti:

Luovuttamisesssa ei vaan ole järkeä. Maailma on itsessään ihme oli näkökulma mikä tahansa. Sitähän voi vaikka huomenna olla toisen puolikkaansa luona ja itkeä koko päivän yhdessä. Halia ja iloita, katsoa silmiin ja pussata. Olkoonkn että se on epätodennäköistä on se silti mahdollista.

Se on silti mahdollista. Olet oikeassa. 😊

• eiköspitäisisaadaään

Kun vaalitkin lähestyvät, niin mitä puoluetta äänestätte?

Tuntuu että ei ole käreistä rahaa lähteä edes äänestyspaikalle, ja puheaikaa ei ole puhelimessa, miten silloin äänestän?

Tarvitsen käteistä jotta pystynyt äänestämään...

• Novoi

.....sinua. Voi voi sinua höppänää. Ymmärrys syntyy kun asioita pohtii yhdessä. Ei sinua kukaan täältä löydä mutta laita tuo puhelimella hänelle.

• Oskasew

Nyt on Markulla asiat huonosti, hienot ladyt ei huoli ja nuoremmat ei kestä, onnea.

• Jkflflkf

Minkä nimiselle osoitat tämän?

• tossun.alla.on.kiva.olla

Aloittaja, eli myhverö, on nössö. En ihmettele ettei se nainen sinua halua.

• Miksi pitää olla ilkeä..

• oMaksesisaat

Enpäs ole tossun alla. Nössö olen naisasioissa ja vain siksi kun se ei ole mulle mitään leikkiä. Olen tosikko rakkaudessa. Itseäsikin jännittäisi ja pelottaisi jos etsisit elämänkumppania.

• PieniTarkennus
        oMaksesisaat kirjoitti:

Enpäs ole tossun alla. Nössö olen naisasioissa ja vain siksi kun se ei ole mulle mitään leikkiä. Olen tosikko rakkaudessa. Itseäsikin jännittäisi ja pelottaisi jos etsisit elämänkumppania.

Eli etsit vielä sitä sun elämäsi rakkautta? Et ole häntä siis vielä löytänyt?

• oMaksesisaat
        PieniTarkennus kirjoitti:

Eli etsit vielä sitä sun elämäsi rakkautta? Et ole häntä siis vielä löytänyt?

En ole löytänyt. En epäröisi yhtään jos tietäisin varmsti, että hän on se. Ei pelottaisi. Menisin heti luokseen ja pyytäisin vaimoksi.

• toivonhyvää

Myhverö on Sympaattisen ja empaattisen oloinen kirjoittaja. Toisin kuin aika moni muu kirjoittaja.

• Sivukommenttia
        oMaksesisaat kirjoitti:

En ole löytänyt. En epäröisi yhtään jos tietäisin varmsti, että hän on se. Ei pelottaisi. Menisin heti luokseen ja pyytäisin vaimoksi.

Toinen voi tuntua oikealta, ja silti samalla olo voi olla hyvinkin epävarma. Harvoin se kerralla ja ilman oikeaa tutustumista selviää, että tuossa olisi nyt sopiva elämänkumppani. Tunteet voi syttyä vähitellen tai syventyä kun tutustuu.

Jos ei ota askelia tutustuakseen ja myös myös riskiä pettymiseen, voi valkoisella ratsulla saapuva prinssi/prinsessa jäädä ratsastamatta auringonlaskuun.

Usein ihan alussa, varsinkin kun kyseessä on uusi tuttavuus, kuva toisesta on lähempänä enemmän omia odotuksia kuin mitä se aito ihminen oikeasti on. Ihastuneena ja rakastuneena monesti näkee mitä haluaa. Tutustumista siis tarvitaan oikeasti tarvitaan ennen kuin tietää onko tässä se oikea ja ennen sitoutumista.

• oMaksesisaat

Itse olet sympaattinen.

Minun ei ole pakko löytää prinsessaani, vaikka itken kyllä monet itkut vielä jos en. Olen arka ja hankala. Eiköhän se minulle oikea nainen jos sellainen on, joskus niiden ohi pääse, luokseni, ja minä hänen. Itselläni ei riitä aika ja mielenkiinto tutustua moniin naisiin. Kiinnostaa monet muutkin asiat. Oon vaan yksin tai hänen kanssaan. En minä etsi suhdetta vaan naista omaksi vaimoksi. Se on eri asia. Toisessa yritetään loputtomasti vakuuttaa toinen omasta sopivuudesta ja toisessa kaksi ihmistä antaa toisilleen anteeksi kaikki viat ja puutteet ja ovat aina yhdessä, tekevät rakkaudesta asioita, eivät siksi että toinen täyttää listan ideaalikumppanin tunnusmerkeistä. No jokainen toimii kuten haluaa.

• toivonhyvää
        oMaksesisaat kirjoitti:

Itse olet sympaattinen.

Minun ei ole pakko löytää prinsessaani, vaikka itken kyllä monet itkut vielä jos en. Olen arka ja hankala. Eiköhän se minulle oikea nainen jos sellainen on, joskus niiden ohi pääse, luokseni, ja minä hänen. Itselläni ei riitä aika ja mielenkiinto tutustua moniin naisiin. Kiinnostaa monet muutkin asiat. Oon vaan yksin tai hänen kanssaan. En minä etsi suhdetta vaan naista omaksi vaimoksi. Se on eri asia. Toisessa yritetään loputtomasti vakuuttaa toinen omasta sopivuudesta ja toisessa kaksi ihmistä antaa toisilleen anteeksi kaikki viat ja puutteet ja ovat aina yhdessä, tekevät rakkaudesta asioita, eivät siksi että toinen täyttää listan ideaalikumppanin tunnusmerkeistä. No jokainen toimii kuten haluaa.

Vaikutat ihmiseltä, jolle todella on se oikea nainen olemassa. Minusta hyvä ja terve suhtautuminen rakkauteen.

• oletkohanmyhverö
        oMaksesisaat kirjoitti:

Itse olet sympaattinen.

Jos oisin sadun pullon henki tai voisin tehdä taikoja niin tekisin niin sinun vuoksesi. Kuulostat niin varmalta ajatuksinesi.
        Elämä ei vain ole satua ja taikoja ei tapahdu. Ihmisen elämässä on paljon sellaista mitä emme toisesta tiedä.
        Toivon, että kohtaat vielä prinsessasi.

• toivonhyvää

Jos oisin sadun pullon henki tai voisin tehdä taikoja niin tekisin niin sinun vuoksesi. Kuulostat niin varmalta ajatuksinesi.
        Elämä ei vain ole satua ja taikoja ei tapahdu. Ihmisen elämässä on paljon sellaista mitä emme toisesta tiedä.
        Toivon, että kohtaat vielä prinsessasi.

Nyt sitten päätit käyttää nimimerkkiä 'oletkohanmyhverö', mitä aluksi käytin ylempänä. Miksiköhän niin pitää sotkea keskusteluissa, ehkä sotkemisen itsensä vuoksi.

No, minäkin toivon hänelle ja hänen prinsessalleen hyvää, eikä niin että vain toiselle heistä vaan molemmille yhdessä.

• oMaksesisaat

Tämä on vain se osa minua minkä itse valitsen näyttää. Minussa on paljon parantamisen varaa. Opin rakastamaan Jeesukselta. Niin uskon Häneen. Uskon myös ihmeisiin.
        Ja uskon löytäväni prinsessanikin. Jos en löydä niin ei häntä sitten ollutkaan. Prinsessani ei ole se kuka olisi voinut olla, vaan se kuka on ja tulee olemaan. Varmuuteni johtuu siitä kun uskon ja luotan Jumalaan. Ei siitä että ajattelisin tietäväni miten asiat tulevat menemään. En olisi ikinä arvannut, että alan uskoa Jumalaan. Arvasin ihan jotain muuta tulevaisuudelleni. En usko kohtaloon, mutta uskon johdatukseen.

• oletkohanmyhverö

Anteeksi.
        En nyt ymmärrä mitä sekoilet täällä.
        Kirjoitin eiliset ajatukseni tuolla nimimerkillä. Samalla nytkin.
        Turha sekoittaa pakkaa ja härppiä täällä yhtään enempää.
        Olet läpinäkyvä areenallasi.

• oletkohanmyhverö

Valehtelu ja vääristely edes palstalla on niin perseestä kuin olla ja voi. Jos se on sinun elämäntapasi niin ok.
        Minua sellainen raivostuttaa. Vituttaa.
        Mutta sellaisiahan ihmiset täällä ovat.
        Siitäkin syystä otan etäisyyttä pönttöpalstaan.

• Toivonhyvää

Anteeksi.
        En nyt ymmärrä mitä sekoilet täällä.
        Kirjoitin eiliset ajatukseni tuolla nimimerkillä. Samalla nytkin.
        Turha sekoittaa pakkaa ja härppiä täällä yhtään enempää.
        Olet läpinäkyvä areenallasi.

Älä kutsu "läpinäkyväksi" ihmistä, jota et yhtään ymmärrä ja jolle olet loukkaava ja epäempaattinen. En "härpi" enkä sekoita yhtään mitään, sinä teet nyt niin.

Jos olet muuhun ketjuun kirjoittanut tuolla nimimerkillä, asia selvä. Minä kirjoitin tässä keskustelussa tuohon vähän ylempään rönsyyn tuolla 'oletkohanmyhverö'-nimimerkillä, ettei pidä luovuttaa ja että myhverön viestit ovat kivoja. Niiden alle lopuksi vastasin myhverölle tällä nimimerkillä. Niin. 😊

• oletkohanmyhverö

Valehtelet. Tai minä olen aineissa.
        Loppujen lopuksi mulle aivan sama.

• toivonhyvää

Valehtelu ja vääristely edes palstalla on niin perseestä kuin olla ja voi. Jos se on sinun elämäntapasi niin ok.
        Minua sellainen raivostuttaa. Vituttaa.
        Mutta sellaisiahan ihmiset täällä ovat.
        Siitäkin syystä otan etäisyyttä pönttöpalstaan.

Niin on, valehtelu ja vääristely on perseestä myös palstalla. Sinä teet nyt niin, olet törkeä. En tiedä, oletko aineissasi tai oletkohan muuten ihan terve. Huonolta vaikuttaa.

Minuakin se raivostuttaa, olen joutunut valehtelun kohteeksi muun muassa milloin itsekkäät ihmiset ovat halunneet vaikuttaa huonontavasti elämääni tai edistääkseen omaa etuaan(?).

En tosiaan tiedä, mitä nimimerkkejä on muualla, jossakin tämän keskustelun ulkopuolella. Tässä keskustelussa sanoin tuolla ylempänä myhverölle nimimerkillä "oletkohanmyhverö", että hänen viestinsä ovat kivoja ja että on hyvä, että hän on luopunut luovuttamisesta, niin olen minäkin. Loppukaneetin kirjoitin nimimerkillä 'toivonhyvää', koska edelleenkin niin teen.

Olen pahoillani myhverö, että ketjusi joutui tällaisen törkypuheen kohteeksi. Syytä on vaikea ymmärtää.

• SivukommenttiaVielä
        oMaksesisaat kirjoitti:

Itse olet sympaattinen.

En tarkoittanut kommentillani tutustumisesta sarjatreffailua ja ihannekumppanin ominaisuuslistoja. Olen aina kieltäytynyt tuosta meiningistä itsekin. Kun se kolahtaa, se kolahtaa riippumatta mitä ulkoisia tai sisäisiä odotuksia olisi. Sarjatreffaja ei välttämättä ehdi nähdä ketään aitona ihmisenä. Ei niillä listoilla, eikä paljon muullakaan, ole paljon merkitystä silloin kun se oikein kolahtaa.

En itsekään ole koskaan seurustellut seurustelun vuoksi. Jos toista ei tutustumisen perusteella näe mahdollisena puolisona, ei kummankaan aikaa kannata hukata. Silti näen, että tutustuminen ja toisen näkeminen omana itsenään voi viedä joskus aikaa. Joskus rakastuu vasta, kun vastapuoli uskaltaa olla oma itsensä ja tulla syojakuoresta esiin. Joskus taas epätoivotut jutut kuten väkivaltaisuus, päihderiippuvuus, tai sairaalloinen mustasukkaisuus tulla esiin vasta kun ollaan hetki tunnettu.

Sanoillani tarkoitan myös sitä että kannattaa hakeutua tilanteisiin jossa tutustuu erilaisiin ihmisiin. Kun on ihan normaalissa kanssa käymisessä esim. niissä asioissa mistä on kiinnostunut muutenkin, voi se rakkaus osua kohdalle silläkin tavalla kun vaan antaa tunteiden syttymiselle aikaa.

• oMaksesisaat
        toivonhyvää kirjoitti:

Niin on, valehtelu ja vääristely on perseestä myös palstalla. Sinä teet nyt niin, olet törkeä. En tiedä, oletko aineissasi tai oletkohan muuten ihan terve. Huonolta vaikuttaa.

Minuakin se raivostuttaa, olen joutunut valehtelun kohteeksi muun muassa milloin itsekkäät ihmiset ovat halunneet vaikuttaa huonontavasti elämääni tai edistääkseen omaa etuaan(?).

En tosiaan tiedä, mitä nimimerkkejä on muualla, jossakin tämän keskustelun ulkopuolella. Tässä keskustelussa sanoin tuolla ylempänä myhverölle nimimerkillä "oletkohanmyhverö", että hänen viestinsä ovat kivoja ja että on hyvä, että hän on luopunut luovuttamisesta, niin olen minäkin. Loppukaneetin kirjoitin nimimerkillä 'toivonhyvää', koska edelleenkin niin teen.

Olen pahoillani myhverö, että ketjusi joutui tällaisen törkypuheen kohteeksi. Syytä on vaikea ymmärtää.

Ei haittaa. Ei riidellä.

• oMaksesisaat
        SivukommenttiaVielä kirjoitti:

En tarkoittanut kommentillani tutustumisesta sarjatreffailua ja ihannekumppanin ominaisuuslistoja. Olen aina kieltäytynyt tuosta meiningistä itsekin. Kun se kolahtaa, se kolahtaa riippumatta mitä ulkoisia tai sisäisiä odotuksia olisi. Sarjatreffaja ei välttämättä ehdi nähdä ketään aitona ihmisenä. Ei niillä listoilla, eikä paljon muullakaan, ole paljon merkitystä silloin kun se oikein kolahtaa.

En itsekään ole koskaan seurustellut seurustelun vuoksi. Jos toista ei tutustumisen perusteella näe mahdollisena puolisona, ei kummankaan aikaa kannata hukata. Silti näen, että tutustuminen ja toisen näkeminen omana itsenään voi viedä joskus aikaa. Joskus rakastuu vasta, kun vastapuoli uskaltaa olla oma itsensä ja tulla syojakuoresta esiin. Joskus taas epätoivotut jutut kuten väkivaltaisuus, päihderiippuvuus, tai sairaalloinen mustasukkaisuus tulla esiin vasta kun ollaan hetki tunnettu.

Sanoillani tarkoitan myös sitä että kannattaa hakeutua tilanteisiin jossa tutustuu erilaisiin ihmisiin. Kun on ihan normaalissa kanssa käymisessä esim. niissä asioissa mistä on kiinnostunut muutenkin, voi se rakkaus osua kohdalle silläkin tavalla kun vaan antaa tunteiden syttymiselle aikaa.

En tapaa paljon ihmisiä ja tykkäänkin siitä. Voisinhan minä siihen tietoisesti pyrkiä, että tapaisin jonkun, mutta minulle ei ole koskaan ollut luontevaa tehdä tuttavuutta. Olen aika pelokas. En pääse siitä eroon järkeilemällä kun se ei ole järjestä lähtöisin. Ei ole järkeä pelätä esimerkiksi tyttöjä. Kiinnostukseni ovat aika sisäänpäinsuuntautuneita. Niiden parissa ei tapaa muita.

• onhyväkuunnellaitseään

Ei tässä ole kysymys siitä etteikö voisi välittää tai ymmärtää toista ihmistä. Ongelma on yhä se, että ei ole jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään. Kun ihminen tuntee itsensä hyvin niin hän toimii itseään kuunnellen. Minkäänlainen suhde ei tulisi onnistumaan niin kauan kuin oman elämän asiat eivät ole kunnossa.

• Pohdiskelija

Niin se on kun etsii varmuutta. Jos on turvallisuushakuinen tässä erojen maailmassa niin senkin ymmärtää. Erot tuo liian paljon kipua ja tuskaa ihmisille.

• kommentti

Tämä maailma tarjoaa lähinnä kauhua turvallisuushakuisille. Some ja netti... eivät ole muuttaneet ihmistä, mutta ne näyttävät millainen ihminen on.

• oMaksesisaat

Ei minua eroaminen pelota. Minä haluan olla yhden. Erot ja uskottomuus vaan rikkovat sielua. Uskottomuudella tarkoitan siis suhteita ei sen oikean kanssa. Nautin siitä toiselle kuulumisen tunteesta enemmän kuin nauttisin mistään kun-nyt-vaan-on-joku-suhteesta tai seksistä. Sitä ei voita mikään kun saisi kuulua yhdelle naiselle aina ja hän minulle aina. Saisin siitä niin paljon iloa, että varmaan joutuisin syömään masentavia lääkkeitä, että rauhoittuisin.

• anydaysneverdies

Elämä tarjoaa kauhua ja pelkoa, mutta myös seikkailuja muista sekin sitten... hirvittävän filosofisesti en viitsisi selittää että onko elämä sitten elämisen arvoista elämyksineen?

• se_oli_murha

pakkomielteisissä liittoutumis tapauksissa perheväkivalta astuu helposti kuvaan ja on sittemmin lopullinen ratkaisu pakkomielteisen roikkujan karkoittamiseksi ikuisiksi ajoiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      164
      9720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3159
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2917
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2689
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2095
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2023
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1923
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      57
      1495
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1296
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe